Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי רכב שטח לפני כשנתיים, ואני עדיין בתקופת האחריות, הבעיה היא שבטיפול שוטף, עשו פאשלה עם המיגון, וכל פעם כשאני מסובב הגה ימין ושמאל, המיגון מרעיש.

 

הענין הוא כזה, אני עשיתי טיפול שוטף בבני ברק לפני כחודש, ומאז זה התחיל, הבעיה שאני גר רחוק מהמוסך הנ''ל, ולא מעונין לחזור אליו, במיוחד כשיש לידי מוסך מורשה אחר.

 

כשאני מתקשר ליבואן ומספר להם על הפיקשוש, הם אומרים לי לחזור לשם(ואני לא רוצה גם בגלל שזה רחוק+הם חפיפיניקים, פעמיים העלו אותי על הליפט ולא פתרו את הרעש. מוסך כזה מפואר, והם בכלל לא כמו שהם ניראים, לעומת המורשה באשקלון, קטן, אבל המנהל מוסך הוא נשמה מדהימה ובעל ידע מטורף.)

 

המיגון הוא מהם, ואני עדיין תחת אחריות, מה לעשות?

פורסם
רכשתי רכב שטח לפני כשנתיים, ואני עדיין בתקופת האחריות, הבעיה היא שבטיפול שוטף, עשו פאשלה עם המיגון, וכל פעם כשאני מסובב הגה ימין ושמאל, המיגון מרעיש.

 

הענין הוא כזה, אני עשיתי טיפול שוטף בבני ברק לפני כחודש, ומאז זה התחיל, הבעיה שאני גר רחוק מהמוסך הנ''ל, ולא מעונין לחזור אליו, במיוחד כשיש לידי מוסך מורשה אחר.

 

כשאני מתקשר ליבואן ומספר להם על הפיקשוש, הם אומרים לי לחזור לשם(ואני לא רוצה גם בגלל שזה רחוק+הם חפיפיניקים, פעמיים העלו אותי על הליפט ולא פתרו את הרעש. מוסך כזה מפואר, והם בכלל לא כמו שהם ניראים, לעומת המורשה באשקלון, קטן, אבל המנהל מוסך הוא נשמה מדהימה ובעל ידע מטורף.)

 

המיגון הוא מהם, ואני עדיין תחת אחריות, מה לעשות?

 

בדר"כ אף מיגון לא מגיע מהיצרן, כל אחד מתקין לבד

 

מאיפה אתה בארץ ?

×
×
  • תוכן חדש...