Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4727 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מצאתי קיט שלם לקאוואליר 2003,כולל משולשים ותושבות מנוע ואגזוז במחיר הגיוני.

 

קיט איכותי מחברה מוכרת ,האם בשימוש יומיומי ורגיל ברכב תורגש השפעה לרעה בנוחות? רעשים?

 

מדובר ברכב שמשמש לצרכים יומיומיים ..... ובמיטב תוצרת מע"צ :roll: יש ממה לחשוש?

 

תודה

פורסם

קודם כל כן, תהיה הרעה בנוחות, וברעשים. בבורות הבומים יהיו קשים יותר, במפגש עם מים כמו בשלוליות כל כימור קטן בכביש יהיה לך חריקות מעצבנות מהבוקסות משולשים עד המים יצאו, מומלץ גם לגרז אותם פעם בתקופה.

 

לדעתי תושבות מנוע ואגזוז מפוליאוריטן, חוץ מויברציות מיותרות לא ישפרו לך שום דבר. הבוקסות משולשים אכן יתנו תחושה מהודקת יותר אך גם מפגש עם בורות תקבל זעזועים קשים יותר בהגה.

 

השאלה הרכב שלך משופר במתלים בנוסף לזה? קוואליר זה אוטו רך לטוב ולרע, תלוי איך אתה מסתכל על זה, החלפת בוקסות לפוליאוריטן לא יהפוך את האוטו למפלצת סיבובים, אך יפגע בנוחות ויהרוס לדעתי את היתרון של האוטו הזה, הנוחות.

 

החלפתי הרבה תושבות לפוליאוריטן ואף בוקסות משולשים לחומר קשה יותר (ממש פלסטיק), אך מדובר ברכב שלא בשימוש יומיומי וכשכן נעשה בו שימוש כזה, זה די מעיק.

BMW E30 325i Coupe

פורסם

גם אצלי יש בוקסות מפוליאורטן והרכב מרגיש יותר קשיח ואורח החיים שלהם גבוה בהרבה מהבוקסות הרגילות.

על קווליר הייתי שם בוקסות מקוריות.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

אורך החיים של התושבות הקשות האלו בא על חשבון אורך חיים של מכלולים יותר יקרים ברכב,

ובפגיעה באיכות החיים של הנהג ונוסעיו.

זאת הסיבה שהקלאץ מתוכנן תמיד לעמוד בפחות מומנט מתיבת ההילוכים, עדיף שהקלאץ ישחק או ישבר מאשר הגיר.

עכשיו, מה אתה מעדיף ? תושבת פלסטיק בעלת חיי נצח או הפחתת אורך חיי הדשבורד ורכיבים יקרים פי כמה בתא המנוע

בחצי ?

פורסם

המקוריות במצב סביר,בכל מקרה 180 אלף ק"מ... הבעיה שהן חורקות קצת.

 

אבל מצבן עדיין סביר,שלמות,אין כמעט סימני יובש.

 

אני מניח שמקוריות יחזיקו שוב נניח 90 אלף?

 

זה מספיק טוב בשבילי,כל הויברציות האלה לא נעימות ברכב בן 10 :lol: לפחות לא בתנועה... אולי בחוף הים זה יותר נעים 8)

×
×
  • תוכן חדש...