Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי.

 

בשעה טובה קבלתי לפני מספר ימים את הטולדו החדשה.

כמו שמכירים את צמפיון פה הם לא דאגו לבדוק אוויר בגלגלים לפני המסירה, צד ימין היה 26 וצד שמאל 33.

 

ברכב מותקנים צמיגים של דנלופ בגודל 214/45/16. מה הלחץ אוויר המומלץ לצמיג בגודל זה?

בינתיים שמתי 36, כמו שהייתי שם בלאון הקודמת שלי.

 

תודה.

פורסם
פתח את מכסה הדלק, שם תמצא מדבקה עם הלחץ אותו צריך למלא.

 

כל קשר בין מה שרשום שם למציאות הוא מקרי בהחלט.

בלאון היה רשום שם 33 אבל פחות מ 36-37 היה מרגיש נורא הרכב.

 

אני מחפש מישהו שנסע ומצא לחץ אוויר מומלץ לצמיג בגודל כזה.

פורסם
בינתיים שמתי 36, כמו שהייתי שם בלאון הקודמת שלי.

כל קשר בין מה שרשום שם למציאות הוא מקרי בהחלט.

אני מחפש מישהו שנסע ומצא לחץ אוויר מומלץ לצמיג בגודל כזה.

לשים 36 כמו ששמת בליאון הקודמת, זה לא קשור למציאות.

במדבקה שמודבקת ברכב יש את ההמלצה של היצרן ללחץ שצריך להיות. זה מה שמומלץ.

רוצה לשים לחץ אחר כי לא נוח לך? זה בסדר כל עוד זה בין הלחץ המינימלי למכסימלי (בהתאם למשקל הרכב). פחות או יותר מזה, זה כבר תלוי בנוחות שלך, אבל זה לא בגדר המלצת היצרן.

 

קח בחשבון שסטיה מהלחץ המומלץ משפיעה על אחיזת כביש, שחיקת הצמיג וצריכת הדלק.

×
×
  • תוכן חדש...