Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, אחי נתפס נוהג בשיכרות ונלקח לתחנת משטרה. עשו לו בדיקות שיכרות, ינשוף, והוא קיבל תוצאה של 675. השוטרים אמרו שזה פי שתיים וחצי מהמותר בחוק. כרגע רכבו נלקח ל30 יום והוא זומן לבית דין. מה בעצם הולך לקרות שם? האם הוא צריך עורך דין? זוהי עבירה ראשונה שלו כל חייו... האם יתחשבו בזה?

מה העונש המקסימאלי שהוא יכול לקבל?

פורסם

עבירה ראשונה שלו כל חייו.... או, אוי, אוי.... בא לי לבכות מרחמים עליו.

 

בקיצור, פעם ראשונה בחייו שהפושטק הקטן נתפס.

 

מי ששותה ונוהג, לא עושה זאת פעם אחת בלבד.

 

אני רק יכול לקוות שהשופט יפתח לו את השושנה, כמה שיותר, יותר טוב.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
עבירה ראשונה שלו כל חייו.... או, אוי, אוי.... בא לי לבכות מרחמים עליו.

 

בקיצור, פעם ראשונה בחייו שהפושטק הקטן נתפס.

 

מי ששותה ונוהג, לא עושה זאת פעם אחת בלבד.

 

אני רק יכול לקוות שהשופט יפתח לו את השושנה, כמה שיותר, יותר טוב.

 

אני מסכים איתך, אבל...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=472357

 

שיצפה לשלילה.

פורסם
שלום רב, אחי נתפס נוהג בשיכרות ונלקח לתחנת משטרה. עשו לו בדיקות שיכרות, ינשוף, והוא קיבל תוצאה של 675. השוטרים אמרו שזה פי שתיים וחצי מהמותר בחוק. כרגע רכבו נלקח ל30 יום והוא זומן לבית דין. מה בעצם הולך לקרות שם? האם הוא צריך עורך דין? זוהי עבירה ראשונה שלו כל חייו... האם יתחשבו בזה?

מה העונש המקסימאלי שהוא יכול לקבל?

 

העבירה מוגדרת כעבירת תלתן שבגינה ניתן גם להטיל עונש מאסר בפועל.

יש עימה פסילה של שנתיים לפחות שאחריהן יש צורך להגיע למרכז הרפואי לבטיחות בדרכים, לקבל את אישורם ואז ללמוד תאוריה מחדש ולהבחן מחדש להוצאת רשיון נהיגה

אחיך צריך להשקיע כסף רב בעורך דין תותח כדי שאולי ימזער נזקים בעניין הפסילה.

ומילה קטנה לסיום - למה?????

פורסם

כמה שנים יש לו רישיון? האם זה הדו"ח הראשון שלו?

עו"ד עולה הרבה כסף, אבל אחד טוב יכול למזער נזקים המון. אם אכן מדובר בעבירה שעונשה יכול לגרור מאסר בפועל, אני הייתי שוכר עו"ד. שלילה וקנס זה משהו אחד, אבל לשבת בכלא זה סיפור אחר לגמרי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כמה שנים יש לו רשיון ובן כמה אחיך??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

חברי הפורום - הסקרנות "אוכלת" אותי בכל פה. למה לפי סולם הערכים שלכם לנסוע בשכרות זה לא בסדר ולנהוג במהירות מופרזת זה כן בסדר? האם זו מדינה אחרת? ספר חוקים אחר?

אני מקווה שלא "העלבתי" אף אחד.

פורסם
העבירה מוגדרת כעבירת תלתן שבגינה ניתן גם להטיל עונש מאסר בפועל.

??

 

הוא ל יכנס לכלא על נהיגה בשכרות.

תסתכל על פסקי דין אחרונים של שופטים ותבין כיצד מתנהל דיון בבית משפט ומה העונשים שניתנים לנהגים,

אם בכלל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
חברי הפורום - הסקרנות "אוכלת" אותי בכל פה. למה לפי סולם הערכים שלכם לנסוע בשכרות זה לא בסדר ולנהוג במהירות מופרזת זה כן בסדר? האם זו מדינה אחרת? ספר חוקים אחר?

אני מקווה שלא "העלבתי" אף אחד.

 

לא הבנתי, מה אתה רוצה מחיינו? איפה מישהו התייחס לערכים או ל"בסדר, ולא בסדר"? מלבד ההודעה הראשונה בשרשור המטרה פה היא לייעץ משפטית, וזה מה שכולם עשו, חוץ ממך. אולי מספיק עם הדמגוגיה? אני שוב ממליץ לך, תפתח שרשור באוף טופיק, ותשאל שם מה "סולם" הערכים של הפורום. אני בטוח שיסבירו לך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
חברי הפורום - הסקרנות "אוכלת" אותי בכל פה. למה לפי סולם הערכים שלכם לנסוע בשכרות זה לא בסדר ולנהוג במהירות מופרזת זה כן בסדר? האם זו מדינה אחרת? ספר חוקים אחר?

אני מקווה שלא "העלבתי" אף אחד.

 

אין שום ויכוח על הסכנה בנהיגה בשכרות.

אין שום ויכוח על הסכנה בנהיגה במהירות מופרזת לתנאי הדרך.

