Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את HYBRID OVATION 6 6.5 inch שהזמנתי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין מה כל העקיצות שרצות פה לכיוון הבחור

כיף לו לשמוע ככה אז תבואו ותגידו לו "אתה רק חושב שכיף לך,אם היה לך רק סט אחד היה לך יותר כיף לשמוע",הוא אומר שהעוצמה שיש לו עכשיו גם לא בדיוק מספיקה לו אז אתם אומרים להוריד אלמנטים?

א) כמות האלמנטים היא לא מדד לעוצמת הווליום.

ב) קשה לי להאמין שאפשר להגיע לסאונד סביר עם כל כך הרבה אלמנטים שונים.

ג) אני מוכן לחתום שכל הפאזות באוטו לא נכונות.

ד) על הפרדת צלילים כמובן שאין מה לדבר באוטו כזה.

Leon Cupra 2009

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1.כמות האלמנטים בעקרון לא,אבל אם האלמנטים חזקים וההגברה בריאה אז כן.

2.אולי אי אפשר להגיע LSQ עם מערכת כזו אבל יפה אפשר לשמוע,ואין לי ספק ששומעים יפה,כל אחד ומה ש"יפה", בשבילו.

3.גם אם הפאזות לא נכונות אפשר לתקן את זה בחצי שעה עבודה.

4.תסביר את עצמך

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

חיפשתי קצת בגוגל, לא ממש מצאתי מגבר של CADENCE סידרה Z שנותן 150 וואט לערוץ כפול 4.

 

אתה יכול לשתף אותנו בדגם המדוייק שלו, ובעלות שלו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חיפשתי קצת בגוגל, לא ממש מצאתי מגבר של CADENCE סידרה Z שנותן 150 וואט לערוץ כפול 4.

 

אתה יכול לשתף אותנו בדגם המדוייק שלו, ובעלות שלו ?

בהחלט אחי, קבל:

Z4000 - ב 2 אוהם הוא נותן 4 כפול 150 עם זליגה של 0.044%.

ב4 הוא כבר נותן 4 כפול 75 נקי שזה 100 דציבלים.

מה שאני חושב זה לתת ל4 טווטרים של פוקל או לחילופין לסט של DLS הגברה מהמערכת זה 50 כפול 4, וככה אני חוסך לי כבר דבר אחד :)

פורסם

למה אתה חושב שאתה מקבל 150 וואט ?

הרמקולים שלך הם בהתנגדות של 2 אוהם ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
למה אתה חושב שאתה מקבל 150 וואט ?

הרמקולים שלך הם בהתנגדות של 2 אוהם ?

אני יודע לפחות שהמוראל הם 4 לגבי השאר לא בדקתי התנגדות.

בכל מקרה נצא מנקודת הנחה שאני יכול לקבל את התמיכה של הרדיו דיסק, לא כך?

פורסם

איזו תמיכה הרדיודיסק יתן :|

 

אחי, יש לי תחושה שהקומפוננטים שלך בכלל לא מוגברים .. במילה עדינה, חבל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
איזו תמיכה הרדיודיסק יתן :|

 

אחי, יש לי תחושה שהקומפוננטים שלך בכלל לא מוגברים .. במילה עדינה, חבל.

תראה אם תהיה את הבעיה של ההגברה אז לא תהיה הבעיה לחכות עוד שבועיים ולקנות עוד מגבר אחד כזה...

מבחינת הגברה אני חושב שהם כן מוגברים כמו שצריך, לידיעתך אם רמקול הוא 150 וואט לא צריך לתת לו מגבר שיספק לערוץ שלו 150 וואט, זה ממש דבר מיותר לעשות.

רמקול יש לו מתח קבוע שאותו הוא צריך ולא יותר מזה.

פורסם

לאחוריים שלי אני נותן 200 וואט לכל אחד, אני מאמין שהם מקבלים באיזור ה150.

בוא תיכנס לאוטו, אני אשמיע לך צד אחד עם 200, את הצד השני, עם 60-70.

ואז תגיד לי שלא צריך לתת לרמקולים שלך כוח :|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
לאחוריים שלי אני נותן 200 וואט לכל אחד, אני מאמין שהם מקבלים באיזור ה150.

בוא תיכנס לאוטו, אני אשמיע לך צד אחד עם 200, את הצד השני, עם 60-70.

ואז תגיד לי שלא צריך לתת לרמקולים שלך כוח :|

אני בהחלט אבדוק את זה אם ה 75 וואט נקי לא יספיק לכל רמקול, אל תשכח כשאומרים 150 וואט יציב זה לא RMS! יש הבדים גדולים בין ההגדרות.

