Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי ב FANTIC MOTOR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מז"ט - תתחדש!

 

יש בפורום מומחה לאיתור חלקים לפאנטיק, אני מאמין שהוא יעלה ויציג עצמו.

אני סמוך ובטוח שהוא יוכל לעזור לך.

 

אורן

פורסם

מחפש מכונאי המטפל בכלים האלו למטרת אישור תקינות לצורך העברת בעלות.

האופנוע לא עבר טסט כ 20 שנה ידוע למישהו מה הפרוצדורה?

פורסם
מז"ט - תתחדש!

 

יש בפורום מומחה לאיתור חלקים לפאנטיק, אני מאמין שהוא יעלה ויציג עצמו.

אני סמוך ובטוח שהוא יוכל לעזור לך.

 

אורן

 

היי אורן,

 

אם התכוונת אלי, אז כבר שוחחנו טלפונית.......

 

שלומי

פורסם
לא מאמין לך:shock: ,זו קבלרו,הנמוכה שבניהם, והמהירה שבניהם, תתחדש ותמשיך לעדכן.

 

 

נדמה לי שהקומפטישן היה המהיר ביותר, לא?

פורסם

תתחדש .אין כמו פנטיק היה לי בגיל 16הינדורו עד עכשיו הרעש של המנוע מהדהד לי בראש חייב לחזור בחזרה לפנטיק .אל תשכח תמונות והרבה

פורסם

ויקטור - תתחדש.

יופי של כלי.

מזמן לא ראיתי לבן.

אני רוצה לחזק את מה שאורן כתב על שלומי. פשוט אלוף. (סוד : הכיסא לא היגיע לבד , היו גם ממתקים לחברים).

 

תמיד שמח לראות איך ויכוח ישן לא נגמר.

גם אלוני וגם ספיידרמן צודקים. הוא הכי מהיר. השאלה עם 14,19 או חלילה 21.

עכשיו עוד טיפה שמן למדורה :יש לי ג'ילרה שפעם כולם הריחו לה את האגזוז.

 

פנק אתנו בעוד תמונות.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

עכשיו עוד טיפה שמן למדורה :יש לי ג'ילרה שפעם כולם הריחו לה את האגזוז.

 

אני אתן לך באר נפט שלמה למדורה, הג'ילרה שלך, כולל כל יתר ה 50CC, כולם במקסימום היו אולי מסוגלים להסניף את עשן האגזוז של הפוך קוברה שהייתה לי. :twisted:

 

אם אתה לא מאמין לי, תאמין למוטו שהכתירו אותו כ 50CC המהיר בארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...