Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לה"ו

 

אני מעוניין באחת פשוטה שתשמש אותי בעיקר לניקיון לרכב וגם באופן כללי לבית אם יהיה צורך, אשמח להמלצות על שכזו?

 

עוד שאלה, מה אני אמור לחפש במכונה כזאת שתחשב לטובה?

 

איזה חברות מומלצות בתחום הזה?

פורסם

למען האמת אני שואל בנוגע לדגם ספציפי שהתפרסם השבת

 

בעיתון כאן דרום

 

ישנה רשת חנויות שנקראת כל בו לחקלאי ולגנן או משהו כזה ופירסמו שם מכונה של לבור כולל אביזרים . 120 באר . 1700 W , ב-400 ש"ח , לא פירסמו דגם אז אני קצת מתלבט..

פורסם

תקשר למפרסם המודעה בעיתון ברר איזה דגם זה ותעדכן אותנו

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

בשמחה, התקשרתי היום לאולי 8 חנויות שלהם, כולם אמרו שאזל המלאי מיום שישי!...

 

הם אמורים לקבל עוד היום, ורק בשעה 2 אדע גם איזה דגם זה.

 

בגדול יש שני דגמים בנתונים האלה אבל לא הבנתי מה ההבדל ביניהם.

פורסם

תבדוק שמקבלים גם

דיזה משתנה

המכונה מניפה

והכי חשוב איזה דגם זה וכמה בר

כי גם אני מעוניין

ברכישת מכשיר שטיפה

וכמה אורך צינור מקבלים

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

לה"ו

 

 

אז ככה,בשביל אורן וכל חברי הפורום שבמקרה התעניינו

 

המכונה היא במבצע שיווקי לכן אין הרבה יחידות במלאי ,הבנתי מאחד המוכרים שכל חנות קיבלה מס' יחי' וזהו.

 

הדגם הוא של לבור נינג'ה.

 

מה מקבלים איתה ? היא לא יודעת להסביר לי מה מקבלים אבל אמרה:"יש שם עום כמה אביזרים כמו מברשות וכאלה".. לא יודע מה להבין מזה

 

בשיטוט קל ברחבי המרשתת מצאתי יחסית בטווח המחירים של 600 ש"ח נינג'ה ואקספרס פלוס, האקספרס פלוס משום מה נמכר ביותר כסף אך מבחינת נתונים הוא חלש יותר עם אורך צינור קצר יותר

 

על פניו נשמע מחיר טוב.

 

 

אורך צינור באינטרנט כתוב 4 מטר, W1700 ,

120 באר לחץ מים ועוד אביזרים שאין לי מושג כרגע מהם..

 

 

מה אתם אומרים נשמע טוב או לא?

פורסם

תראה גם אני שוטטתי ברחבי האינטרנט אחר חיפוש המכונה המתאימה,

הלובר ניג'נה הוא דגם חדש .

אתה אומר צינור 4 מטר סבבה , אני הבנתי מה מקבלים איתו :מרסס קצף ("זה לא ממש מרסס קצף סתם ,ראש סבוניה כזה הוא לא יתן לך some foam ).

 

אז קצת סדר

1) צינור 4 מטר.

2) ראש סבוניה

3)דיזה טורבו שאולי לא בטוח שאפשר לסובב אותה והיא תיהיה בצורת מניפה שזה סבבה לאוטו אבל לא מה שממש חיפשתי

4) צירפתי לך סרטון הממחיש לך את המוצר ,רק בסרטון זה 5 מטר צינור אבל תוכל להתרשם ,מאופן הפעולה שלו

 

בהצלחה

עם אתה קונה תעדכן וכמובן תמונות

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

פורסם

היי, רכשתי אותה היום, 120 באר ניראה לי די והותר לשימושים יומיומיים, לגבי האיסורים הנוספים, נחכה בבית נפתח את הקופסה ונתרשם, מישהו מצא בכל אופן סרטון של הדגם הספציפי הזה?

פורסם

לא קיים חיפשתי.

אבל נשמח שתצלם לנו איך היא עובדת .

תתחדש

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

×
×
  • תוכן חדש...