Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא מכריחים - מעודדים.

 

הדבר הזכיר לי הרצאה מצויינת של דן אריאלי:

 

יש תרגום לעברית. לקצרי הסבלנות דלגו לדקה 5:00.

 

בקצרה: במדינות בהן ברירת המחדל הוא הצטרפות לתרומת איברים ויש לסמן התנגדות, הרוב משאירים ללא סימון (תורמים) ובמדינות, כמו ישראל, בהן יש לחתום כדי לתרום, הרוב משאירים ללא סימון (לא תורמים).

 

בקיצור - די לקטר על כל דבר, במיוחד כשזה חשוב ונכון כל כך.

 

יובל (שחתום על כרטיס אדי מאז 1986).

מילה בסלע

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי שאלה קטנה ליובל וצביקי (או שאר המצודדים בהצעה):

בהכירכם את דרכי הפעולה המצויינות של מוסדות המדינה השונים - אתם באמת סומכים על המוסדות הרלוונטיים שאם תבחרו שלא לתרום, תוצאו מהמאגר כבקשתכם?

 

שוב, להזכירכם - אני נותן את החלקים המקולקלים שלי בחפץ לב - אבל כשזה נעשה בכפייה, על גופתי המתה ! :lol:

פורסם
סלח לי כן, אבל מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה הזו? ויודע מה, גם אם אתה צודק, מי אתה או נחליט שזה חשוב ונכון?

אם מישהו מסוים אינו מעוניין לתרום את איבריו ואינו מעוניין שאפילו יסכימו בשמו, עד אשר יחליט לבטל, זה הופך אותו לקוטר?

אין פה עניין של קיטור אלא עניין של בחירה חופשית וכל אחד רשאי להחליט מה שנראה לו כחשוב ונכון.

 

 

לא אני הבאתי. ד"ר דן אריאלי מצטט מחקר של ג'ונסון וגולדשטיין.

 

נראה לי שגם העיתונאי יצא מפרופורציה. אם תתבקשו בחידוש רשיון הנהיגה בסגנון:

סמן X אם אינן מסכים לתרום את איבריך לאחר מותך.

 

עדיין תקראו לזה "חוסר בחירה חופשית"?

 

 

בהכירכם את דרכי הפעולה המצויינות של מוסדות המדינה השונים - אתם באמת סומכים על המוסדות הרלוונטיים שאם תבחרו שלא לתרום, תוצאו מהמאגר כבקשתכם?

 

נקודה טובה. אני לא סומך על מוסדות המדינה באופן כללי. אבל לתשומת לבך, אם אתה מחפש קונספירציות, גם היום "כרטיס אדי" הוא מאגר ממוחשב שאין לנו גישה אליו, ואתה יכול לתהות אם פרטיך מופיעים שם למרות שביטלת (או מעולם לא חתמת). לאי נשיאת הכרטיס אין משמעות אם אתה במאגר.

:turn-l:
פורסם

זה לא "לפעמים",בפורום רכב כללי אתה יכול למחוק הודעה תוך דקות מפרסומה,כאן אפשר רק לערוך ללא אפשרות למחוק (שוב,תוך מתן דקות ספורות).

 

למה? למנהלי CF הפתרונים :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4393223,00.html

 

עוד רעיון "נהדר" של צרת הבריאות שלנו. במקום להציע, מכריחים :|

 

טוב מאוד.

ומי שלא מצטרף, לא יקבל תרומות.

 

וזה לא גופכם, זו גופתכם.

ואם תהיה לך שליטה על גופתך, ברכותי, אתה זומבי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כמו שאמר בן גוריון (בשינוי ניסוח קל): ״אינני יודע מה העם רוצה, אך אני יודע מה רצוי לעם״. יותר מדי החלטות במדינה הזאת נשארות בידי אזרחים חסרי עמוד שדרה שאינם מסוגלים להפריד בין הפרקטי לסנטימנטלי ולעשות מעשה, אז אולי באמת הגיע הזמן שמישהו יחליט בשבילם.

 

אני לגמרי בעד, ומקווה שבקרוב גם יחוקקו משהו שיחייב לתרום דם פעמיים בשנה. אם נמשיך לחכות שהישראלים יקחו יוזמה בנושאים חשובים כאלה לא נגיע רחוק, לכן כל עוד ברירת המחדל היא להיות במאגר עם אפשרות לביטול ההשתתפות אני שקט עם העניין. מי יודע, אולי בקצב הזה יום אחד עוד יאפשרו לשרוף פה גופות למי שמעוניין...

