Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4815 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כרגע במהלך סריקות של שיקופיות משפחתיות, ולפעמים אני מוצא פנינים אמיתיות; כרגע זו הטובה מכולן. כנראה שצולמה בסביבות 1969, וכנראה שבי-ם. אם יש מי שיכול לשפוך אור על הנושא, מוזמן להגיב...

 

JM.jpg

 

מעבר לאוטובוסים (איפה בני?), תראו כמה מכוניות שונות יש שם. מי מוכן להתחיל מסדר זיהוי?

פורסם
מרצדס אחת ומישהי בהריון!

אם אתה מתכוון לבטן שמופיעה משמאל, אז זו לא בטן, אלא יד חתוכה של מישהו... זה השרוול של החולצה. :wink:

פורסם

מעבר לאוטובוסים (איפה בני?)

 

לגבי האוטובוסים - זה דווקא פשוט.

כולם "ליילנד רויאל טייגר". האוטובוס האדום בחזית (של "יונייטד טורס", כנראה) יכול להיות גם "טייגר קאב".

עודד

פורסם

נראה שאולי מצולם מהחומה קרוב מאד לשער יפו במבט לכוון ממילא.

פעם כל מה שהיה מול שער יפו זה מגרש חניה אחד גדול

פורסם
נראה שאולי מצולם מהחומה קרוב מאד לשער יפו במבט לכוון ממילא.

פעם כל מה שהיה מול שער יפו זה מגרש חניה אחד גדול

 

נכון מאוד,

צולם מתוך החומה כנראה ממה שנקרא היום "מוזאון מגדל דוד", ראה תמונה:

 

attachment.php?attachmentid=334837&d=1366488448

 

נלקח מאתר דעת, ירושלים אחרי 1967

13.jpg

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
מפתיע אותי כמות הסוסיתות.

אותי מפתיע שלא כולן לבנות...

נראה שאולי מצולם מהחומה קרוב מאד לשער יפו במבט לכוון ממילא.

פעם כל מה שהיה מול שער יפו זה מגרש חניה אחד גדול

נכון מאוד,

צולם מתוך החומה כנראה ממה שנקרא היום "מוזאון מגדל דוד", ראה תמונה:

...

זיהוי יפה. אני לא הייתי מזהה את זה בחיים.

פורסם

מעניין אם התמונות צולמו לפני או אחרי 67 בתמונה השניה לארק 65 2 צבעים ירוק לבן מה שמראה אולי שהיו במכוניות האלו 2 צבעים,שלל סוסיתות פורדים,אוטובוסים טייגרים,ממילא היתה שכונה מרתקת נהדתי כיילד לטייל שם במעבר לעיר העתיקה בשבתות

היו אלו טיולים רגליים מרתקים.

עופר בן צבי

פורסם
מעניין אם התמונות צולמו לפני או אחרי 67 בתמונה השניה לארק 65 2 צבעים ירוק לבן מה שמראה אולי שהיו במכוניות האלו 2 צבעים,שלל סוסיתות פורדים,אוטובוסים טייגרים,ממילא היתה שכונה מרתקת נהדתי כיילד לטייל שם במעבר לעיר העתיקה בשבתות

היו אלו טיולים רגליים מרתקים.

 

אחרי 67...

לפני 67 המקום ממנו צולמה התמונה היה בשליטת הירדנים, וכל האיזור של מגרש החניה המצולם היה עמוס בגדרות תיל, גבול וחיילים.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

תמונה מדהימה.

איפה הימים בהם החננו את הרכב ללא תשלום צמוש לשער יפו. ומה קורה שם היום.

 

תמונה בודדת שמספרת כל כך הרבה על התחבורה בארצנו בנקודת זמן אחת.

 

תודה ששיתפת אותנו

פורסם

האוטובוס מהתמונה שהעלה יוחאי במבט מקרוב. המרכב אינו ישראלי - ייתכן שזה DAB דני אבל איני בטוח. מיזוג כמובן לא היה לו - רק גמלים מעטים של אגד צוידו בלוקסוס הזה אז... התמונה צולמה עי ישראל הרמתי (מארכיון הארוארד).

Royal Tiger Haramati United Tours1966_1.jpg

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
אחרי 67...

לפני 67 המקום ממנו צולמה התמונה היה בשליטת הירדנים, וכל האיזור של מגרש החניה המצולם היה עמוס בגדרות תיל, גבול וחיילים.

 

אכן, שטח שנודע בשם "שטח ההפקר".

מזהה גם פליימות תכולה (נדמה לי).

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

×
×
  • תוכן חדש...