Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרחבת תקציב לאזור ה 70 K זה הרכב שאני שוקל לקנות שבוע הבא(כנראה מליסינג) אם משהו מחזיק או יצא לו לנסוע אשמח לקבל חוות דעת. אישית אהבתי את העיצוב,צריכת דלק,יפנית השאלה היא האם לדגם הזה יש איזה חסרונות משמעותיים שעליהם אני צריך לדעת או בכללי איך הרכב .

תודה

פורסם

הרכב עדיין מאוד חדש, אני בספק שתמצא אחת בליסינג יד 1 עם 0ק"מ. בינתיים ראיתי רק אחת כזאת על הכבישים שלנו: ניראית מאוד נחמד.

זה מה שחושבים עליה בטופ גיר:

http://www.topgear.com/uk/mitsubishi/mirage/road-test/driven

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש כבר כמה כאלה יד ראשונה מליסינג ואפילו ראיתי אחת כזאת אצל אחת חברות ההשכרה הקטנות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עשיתי נסיעת מבחן. לא מומלץ, אלא אם אתה לא יוצע מהעיר. בכבישים מהירים הוא מרגיש מאוד לא יציב ולא בטוח. בנוסף, מרעיש כמו טרקטור. לחיוב אציין שהוא מאוד זריז, שדה ראיה מצוין וקל לתמרון.

פורסם

על פניו ניראה שקיה פיקנטו עדיפה בהרבה: היא קיבלה ציונים הרבה יותר גבוהים במבחנים. לא פחות חשוב 7 שנות אחריות (עדיין היבואן מעניק את זה?). גם מדובר על מנוע 4 צילינדר, בגירסא אוטומטית המחיר כימעט זהה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יש כאלו בליסינג. נמכרות כיד ראשונה 0 קילומטרים ב-72 או 73 אלף כולל אגרת רישוי.

 

כמו שציינת, היתרון העיקרי של הרכב הזה הוא בצריכת הדלק. נתון אמיתי של 16-17 קילומטרים לליטר הוא ממש לא בשמיים ובנהיגה רגועה מאוד אפשר גם לקבל יותר. אבל החיסרון הוא שמדובר במכונית מאוד בסיסית, פשוטה ולא מהנה לנסיעה. אם כל מה שאתה מחפש שה תחבורה בסיסית, זאת אלטרנטיבה זולה ויעילה. אם אתה רוצה קצת יותר ערך מוסף מהרכב, יש אופציות טובות יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הרכב עדיין מאוד חדש, אני בספק שתמצא אחת בליסינג יד 1 עם 0ק"מ. בינתיים ראיתי רק אחת כזאת על הכבישים שלנו: ניראית מאוד נחמד.

זה מה שחושבים עליה בטופ גיר:

http://www.topgear.com/uk/mitsubishi/mirage/road-test/driven

 

הוצעה לי כזו לפני כשבועיים (דומני באלדן).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה רבה על התגובות ה 2/10 בטופ גיר לעומת ה 7/10 של הפיקנטו גורם לי לתהות +דברים שנאמרו כאן-שמח שהתייעצתי,הפיקנטו היא האפשרות השנייה שאותה בחנתי כנראה שזה מה שאעשה בסוף ואולי אבחן עוד אלטרנטיבה(רכב ב 70 K אוטומט לסטודנט סופר מיני כלשהו ל 90 אחוז נסיעות עירוניות ) אם יש לכם עוד רכב להמליץ אשמח לשמוע,תודה על התגובות חברים.

פורסם

אני בסהכ מרוצה. קניתי מליסיניג. עושה רושם שגם הצריכת דלק טובה, צריך עוד כמה צדלוקים בשביל לחוות דעה אמיתית.

דרך אגב נמכרו כבר 526 כאלה..אז עוד מעט יהיו לא מעט בכביש.

 

יש את הביקורות האלה מהארץ

 

http://www.cartube.co.il/car-news/car-news-cat/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%9E-69900-%D7%A9%D7%A7%D7%9C

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-30243,75-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D.aspx

 

http://wheel.co.il/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%9D/

 

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2664045

 

בסהכ הביקורות מפרטות את החיוב והשלילה בצורה דיי מדוייקת.

לא הרגשתי חוסר נוחות מיוחד בהשוואה לi10 בנסיעה בין עירונית. וגם חלק לא קטן מהביקורות טענו את זה. הכל עיניין יחסי.

×
×
  • תוכן חדש...