Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע מכירות בסקודה: הנחות על כל דגמי סקודה.


p_306_m
שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפחות שלושה רכבים של הסובבים אותי עם dsg7 בני שנתיים הינם ללא כל בעיה.

אתה טוען שב- 1.2 יש בעיות?

אבל נמכרו הרבה יותר מ-3, לא? Time will tell...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם לא זוכר תקלות ב1.2 , רוב התקלות היו במנועי 1.4 , ואני גם לא זוכר תקלות בפאביה , אני כן זוכר את בן ה. עם השירוקו שהלך לו המנוע (1.4) , ועוד תקלות שונות בגולף .

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב שמדובר על הדגמים שלפני מתיחת הפנים

סופרב צורה "ישנה" (לא הצורה שבלינק הבא: http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/1249/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8%D7%91-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-(2013)-%E2%80%93-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שתפס את עיני בלינק שהבחור מעלי פירסם לגבי הסופרב החדשה:

 

הדגם העיקרי יצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.8 ליטר שהספקו המרבי 160 כוחות סוס ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. דגם הבנזין הבכיר יצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי 200 כוחות סוס ובתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים.

 

פולסוואגן שמים גיר עם הילוך אחד פחות בדגם הבכיר מבין השניים. זה אומר משהו על ה-DSG7 ועל אמינותו, לא?

זו כמעט הצהרה פומבית של החברה שה-DSG7 הוא פשוט גיר פחות טוב.

 

אני אישית לא הייתי קונה רכב שיש בו DSG7 (גם אם פתרו את בעיות האמינות שלו) ולו רק בגלל העובדה שהיצרן עודנו מעדיף לשים בדגמים הבכירים גיר אחר שקיים אצלו, גם אם הוא מיושן יותר ובעל הילוך אחד פחות (שאמור להוות חיסרון...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקנת גיר שונה בדגמים החזקים יותר היא משום שה-DSG6 הוא בעל מצמד טבול בשמן (רטוב) בניגוד ליבש ב-DSG7 ולפי התאוריה ה-6 אמור להתמודד עם מנועים חזקים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפרט הטכני הזה, שמשמעותו שה-DSG6 יותר עמיד להספקים גבוהים, אני יודע, וזה לא מרגיע אותי לגבי ה-DSG7.

אם כבר אז להפך, זה מעלה בי את התהייה של "מה, ה-DSG7 עד כדי כך רגיש שהוא לא יכול לעמוד בתוספת של כמה סוסים?"...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפרט הטכני הזה, שמשמעותו שה-DSG6 יותר עמיד להספקים גבוהים, אני יודע, וזה לא מרגיע אותי לגבי ה-DSG7.

אם כבר אז להפך, זה מעלה בי את התהייה של "מה, ה-DSG7 עד כדי כך רגיש שהוא לא יכול לעמוד בתוספת של כמה סוסים?"...

 

זה לא משהו חדש ובכל חברה מתאימים את התיבה להספקים/מומנט שהתיבה אמורה לעמוד בהם. תיבה למנועים חזקים היא כבדה ויקרה יותר ואין סיבה שלרכב עם 100 כ"ס ו-16 קג"מ תהיה אותה תיבה כבדה כמו ברכב עם 200 כ"ס ו-30 קג"מ. את התיבות גם מתאימים להנעה כפולה וכו'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הפרט הטכני הזה, שמשמעותו שה-DSG6 יותר עמיד להספקים גבוהים, אני יודע, וזה לא מרגיע אותי לגבי ה-DSG7.

אם כבר אז להפך, זה מעלה בי את התהייה של "מה, ה-DSG7 עד כדי כך רגיש שהוא לא יכול לעמוד בתוספת של כמה סוסים?"...

לא מדובר בסוסים אלא במומנט גבוהה יותר.

 

בכל אופן קיים DSG7 "רטוב" ושמו המלא DQ500.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הלינק הבא:

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html

הגיר DQ500 מיועד למנועים עם מומנט גדול במיוחד ומשולב ברכבים המסחריים של VAG (טרנספורטר). במכוניות הנוסעים בעלי מנועים עם מומנט רב (מעל 28 קג״מ), מותקן גיר DQ200 המצוייד ב-6 הילוכים ומוצמדים ׳רטובים׳.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתבלבל.

 

DSG6 רטוב = DQ250; 02E

DSG7 יבש = DQ200; 0AM

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3908 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...