Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים ברצוני להתייעץ עימכם לגבי מחירים

אז ככה לאחר הצבת הפולו בטיפול במוסך מפרט המחירים הינו:

 

טיפול כללי 160

---------------

צלחות קדמיות - 99X2=198

דיסקיות קדמיות- 169

צלחות אחוריות - 136

דיסקיות אחוריות - 103

 

עבודת פירוק והרכבת ברקסים 300

------------------------------

משאבת מים 275₪ (ללא רצועות טיימינג חדשות)

 

עבודת פירוק והרכבת משאבה (כולל פירוק רצועות הטיימינג, מכוון שאין ברירה) 450

----------------------------------------------------------------

שמן מנוע 136

נוזל קירור אדום 60

פילטר שמן 30

פילטר אוויר 49

 

האם המחירים סבירים? אנא ממכם פרטו לי את ניסיונכם בתחום בתגובתכם.

 

פורסם

נוזל קירור ושמן מנוע, באיזה תקנים? של איזו חברה?

 

עושה רושם גם שמערכת הבלמים שעתידה להיות מוחלפת, תתחלף בחלקים מתוצרת סינית ואיכות ירודה.

 

מה קרה למשאבת המים? האם היא תואמת מקורי?

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אותצי מעניין איך מוסך מפרק חגורת טיימינג ולא מציע ללקוח להחליפה בחדשה.

לא מומלץ בעליל להחזיר את הרצועה הישנה ובמיוחד לאחר שחלפו 5 שנים ודי סביר להניח שהתייבשה.

מעבר לכך- בבלמים ושמנים לא חוסכים כי אחר כך משלמים וביוקר ואם זה לא ברור,אז צריך לחזור לסיפור של המשפחה בטבריה ולהפנים את העניין.(גם אם לא שמים הכל מקורי יש תחליפים OEM) באיכות טובה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

את רצועת הטיימינג אין צורך להחליף מכיוון שעברה לא יותר מ4000 ק"מ. משאבת המים דלפה, ראיתי במו עיניי.. ועדיין לא הבנתי אם המחירים סבירים לחלקים הנ"ל? זולים יקרים?

פורסם

זולים עד כדי חשד ממשי לשימוש באיכות ירודה. מוסך של בני דודים ?

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

המחיר הכולל הוא טוב כ-2000 ₪, אז נאמר בערך 5 שעות עבודה בשעתון של כ-180 ₪ והשאר לחלפים.

הבעיה שלא ציינת, וכנראה לא ציינו בפניך את יצרני החלפים ואיכותם שזהו פרט מאוד חשוב במיוחד במערכת הבלמים.

אני לא מתייחס למחיר כל חלף בנפרד כי כמו שזה נראה המוסך שקלל כבר את הרווח הכולל שלו בכל החלקים.

פורסם

אוקיי למדתי משהו חדש.

לגבי מערכת בלמים וסוגי שמנים טובים יש איזה שהוא מדריך על חלפים איכותיים שאבין קצת ?

והמוסך הוא מקומי ביישוב שלי לכן אני מאמין שהחלפים זולים, אדע לשאול על מותגי החלפים לפעם הבאה.

×
×
  • תוכן חדש...