Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

למישהו יש במקרה ספר או דיאגרמת חיווט של פיאט רגאטה? לחילופין, מישהו מכיר את קוד

הצבעים של דיסטרביוטר הצתה אלקטרונית מארלי (BKL4A- המודול מורכב ע"ג הדיסטרביוטר,

עם צלעות קירור נאות) המופיע כנראה בעוד כמה לנצ'יות ופיאטים?

 

יש בידי דיסטרביוטר כזה, ומהמודול יוצאים 2 חוטים, ירוק ואדום, ומתחברים לשני קטבי הקוייל.

שאלת השאלות - מי מהם ה- +? (על הקויל אין סימון, והוא כבר איננו על המכונית שתרמה אותו,

כך שאין לי דרך לבדוק עם מולטימטר).

 

תודה!

:turn-l:
פורסם

החוט האדום מתחבר אל + סלילי ההצתה (קויל) והוא מספק מתח חיובי אל מודול ההצתה.

אם אני זוכר נכון אז חוט כתום מביא המתח לסליל ההצתה ממתג ההצתה, כלומר: חוט אדום מהמודול עם חוט כתום על סליל ההצתה.

החוט הירוק מוציא אות - (שלילי),פועם, מהמודול אל סליל ההצתה. יתכן ועל סליל ההצתה, בצד ה - , יתחבר חוט נוסף (חום) לצורכי אות הפעלת מד סל"ד.

יתכן ועל סליל ההצתה יסומן ה + במספר 15 או ב IGN.

אני מקווה שעזרתי לך, נא עדכננו.

בברכת חג שמח - רפי לין :-D

פורסם

תודה רפי, אני אנסה.

 

מה שקצת מבלבל אותי שהחוטים אדום / ירוק היוצאים מהדיסטרביוטר מגיעים לקונקטור, ובו

מתחבר הירוק לחום, והאדום לכתום.

ואולי זה מה שהתכוונו האיטלקים: כתום (לשעבר אדום, +) מתחבר לכתום (+) בקוייל. חום (לשעבר

ירוק, פולס) מתחבר לחום (מד סל"ד)?

 

ושאלה אחרונה - מכיוון שיש רק שני חוטים - האם המודול מקבל את ה - שלו מגוף הדיסטרביוטר?

:turn-l:
פורסם

אל מודול המפלג, בפיאט, מתחברים 5 חוטים בשני מחברים:

2 חוטים המתחברים אל סליל ההצתה.

2 חוטים המתחברים אל הלקטן המגנטי שבתוך המפלג (פיק אפ).

1 חוט הארקה המתחבר עם בורג אל גוף המתכת של המפלג.

בברכת חג שמח - רפי לין :-D

פורסם

תודה רפי, התשובה שלך היתה מדוייקת, כתמיד.

 

הדיסטרביוטר עובד היטב, ויותקן בקרוב על האוטו.

 

עוד שתי שאלות, אם יורשה לי...

 

האם דרוש נגד (Ballast resistor) או שיש כזה בתוך המודול?

לדיסטרביוטר המקורי קידום הצתה צנטרפוגלי בלבד. בחדש (מהרגטה) צנטרפוגלי + ואקום.

בקרבורטור / סעפת אין חיבור לצינור ואקום. כמה קריטי לחבר גם וואקום?

תודה שוב!

:turn-l:
×
×
  • תוכן חדש...