Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

דוד שלי נוסע יום חמישי לפריז והוא עובר דרך הדיוטי פרי פה בארץ

בקיצור אני צריך המלצה לגבי:

 

1.רמקולים

2.מגבר לרמקולים

 

זה הרמקולים

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=284&CategoryID=122&Page=1

 

אוו אלה

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=879&CategoryID=122&Page=1

 

 

 

מגברים לרמקולים:

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?CategoryID=123

הם טובים בכלל?? וזה לא יכולהיות שיש רק 2

 

 

עכשיו בקשר לסאבים לא נירא לי יש שם מישהו יודע אולי עם יש???

פורסם

עצה שלי אם הוא נוסע לצרפת או יכול להביא לך משם כבר מוצירם זה יהיה הרבה יותר משתלם לך !

תחשוב על החברה FOCAL ( אם רשמתי נכון ) היא חברה צרפתית המחירים שלה ממש זולים שם

פורסם

מתן, רשמת מצוין!! חחח ראית חרוז??

 

FOCAL /JM-LAB היא חברה המתמחה בייצור רמקולים, והמוצרים שלה ידועים,

ונחשבים, בעולם.

 

רק שאני בספק אם לקנות מהצרפתים, שחלקם הגדול אנטישמים.

בקיצור, חרא של עם.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

שום דבר הוא לא על הפנים אבל רמת ההבנה שלך על הפנים אז אני לא מאמין שאתה תקנה קומפוננט של פוקאל ואז תגביר אותו עם מגבר של סבא 80.4

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

לכול חברי הפורום שחושבים שפיונייר זה חברה גדולה ברמקולים אז זהו שלא.

 

אף פעם לא היה לפיונייר רמקולים שמכבדים את עצמם או שמככבים בתחרויות(אני ישמח לדעת שאני טועה!).

אם כבר קנווד שהדגם הזה ניראה לי חמוד ולא יותר.

 

בקשר למגברים שניהם בסדר גמור גם הפיונייר.

 

נ.ב גם הסאבים של פיונייר לא משהוא!!!

ולכול 90 אחוז מחברי (שיש להם סאב של פיונייר) הפורום שבא להם להרוג אותי

אתם מוזמנים לשמוע אצלי סאב 10 אינץ 360 ואט ושעולה כמו הפיונייר ואפילו פחות!

 

למען הסר ספק את הסדרות הגבוהות והרדיו דיסק ההי אנד שלהם הם פשוט מעולים

כשהם רוצים אז יש להם מוצרים טובים!

ואכן הסדרות הגבוהות שלהם מצדיקות את המחיר?

פורסם

ADVANT אתה לא חושב שאתה קצת חריג בדעתך ?

הסאבים של פיוניר לא משהו ?

תשמע, גם BMW 760, לא משהו, כשאתה משווה אותה לF16.

 

למה בדיוק השוואת את הפיוניר שאתה טוען שהוא בכלל לא משהו?, (זה כימעט נשמע כאילו אינו שווה את עלותו.)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

כמו שאתה לא אוהב בלשון המעטה את לאנזאר מהסיבות שלך ואני בטוח שחלקם מגובים ע"י עובדות ובדיקות מעבדה, גם אני לא חסיד של פיונייר(תלוי בדגמים!!!) מכמה סיבות שחלקם גם מגובות ע"י עובבדות ומחקרים.

 

הסיבה העיקרית: היא שאנשים בארץ אוהבים לקנות מה שיש לשני (כמו בבגדים ועוד הרבה) זה דבר ידוע בארץ ואם מישהוא אומר שהוא מרוצה ממוצר מסוים אז כולם קונים, לא פעם ולא פעמיים שמעתי שקלריון זה חברה זבל (חס וחלילה) ושפיונייר יותר טובה מקלריון וקלריון לא מוכרת ולא שווה וכ"ו וכ"ו.

אני מאז ומתמיד אהבתי מוזיקה ומערכות החל מאח שלי הגדול שתמיד קנה את הדברים הכי חדשים לפני כמה שנים טובות והסביר לי מלא על כול ממוצר וכו!

יצא לי שמוע סאבים של PHAZE, MAC AUDIO , MAGNAT , JL שעולים +- כמו הפיונייר ונותנים תמורה יותר טובה!

אני אף פעם לא הייתי אחד שהולך אחרי העדר תמיד אהבתי לקנות את ההפוך ממה שאחרים קונים(לרוב זה לא רעיון טוב:wink: ) אבל ככה הכרתי המון חברות טובות ובעיקר זולות שנותנות תמורה מעולה!

ולא חברות כמו רוקפורד שבא אתה משלם על האיכות והמוצר כמובן ובנוסף אתה משלם עוד 200% על השם! וזה ידוע עלות המוצרים ליבואנים היא מאוד זולה לרוקפורד והמחירים בחנויות מגיעים לכ 300% ממה שעולה ליבואנים!

פורסם

ולא חברות כמו רוקפורד שבא אתה משלם על האיכות והמוצר כמובן ובנוסף אתה משלם עוד 200% על השם! וזה ידוע עלות המוצרים ליבואנים היא מאוד זולה לרוקפורד והמחירים בחנויות מגיעים לכ 300% ממה שעולה ליבואנים!

ובגלל זה יש לי 300% SPL ברכב ולא 50%... ;)

×
×
  • תוכן חדש...