Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתר יד2 כבר מזמן איבד את המשמעות התמימה שלו.

 

להערכתי, מעל ל50% מהמודעות באתר הן של בעלי עסקים שמפרסמים ומנצלים את הבמה והקונספט של האתר.

כך שביריד הזה דווקא יש סיכוי למצוא עניין, ולא דווקא גרוטאות שאנשים מעוניינים להיפטר מהם בבית.

בשביל להיפטר מכמה גרוטאות בבית אף אחד לא ישכיר דוכן בתשלום.

 

אשתף אתכם במקרה שקרה לי:

לפני מספר חודשים ניסיתי לפרסם 2 חולצות שאני לא לובש למכירה באתר,

המודעה לא אושרה ולמחרת חזר אלי נציג שניסה להוציא ממני שאני בעל חנות בגדים ומנסה למכור את הסחורה שלי, וכמובן לדחוף לי מנוי בתשלום לשנה שלמה לפרסום מודעות ועוד שלל הטבות לעסק, שכלל לא קיים.

לאחר כשבוע ניסיתי לפרסם 10 מדבקות מגן-מסך לפלאפון שהזמנתי בטעות מאיביי (טעיתי בדגם הפלאפון),

ציינתי את כל פרטים אלו במודעה, כדי להיות הכי ישר ושלא יחשבו שוב בטעות שפתחתי עסק למכירת אביזרי סלולר.

להפתעתי גם מודעה זו לא אושרה, ואיתה הגיע שוב הטלפון מהנציג המטריד שניסה לדחוף חבילות פרסום.

כנראה שמאז הוכנסתי לBLACKLIST שלהם, ועד היום כל מודעה שלי במדור יד שנייה לא מאושרת.

מגעילים.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניסיתי לפרסם מוצר בקטגוריית "יד שנייה" והאתר לא לא נתן לי להמשיך שלב, מבלי להשלים את שם הרחוב שאני גר בו. בנוסף, לא הייתה אפשרות לכתיבה חופשית, אלא לבחירה מתוך כמה אופציות.

 

תגידו לי, חיוב ציון שם הרחוב, זה לא חוצפה?

פורסם

לי יש בעיה אחרת ביד2

 

כל מה שאני מפרסם לא נמכר

 

כאילו בני ישראל שמו אותי ברשימה השחורה שלהם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יא מגעיל אחד. לא מצחיק.

ואני יכול בכנות לומר, שלא ראיתי בכלל את הישבן המדובר לפני הצילום, בעת הצילום ואחרי הצילום בעת ההעלאה לפורום- עד שלא ציינתם את זה.

וואלה, צדקתם.

מזל שאשתי לא גולשת פה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

להיפך יא ברווז! אשתך צריכה להיות גאה בך, למרות שאתה בושה למין הגברי.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

וואלה בסוף הייתי. באתי ב21:30 והיה די ריק.

 

כנראה כולם הסתערו על ההתחלה. בשעה שהגעתי בטח כל אלה עם הילדים כבר הלכו.

הדוכנים היו בעיקר צעצועים ובגדים וקצת מוצרי חשמל ישנים.

 

נשארתי להופעה, עד שהתחיל גשם.

משכנתא זה קל

פורסם

כל הירידים הגדולים האלה, יד 2, דירות, אוכל, זה תמיד אבל תמיד אותו הדבר.

תמצא שם רק חרא לאחר מסע פרסום רצחני, ועמישראל במלוא הדרו.

למה אתם הולכים לדברים האלה?!?!

וכן!! דאט פאקינג אסס!

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
לא התחתנת לפני כחודש? :twisted:

האמת שגם אני ישר שמתי לב. ככה זה כשאתה בן 22.

 

נו, אז אסור להסתכל ?

 

ידידי, גם הרבה אחרי גיל 22 הרדאר מתפקד... :)

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני לא יודע ממה אתם מתלהבים, סה"כ דרייר בינוני למדי.

מה שכן, לאור העניין הרב שזה עורר פה צריך לבדוק את חוקי הפורום ואולי לפתוח שרשור ישבנים יעודי.

פורסם

עזוב את חוקי הפורום.

מבחינת חוקי המדינה, הייתי ממליץ לך שלא להתפס כשבנייד שלך אוסף צילומי ישבנים מפואר.

תשאל את נתן אשל.:lol:

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

ובכול זאת מי שהלך,היו דילים?משהו מעניין?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

 

ידידי, גם הרבה אחרי גיל 22 הרדאר מתפקד... :)

 

אתה מתכוון לאנטנה בטח :twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לא התחתנת לפני כחודש? :twisted:

.

 

הוא התחתן, לא התעוור.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...