Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

ברשותי במוו 318i שנת 1991. יש ריח חזק של דלק מהאגזוז גם בעצירה וגם בנסיעה. זה נכנס גם לתא נוסעים ומסריח את את כל הבגדים, אבל אם נוסעים עם מזגן וחלונות סגורים לא מרגישים את הריח.

לא ראיתי שום עשן לבן חוץ מפעם אחת שהיה קר זה היה כנראה אדים.

מותקן לי על הרכב אגזוז זרימה חופשית עם שני פתחים, החלק האחרון של האגזוז עם שני הפתחים הוא כמובן לא המקורי של הרכב

בחלק אחר של האגזוז שהוא מקורי יש ממיר קטליטי.

אז מה אתם אומרים הבעיה? אולי בממיר הקטליטי, אולי בגלל החלק האחרון עם שני הפתחים שהוא זרימה חופשית.

הרכב נוסע מעולה מנוע וגיר הוחלפו לפני 3 שנים אז מה הבעיה?

כמובן מדובר בגזים רעילים ויש לי אישה ושני ילדים שאני מסיע ברכב, אז אני חייב לפתור את הבעיה.

תודה מראש

ניצן

פורסם

למה אתה כל כך בטוח שזה מהאגזוז?

יש באיזור הזה צינורות דלק, מפיית המילוי, לטנק, מהמשאבה לפילטר הדלק, ומפילטר הדלק לחליל ההזרקה.

אחרי 20 שנה הצינורות הללו נוהגים להתייבש ולהתפוצץ.

יש לך שתי אפשרויות:

1. להחליף את כולם במוסך, ולכמובן להחזיק מטף כיבוי תקין ברכב.

2. להמשיך לנסוע, לשלם על הדלק שנשפך לו, ויום אחד כשתידלק המכונית לבקש מהעוברים והשבים למי יש מטף בזמן שהרכב נשרף.

 

חג שמח.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

כי זה לא ריח של בנזין זה ריח של מה שתמיד יוצא מהאגזוז רק יותר חזק

יכול להיות שזה בעיה של החיישן של הממיר הקטליטי?

רכב2.jpg

פורסם

בלי לגשת למכון להזרקות דלק לאבחון,לא תדע מה הבעיה .

כתוב מהיכן אתה בארץ ותקבל המלצה לאחד שכזה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אם זה באמת ממיר קתליטי שהמבנה שלו מתפורר - אז מדובר בפליטה של חומרים מסרטנים.



 

בד"כ הממיר הקטליטי אמור להפריע לזרימת האוויר - אם הרכב שלך פתאום מרגיש לך חזק יותר - יכול להיות שבאמת חלקים בממיר הזה מתפוררים?

 

אם אתה חושב שזה חיישן למבדה לא תקין והרכב שורף יותר מידי דלק - אתה אמור להרגיש שהרכב זולל.

 

ניסית לבדוק אם יש נזילות או דליפות באזור האגזוז? הזעה לא ברורה שהיא לא שמן?

 

אני הייתי או משבית את הרכב ומזמין שירותי גרירה דרך הביטוח או נוסע ישר למוסך (מכון הזרקות במקרה הזה).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם זה באמת ממיר קתליטי שהמבנה שלו מתפורר - אז מדובר בפליטה של חומרים מסרטנים.



 

בד"כ הממיר הקטליטי אמור להפריע לזרימת האוויר - אם הרכב שלך פתאום מרגיש לך חזק יותר - יכול להיות שבאמת חלקים בממיר הזה מתפוררים?

 

אם אתה חושב שזה חיישן למבדה לא תקין והרכב שורף יותר מידי דלק - אתה אמור להרגיש שהרכב זולל.

 

ניסית לבדוק אם יש נזילות או דליפות באזור האגזוז? הזעה לא ברורה שהיא לא שמן?

 

אני הייתי או משבית את הרכב ומזמין שירותי גרירה דרך הביטוח או נוסע ישר למוסך (מכון הזרקות במקרה הזה).

 

גם לי יש אותה בעיה... אין אפשרות לבדוק את החיישן בדרך אחרת? בבית?

פורסם

חיישן חמצן בודקים בעזרת סורק תקלות עם תוכנה של BMW או בעזרת אוסצילוסקופ.

ממיר מתפרק יעשה בדרך כלל גם רעש כמו מנוע של משאית.

 

אם אינך יודע מה לעשות, גש למוסך מתמחה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

×
×
  • תוכן חדש...