Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי איביזה 2010 ברמת גימור רפרנס מיד 2.

רמת הגימור הנ"ל הגיעה עם HU מקורי ובעל הרכב לא הוסיף AUX/USB. בHU ישנה אופציה של כפתור MEDIA המאפשר לי בחירה בין CD לAUX...

בכל אופן ברכב אין AUX (גם לא ליד המתקן כוסות כמו ברוב הדגמים..) גם לא מתחת למזגן...

האם יש אופציה לרכוש כבל/מתאם כלשהו שיתחבר לHU המקורי ויוסיף לי כניסת AUX או USB?

 

כל זה מבלי האופציה לרכוש מתאם דאבל דין ולהחליף את הHU..

 

תודה מראש! (:

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

פורסם

זה הHU:

20120222_122320.jpg

 

הסתובבתי היום בירושלים והבנתי מכל מיני מתקינים שיש אפשרות להוסיף אצלי כניסת AUX (חלק טענו למתאם אורגינל, חלק הלחמות..)

כאשר אני לוחץ על כפתור MEDIA אכן יש לי אופציה בחירה בין CD לבין AUX.. מה שגרם לי לחשוב שאכן ישנה אופציה מקורית של AUX (כלומר ללא הלחמות..)

 

מישהו יודע איזה כבל/מתאם עלי לחפש? איך נקרא החיבור בHU הזה? (12pin?)

אשמח אם מישהו יוכל לשלוח לי קישור לרכישה בebay או משהו כזה..

תודה מראש!!

:wink: ". Alfa Romeo Alfetta 1982 :king: - "There are a lot of good sports cars on the road. I know, I pass them all the time"

!JBL

×
×
  • תוכן חדש...