Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אתמול בערב החניתי את הרכב מתחת לבית במעבר חצייה באדום לבן,

אני חייב לציין שיש מצוקת חנייה באיזור ושכל התושבים מחנים באדום לבן בלית ברירה ומזיזים את הרכבים בבוקר,

לפי מה שזכור לי מותר להחנות באדום לבן מ20:00 עד 08:00,

בכל מקרה אני יודע בודאות שעד 8-9 בבוקר זה בסדר לעומד באדום לבן,

 

היום בבוקר בשעה 7:20 גררו לי את הרכב,

נגרר בגלל חנייה במעבר חצייה,

 

יש ל 2 שאלות,

1. האם אקבל קנס על חנייה במעבר חצייה ובנוסף קנס על אדום לבן?

2. האם יש לי מה לעשות עם המצב? לערער על הדו"ח?

פורסם

אם אתה כל כך משוכנע כמו שכתבת שמותר לחנות במעבר חצייה ואדום לבן עד 8-9 בבוקר, אתה מוזמן לגשת לבית המשפט, לערער על הדו"ח שתקבל, ובנוסף לתבוע בתביעה קטנה את עלות הגרירה + בזבוז הזמן. אתה צריך להגיע לבית המשפט מוכן עם ציטוט החוקים והתקנות שאתה מסתמך עליהם.

 

רמז - לא תמצא כאלה.

 

אם באמת יש מצוקת חנייה, אולי על האדום לבן היית יכול להגיש בקשה להתחשבות ולביטול הדו"ח. אבל עבור חנייה על מעבר חצייה, לדעתי אף אחד לא יקל בעונשך ובצדק.

פורסם
אם אתה כל כך משוכנע כמו שכתבת שמותר לחנות במעבר חצייה ואדום לבן עד 8-9 בבוקר, אתה מוזמן לגשת לבית המשפט, לערער על הדו"ח שתקבל, ובנוסף לתבוע בתביעה קטנה את עלות הגרירה + בזבוז הזמן. אתה צריך להגיע לבית המשפט מוכן עם ציטוט החוקים והתקנות שאתה מסתמך עליהם.

 

רמז - לא תמצא כאלה.

 

אם באמת יש מצוקת חנייה, אולי על האדום לבן היית יכול להגיש בקשה להתחשבות ולביטול הדו"ח. אבל עבור חנייה על מעבר חצייה, לדעתי אף אחד לא יקל בעונשך ובצדק.

 

 

יש הבדל אם חסמת רק חלק מהמעבר חצייה ולא את כולו?

פורסם

הבורות\זריקת @#$ של אנשים לא מפסיקה להפתיע אותי!

אסור לחנות באדום לבן בשום שעה ובשום מקום (אלא אם יש תמרור מפורש שאומר אחרת,לרוב לא יהיה תמרור כזה).

אסור לחנות על מעבר חציה או בצומת בשום שעה ביממה (גם לא בלילה)

אסור לחנות על מדרכה בכל שעה במהלך היממה (אלא אם כן יש תמרור המתיר לעשות כן, במקומות מסויימים אכן יש תמרור כזה).

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תקבל קנס אחד בלבד, או על אדום-לבן או על מעבר חציה.

בנוסף כמובן תשלם על הגרירה.

 

אין לך שום קייס להילחם בזה, חנית במקום אסור, שלם ושכח.

כל ה"הבנות" בעל פה שיש עם הפקחים לגבי אדום-לבן בלילה הן לא משהו פורמלי שניתן להתבסס עליו משפטית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...