Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7934 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

 

עכשיו חזרתי מיציאה, במהלך הנסיעה חזרה אני שם לב שמד המהירות שלי הפסיק לעבוד, ולאחר זמן לא רב שמתי לבד שהמד דלק זז קצת (קצת יותר קצת פחות), המד דלק אף פעם לא זז בנסיעה ככה!.

 

לי יש ידיים ימניות וראש טוב לתיקונים הפשוטים האלו, השאלה שלי אם זה כזה מסובך לפתוח את הדש ולחפש בעיה ולנסות לסדר אותה(לפתוח את הלוח זה לא בעיה בסך הכול כמה ברגים.)?

אולי למישהוא יש רעיות מה יכול להיות הבעיה ולכוון אותי לבדיקה מסוימת אני מאוד יודה לו.

 

אני חושב שאולי איזה חיבור או איזה חוט יצא מכיוון ששני המדים החלו עם בעיות באותו זמן.

 

ושאלה אחרונה, במקרה ואני יתעצל בסוף או לא יצליח לסדר לבד בערך כמה אמור לעלות לי תיקון של כזה דבר?

 

אגב הרכב שלי זה WV VENTO TDI

ותודה מראש לעוזרים.

פורסם

אני פעם תיקנתי את זה לבד ב - פג'ו 205 ...

 

 

עקרונית אתה רק צריך לפרק את הדש בורד , ולפרק את החוט בחיבור שלו לגיר ( יש מכוניות שזה מחובר לציריות ) , ולאחר מכן להחליף בחוט חדש ( שאתו אתה קונה אצל כל מתקן ספידומטרים , זה חוט מיוחד , מרובע ... ) .

 

עקרונית החלק הכי מסובך פה זה הדש בורד , לאחר מכן זה רק להחליף חוט .

פורסם

בפז'ו זה מד מהירות מכני מופעל ע"י כבל , בVW אלק' - מופעל ע"י מחשב.

 

אין קשר בין צורת הפעולה של שניהם.

 

חפש "מד-מהירות" , או "ספידומטר" בפורום.אני אישית לא הייתי מתעסק.

פורסם

בעיקרון כן .

לכן , ולמרות שהחלפתי בחיי כמה כבלי ספידומטר - כולל פירוק דש (לא בכל רכב זה הכרח) אישית לא הייתי נוגע.

אין סכימות ,

אין ציוד בדיקה ,אין מספיק ידע - לא נוגע.

פורסם

אצלך בוונטו זה חיבור רב פינים אל הלוח שעונים אין חבור ניפרד לכל שעון

 

הייתי מציע לך ליבדוק את תקניות הפיוזים ואם לא מצאת פיוז שקשור ללוח שעונים אז לך למישו מיקצוען שיסדר לך את זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חחח

 

ואללא לא חשבתי על פיוז.

אחח....דני אתה, מה קורה? אני עוד מעט יבוא לבקר שם!

 

אני יבדוק פיוזים, וכדאי גם לפתוח את הדש ולשחק עם החיבורים אולי המחבר יצא קצת?

 

ומישהואיודע כמה יעלה כזה תיקון? לא הרבה נכון?

פורסם

אם תחליט לתת לבעל מקצוע לסדר לך את זה תפנה לאילן ספידומטרים בפ"ת (סגולה), הוא מומחה.

 

אצלי החליפו את כול הנורות + סידור ספידומטר שהיה נתקע מידי פעם 150 שקל ...

 

הכסף זה בעיקר על העבודה מכיוון שנורות זה גרושים, וגם הסידור של הספידומטר זה בעזרת כלי מיוחד.

פורסם

מה שמוזר שאף פעם הוא לא זז לי בצורה כזאת שראו וגם ששני המדים התחילו לזייף באותו זמן.

 

 

בדקתי בחוברת של האוטו ולא רשום על פיוז שקשור למד מהירות ועברתי על הפיוזים אחד אחד ולא מצאתי שום דבר שרוף.

 

אני חושב שמחר אני ילך לאן שהוא שיסדר לי את זה ובלי קשר צריך להחליף את המנורות הם מאוד מאוד חלשות.

 

למישהוא יש המלצה על מקום זול וטוב? (באזור ת"א)

פורסם
בעיקרון כן .

לכן , ולמרות שהחלפתי בחיי כמה כבלי ספידומטר - כולל פירוק דש (לא בכל רכב זה הכרח) אישית לא הייתי נוגע.

אין סכימות ,

אין ציוד בדיקה ,אין מספיק ידע - לא נוגע.

...שמר ידידי מסכים איתך עם כל מילה!

פתח דפי זהב ובחר במכון ספידומטרים הקרוב למקום מגוריך, המתמחה בשעונים

דיגטלים, ובסוג רכב כמו שלך, וחסכת הרבה כאבי ראש. ועוגמת נפש!

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...