יש ויכוח גדול לגבי מגבלות המהירות המקובלות בישראל, או, יותר נכון, אי עדכון המגבלות בהתאם לשיפור בכבישים ובכלי הרכב. וגם לגבי אלה הגישה היא שצריכים להעלות את המהירות המותרת רק בכבישים מתאימים, ומצד שני - לאכוף את כל חוקי התנועה על מנת שניתן יהיה לנהוג בבטחה במהיות זו. כולל אכיפת מהירות מותר. כלומר - הרוב מסכימים שבכבישים המהירים המודרניים יש מקום להתיר נהיגה במהירות מרית המקובלת בירופה (120-130 קמ"ש) - אבל לאכוף מגבלה זו ואת שאר העבירות המסוכנות בכבישים מהירים - עבירות כגון נהיגה שלא בנתיב הימני ביותר הפנוי, עקיפה מימין, אי שמירת מרחק ועוד כמה מאחיותיהן. ד"א - כנראה שגם ברשויות יש גישה דומה, אחרת אין דרך להסביר את רף אכיפת המהירות הגבוה.

וכל חבר פורום מודע לכך שמהיגה במהירות העולה על המותר עלולה לעלות בקנס, נקודות ו"אמצעי תיקון".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני מעריך שאחיך נהג צעיר חסר כל "ותק" נהיגה משמעותי נקרא לזה ככה אם הוא כל כך טיפש שהוא בכלל עולה להגה שיכור, שלא נדבר על זה שהוא לא עלה להגה אחרי מקסימום בקבוק בירה לכל היותר שזה אולי היה עובר בינשוף ולא מספיק כדי לערפל את דעתו (לא שזה בסדר כן ?), לפי התוצאה שנמדדה הוא שתה בכמות נכבדת לפחות 2-3 כוסות וזה במינימום, ושם פס על החוק.

 

כמו שאמרו לך פה, שלילה גם עם העורך דין הכי חזק היא בלתי נמנעת ואם הוא יצא בלי שלילה אני אהיה מאוד מאוכזב ממערכת המשפט הישראלית, לא שעכשיו אני מעריץ אותה כן? אני חושב שמערכת המשפט בארץ פשוט הזויה בכל מובן המילה.

בכל אופן, במינימום שלילה עם קנס מכובד בלי לדבר על שכר טרחת עורך דין, אך עו''ד זה לא משהו שהוא יכול לוותר עליו מכיוון שעבירה שכזאת אולי תזכה אותו במבט מבפנים של תא מאסר ללא יצוג משפטי הולם.

 

אני ישבתי במשפט של אדם שנשפט על נהיגה בשכרות ונתפס בכמות של פי 3 מהמותר, מילים שנאמרו מצד התביעה היו "רוצח בפוטנציה" וכדומה אך יש להתחשב שהמילים נאמרו על אדם בעל עבר תעבורתי מכובד ולא במובן הטוב...

נושא הנהיגה בשכרות זה נושא שאני מאוד רגיש אליו, אז מצד אחד אני מייעץ לך שאחיך יכין את עצמו טוב טוב להוציא כמה עשרות אלפי שקלים על עורך דין תותח שייצג אותו בתקווה להוציא אותו רק עם שלילה, ויחד עם זאת אני מקווה שהשלילה תהיה ארוכה.

Mercedes Benz CLA 200 8)

The best or nothing

פורסם
חברי הפורום - הסקרנות "אוכלת" אותי בכל פה. למה לפי סולם הערכים שלכם לנסוע בשכרות זה לא בסדר ולנהוג במהירות מופרזת זה כן בסדר? האם זו מדינה אחרת? ספר חוקים אחר?

אני מקווה שלא "העלבתי" אף אחד.

 

זה מפתיע אותך שיש רמת סובלנות שונה לעבירות שונות?

למה?

אתה בעד אפס סובלנות לכל עבירה שהיא, לא חשוב על איזה חוק?

 

רצח בכוונה תחילה זה אותו דבר כמו לחנות בכחול-לבן בלי כרטיס?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
חברי הפורום - הסקרנות "אוכלת" אותי בכל פה. למה לפי סולם הערכים שלכם לנסוע בשכרות זה לא בסדר ולנהוג במהירות מופרזת זה כן בסדר? האם זו מדינה אחרת? ספר חוקים אחר?

אני מקווה שלא "העלבתי" אף אחד.

 

אני רוצה לשאול שאלה אישית,

(אתה לא חייב להשיב עליה),

האם אתה או מישהו ממשפחתך נפגע בצורה קשה זו או אחרת בתאונת דרכים?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

ואם כן, זה מוצדק? עמותה שלמה ממררת לכולנו את החיים בגלל דבר כזה. אסור להשליך אבל פרטי על חיי אנשים אחרים.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
זה מפתיע אותך שיש רמת סובלנות שונה לעבירות שונות?

למה?

אתה בעד אפס סובלנות לכל עבירה שהיא, לא חשוב על איזה חוק?

 

רצח בכוונה תחילה זה אותו דבר כמו לחנות בכחול-לבן בלי כרטיס?

 

עצירה בחניית נכים למטרה של חניה ברוורס בחנייה ממול, שהיא לא חניית נכים, זה גרוע כמו להתכתב בפלאפון עם החברים שלך בכביש המהיר?

 

נכון שלא? תגיד את זה לסכום של הקנסות. :lol:

×
×
  • תוכן חדש...