Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע בקשר לפלסטידיפ אבל לדעתי כל האיביזות עם הטמבון הקדמי השחור ממש מכוערות, זה פשוט הורס את היופי והשלמות של הרכב, מהר להחזיר למקורי או לחפש מישהו עם צבע כמו שלך שמוכן להחליף (רק ככה תגיע לגוון שהוא הכי קרוב ולא אצל צביעה אצל איזה חאפר).

בקשר לג'אנטים - מה שתחליט, אני לא נגד השחור אבל זה לא יפה לכל רכב - אתה זה שבסוף עולה לרכב ואם אהבת תשאיר.

(הייתי אומר את זה גם בקשר לטמבון הקדמי אבל זה כבר פגיעה בציבור...)

 

הטמבון הקדמי לפי דעתי זה אחד הפרוייקטים שהכי אהבתי אצלי ברכב, ככה שאין סיכוי שאחליף או שאלך להוריד את זה :-P

בקשר לג'אנט, לפי כמות האנשים שאמרו לי יפה ולא יפה, הבנתי שהכל עניין של טעם.

כשיימאס לי עוד כמה ימים/שבועות/חודשים תמיד ניתן לחזור למקור וזה מה שיפה בפלסטידיפ

 

אף פעם לא הבנתי מה יפה בלקחת ג'אנט מקורי ולצבוע הכל בשחור. מרחוק זה נראה כמו ג'אנט ברזל רגיל.

לדעתי זה יפה רק על ג'אנט במידה "18 לפחות עם צמיג בחתך נמוך ועם קליפר בצבע בוהק.

 

שוב, עניין של טעם ודעות שונות.

בקרוב מתכנן להחליף לג'אנט 17 אז זה סתם פרוייקט זמני.

 

מקבל את כל הדעות שלכם באהבה, תודה :wink:

פורסם

לדעתי יפה, אני אוהב ג'אנטים שחורים, במיוחד שצבועים בפלסטי.

ואחרים צודקים, רואים קצת מריחות צבע, אבל שטויות מרחוק לא ישימו לב.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

לא יודע מה כלכך נורא , לדעתי יצא יפה מאוד וכל הכיף זה שאם לא יצא טוב אתה מוריד וכאילו שלא היה שום זכר לעניין . 8)

קח את זה בקלות .

HYUNDAI - Always there for you .

×
×
  • תוכן חדש...