בכל מקרה אני אבדוק את זה ביום שני, ננסה לתת לזוג 120 ו 75 ונראה אם 75 בווליום לא מספק את אותו הדבר.

הרי ב 120 בווליום גבוה מידי רק ישרוף פיוז.

פורסם

ההצהרות של המגבר שלך, לא נכונות.

החברה משקרת בנתונים, ויש לי סיבה טובה מאוד להאמין שמדובר בשקר, שלא בא להמעיט מערכה...

 

מגבר שמוציא 75 וואט ב4 אוהם, ומוציא 150 וואט בשני אוהם,

זה אומר שהוא מוציא בגישור, 300 וואט ב4 אוהם.

קיבלנו פה יחס של 1:4, היחס הזה, הוא רק על הנייר ואין מגבר שיכול ליישם אותו.

 

אז בוא נצא מנקודת הנחה, שבמקום150 וואט, המגבר נותן ב2 אוהם, 100 וואט. (קצת יותר ריאלי.)

ואז יצא לך, שכל רמקול שלך , מקבל 50 וואט, במקום 150 וואט שהוא יכול לעמוד בו.

 

50 וואט זה שינוי דיי דרמטי מהיכולות של הרמקולים שלך,

אין לי ספק שאתה לא מרוצה בגלל ההגברה הדלה שלך .

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ההצהרות של המגבר שלך, לא נכונות.

החברה משקרת בנתונים, ויש לי סיבה טובה מאוד להאמין שמדובר בשקר, שלא בא להמעיט מערכה...

 

מגבר שמוציא 75 וואט ב4 אוהם, ומוציא 150 וואט בשני אוהם,

זה אומר שהוא מוציא בגישור, 300 וואט ב4 אוהם.

קיבלנו פה יחס של 1:4, היחס הזה, הוא רק על הנייר ואין מגבר שיכול ליישם אותו.

 

אז בוא נצא מנקודת הנחה, שבמקום150 וואט, המגבר נותן ב2 אוהם, 100 וואט. (קצת יותר ריאלי.)

ואז יצא לך, שכל רמקול שלך , מקבל 50 וואט, במקום 150 וואט שהוא יכול לעמוד בו.

 

50 וואט זה שינוי דיי דרמטי מהיכולות של הרמקולים שלך,

אין לי ספק שאתה לא מרוצה בגלל ההגברה הדלה שלך .

אני מסכים !

אם תיקח סט אחד רציני שהוא איכותי וחזק ( דוטק ,היבריד)

תיתן להם את כול הכוח שלהם 140-160

תוסיף לזה רמקולים חזקים מאחורה כמו של מיקמיק דוגמא או איזה רמקול של פיונר 8 אינטש שיקבל את כול הכוח אתה תקבל צליל מאוד מאוד חזק ואיכותי !

אני מאמין שלא שמעתי בחיים היברייד שמקבל 150 RMS

אני אישית משעתי רכב שמותקן בו היבריד שקיבל 150 RMS

וסאב שקיבל 800 RMS שמעו מדהים ! ( פיונר SPL)

ועוצמה ממש ממש ממש חזקה!

פורסם
1.כמות האלמנטים בעקרון לא,אבל אם האלמנטים חזקים וההגברה בריאה אז כן.

2.אולי אי אפשר להגיע LSQ עם מערכת כזו אבל יפה אפשר לשמוע,ואין לי ספק ששומעים יפה,כל אחד ומה ש"יפה", בשבילו.

3.גם אם הפאזות לא נכונות אפשר לתקן את זה בחצי שעה עבודה.

4.תסביר את עצמך

1) נכון , אבל לא נשמע שיש לו הגברה מספקת.

2) התכוונת בטח ל SQL ומעניין אותי לדעת מאיפה אתה כל כך משוכנע ששומעים יפה ? שמעת ?

אני לרכב עם כל כך הרבה טוויטרים לא מסוגל להיכנס.

3) זה יפה שאתה מסוגל לתקן פאזות אקוסטיות בחצי שעה, אני אשמח לראות הדגמה שלך עושה את זה. אני אשמח לשלם לך לכוון רכבים , לנו זה לוקח הרבה יותר זמן. אתה בכלל יודע מה זה פאזה אקוסטית ?

4) חלוקת צלילים - שמירה על מיקום נכון בבמה של כל כלי. משהו שלא יכול להיות ברכב כזה.

Leon Cupra 2009


×
×
  • תוכן חדש...