פורסם

אני עם שמר פה. מתי לאחרונה הצלחתם לצאת מאיזה שהוא מאגר ממשלתי?

אה-הה.

יאללה לצרוב מספר על הזרוע וזהו, ככה יהיה הרבה יותר קל לסנן תורמים פוטנציאליים בתאונות מרובות נפגעים מבין ה"בררה".

 

(חתמתי על אדי מזמן, אגב)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
יש לי שאלה קטנה ליובל וצביקי (או שאר המצודדים בהצעה):

בהכירכם את דרכי הפעולה המצויינות של מוסדות המדינה השונים - אתם באמת סומכים על המוסדות הרלוונטיים שאם תבחרו שלא לתרום, תוצאו מהמאגר כבקשתכם?

 

שוב, להזכירכם - אני נותן את החלקים המקולקלים שלי בחפץ לב - אבל כשזה נעשה בכפייה, על גופתי המתה ! :lol:

 

בהיותי קרוב משפחה שלה

 

אני מכיר מקרוב מאוד את נושא ההשתלות. לכן, גם אם המקרה שאתה מתאר אכן יקרה, ואדם שביקש שלא לתרום "יותרם", מה שלא נראה לי שיקרה בקלות כפי שאתה מתאר, זה נראה לי נזק סביר בהתחשב בכל התועלת שתבוא מהחוק הזה.

פורסם

לא רלוונטי. אני תומך בכל מאודי בתרומת איברים להשתלה לאחר המוות, אני גם חושב שזה עדיף פי כמה על הירקבות אותם איברים לאחר המוות.

 

מה שמרתיח אותי הוא הפטרונות של המחוקקים שמרשים לעצמם להתערב בכל פן של החיים וכעת גם לאחריהם.

 

כמות הצעות החוק המובילות לחדירה לצנעת הפרט, מגבלות על החופש שלו, על יכולתו להחליט על אורח חייו, פעולותיו ודברים דומים - היא פשוט מדהימה ומקוממת.

פורסם

המחוקק מתערב לנו בחיים בלא מעט מישורים:

הוא לוקח (לפחות) שלוש שנים מחיינו לטובת שירות צבאי.

הוא ממסה לשימושיו חלק מההכנסה שצברנו.

הוא דורש להיות מעודכן בחיי המין שלנו (מירשם הנישואין).

 

אז דווקא זה מה שמפריע לכם?

וכן - אני לגמרי בעד היוזמה הזו - אפילו שאני מצליח להבין את אלה שטוענים שהיא מחוצפת - עובדה היא שאין בארץ מספיק תורמי איברים מרצון ושלא מעט ישראלים נאלצים לצאת לחו"ל לביצוע ניתוחי השתלה.

 

בבררה שבין להיות מזון לתולעים לבין להציל חיים עם מה שאפשר - מה אגיד לכם, אצלי אין התלבטות.

פורסם
יש לי כרטיס "אדי" מגיל 17, כבר כמעט 30 שנה, הרבה לפני שהייתה מודעות ציבורית לעניין.

יתרה מכך - גם דאגתי להודיע לאשתי שאם אני מחזיר ציוד, אני מבקש לשחרר מה שאפשר- אם ירצו בכך.

 

ובכל זאת - גברת גרמן - צאי לי מהורידים בבקשה, חי או מת.

 

 

מסכים לגמרי.

 

גם אני חתום על כרטיס אדי מגיל 18, אני מכיר ומוקיר את החשיבות של זה ויחד עם זאת לא מקובלת הדרך בה שרת הבריאות רוצה לפעול.

אני יכול להחליט שאני רוצה לתרום את אבריי, מי את שתחליטי להתרים אותי רק כי נראה לך שאין מספיק תורמים?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יוזמה חשובה!

 

אנשים צריכים להבין את החשיבות של תרומת האברים.

 

רק צריכים לדאוג להסברה נכונה.

כמו שרואים כאן , אנשים אוטומטית אומרים לא בגלל שמדובר במשהו "שנכפה" עליהם.

 

צריכים לגרום למצב שאנשים שלא עושים את זה יחשבו כחריגים ולא ההפך.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:


×
×
  • תוכן חדש...