Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, ברשותי פיג'ו 206 שנת 2005.

 

בסוף שנת 2011 לאחר טיפול 60K הוחלף סט תזמון, אך לא הוחלפה משאבה.

 

כיום הרכב עומד על 71K.

האם כדאי לשלם את עלות העבודה על מנת להחליף משאבה? כמה זה קריטי?

תודה לעונים

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

בסוף שנת 2014 תצטרך לעשות שוב טיימינג כי לא סביר שהרכב יעבור 90K קמ ב 3 שנים.

אני הייתי מתייעץ עם מוסך מתמחה, למרות שכנראה לא הייתי מחליף. אם המשאבה לא נוזלת הייתי מחכה לטיפול הבא. ובכל מקרה בגלל העלות הנמוכה של משאבה הייתי מבקש בכל טיפול טיימינג להחליף אותה. אם אני זוכר נכון זה משהו שעולה בסביבות 100 - 200 ש"ח.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמה עצות לגבי תחזוקת ה206

 

1. השתמש בשמן סינטטי מלא בלבד, בצמיגות 5W40

 

2. השאר את משאבת המים ובדוק את האפשרות להחלפתה בטיפול רצועת התזמון הבא.

 

3. קצר מרווחי טיפולים ובצע אותם כל 15K ולא כל 30K שהינם המלצה הגורמת להיווצרות במנוע, ולתקלות עתידיות.

 

האם הוחלפו עם סט התזמון מחזירי השמן של גל הזיזים?

התענוג שמוביל אותך

פורסם

שמנים חצי סינטטיים גורמים לעומס על המנוע בשעת ההנעה משום הצמיגות שלהם בטמפ' קרה (צמיגות 10), שמן סינטטי מלא יגרום לפעולת מנוע טובה יותר, יעילה יותר וחסכונית יותר בדלק, כמו כן יגן על המנוע בצורה טובה יותר בעת ההנעה וימנע היווצרות בוצה בזכות מרכיבי הניקוי המוספים לשמן.

 

ממליץ על קסטרול אדג' או וולווליין סינפאוור.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

תועד על התגובות. אכן מערכת הקירור מתפקדת כהלכה. לא הוחזרו מחזירי השמן של הזיזים. השמן אשר ברשותי הוא חצי סינטטי של אג'יפ. על האריזה של השמן היה רשום שהוא השמן החצי סינטטי היחיד בעל תכונות של סינטטי מלא. לא יודע כמה זה עוזר... אז אתם אומרים להשאיר את המצב כפי שהוא?

הונדה סיוויק ES 2002

פורסם

חבל מאוד כי אם הם יתחילו לנזול תצטרך לפתוח את הטיימינג ולהחליף אותם זה א'-ב' בטיפול רצועת תזמון. יכול להיות רשום שהוא גם מוסיף 40 כ"ס למנוע, אין דבר כזה, זה לא אותו שמן ולכן לא הגיוני שיהיה לו את אותם תכונות.

 

בטיפול הבא השתמש בשמן סינטטי מלא, ובטיפול רצועת התזמון הבא החלף את מחזירי השמן ואת משאבת המים.

 

הקפד להחליף אחת לשנתיים את נוזל הקירור של טקניק ועשה גם כך בנוגע לנוזל הבלמים בתקן DOT4.

 

נסיעה טובה ובטוחה!

התענוג שמוביל אותך

פורסם
אם מערכת הקירור מתפקדת כהלכה והמשאבה לא נוזלת עזוב את זה כך.

 

יש מקרים שבהם המשאבה לא נוזלת והכל נראה בסדר

 

אבל החלק הפנימי (זה שמזרים את הנוזל קרור)

שבור, רקוב, אכול.

 

לכן אם שנים רבות המשאבה לא הוחלפה,

יש לשקול בכובד ראש את החלפתה.

פורסם
יש מקרים שבהם המשאבה לא נוזלת והכל נראה בסדר

 

אבל החלק הפנימי (זה שמזרים את הנוזל קרור)

שבור, רקוב, אכול.

 

לכן אם שנים רבות המשאבה לא הוחלפה,

יש לשקול בכובד ראש את החלפתה.

 

אם המנוע שומר על טמפרטורת חום יציבה בכל התנאים והקשיים זה אומר שהמשאבה מתפקדת אז למה סתם ללכת ולהחליף אותה ועוד במיוחד שהעלות לא נמוכה?

פורסם
יש מקרים שבהם המשאבה לא נוזלת והכל נראה בסדר

 

אבל החלק הפנימי (זה שמזרים את הנוזל קרור)

שבור, רקוב, אכול.

 

לכן אם שנים רבות המשאבה לא הוחלפה,

יש לשקול בכובד ראש את החלפתה.

 

ויש מקרים רבים יותר שהמשאבה לא נפגעת, במיוחד כשמקפידים להשתמש בנוזל קירור מתאים.

פתחתי משאבת מים מקורית בפז'ו 205 אחרי 180K בהחלפת טיימינג ומצאתי שהיא במצב מצויין.

כמו שנאמר, מכיוון שלא הוחלפה משאבה ב-60K ואין נזילה או בעיית התחממות - להמתין להחלפת טיימינג הבאה.

פורסם
יש מקרים שבהם המשאבה לא נוזלת והכל נראה בסדר

 

אבל החלק הפנימי (זה שמזרים את הנוזל קרור)

שבור, רקוב, אכול.

 

לכן אם שנים רבות המשאבה לא הוחלפה,

יש לשקול בכובד ראש את החלפתה.

 

אין דבר כזה, הרכב בקושי נוסע.

רקוב לדעתי לא הגיוני כי זה חלק שקוע במים, אז הוא בנוי לזה.

אכול, אין בלאי, הרכב לא נוסע כמעט.

 

בקיצור, אל תחליף, אבל כן תעקוב אחרי המחוג חום ומפלס הנוזל קירור!

 

בטיפול טיימינג הבא תחליף אותה גם. (שים לב שלטיפול טיימינג התוקף הוא או מס'-שנים או קמ"ז')

פורסם

עוד פעם אתה מקשקש? אימפלרים של משאבת מים נאכלים עם הזמן עם כל נוזל קירור ולכן היא צריכה להיבדק בכל טיפול תזמון, באם אין בה חופש והיא נראית מצויין אפשר להחזיר אותה.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...