Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב , לאחרונה שמתי לב שישנה שריקה קלה מאוד מאיזור הגיר מתחת לאוטו ( גיר אוטומטי ) ,

השריקה מופיע בזמן שהרכב נמצא במקום ולא זז . כמה נקודות להבהרה :

 

- הגיר מתפקד מעולה ובזמן הנסיעה אין כלל רעש הכל שקט, הגיר מעביר הילוכים בטורים הנכונים .

- לפני כ 1000 קמ הוחלף שמן גיר ומחזיר שמן אחורי ( יכול להיות שיש חוסר בשמן גיר ? ).

- כמו כן בזמן עמידה ישנו רעש קליל מאוד של שריקה , מה גם העברתי בין מצבים והרעש לא חלף ....

 

מה עוד אפשר לעשות על מנת לאתר את התקלה ?

 

תודה מראש לעוזרים .

פורסם

קודם כל תתחיל בבדיקת מיפלס שמן גיר בלי קשר לתקלה. זה אחת הבדיקות שצריך לעשות כמו בדיקת שמן מנוע ומיים. לגבי הרעש עצמו...ייתכן וזה מגיע מאזור הרצועות אביזרים..אולי אחת הגלגלות או מהמותחנים , קשה כך לדעת. האם שאתה לוחץ על גז בניוטרל בעמידה השריקה הזו מיתגברת?

פורסם

לא , ברגע שאני לוחץ הכל רגיל גם בזמן שאני עומד על ניוטרל , גם בזמן קיק וגם בזמן נסיעה רגילה

בדקתי כבר את כל האופציות האלה ..... עכשיו בקשר לרעשים אני די בטוח שזה מאיזור הגיר כייון שכאשר נכנסתי

מתחת לאוטו שמעתי את הרעשים , מאותם איזורים שציינתי קודם .

 

מה עוד ניתן לעשות ? יכול להיות שיש שם משהוא שעושה חיכוך ? משהוא שלא מחוזר היטב ?

×
×
  • תוכן חדש...