Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שאני יבוא לשם רק בשביל השואבי אבק וניקוי השטיחים, יותר מזה אני לא צריך (אני שוטף לבד בבית רק נקודת חשמל חסרה לי) אגב כמה עולה סיבוב על השואב ? והלחץ אוויר עולה כסף ? כי זה היה נראה לי שזה די חופשי

 

לא זוכר בדיוק את המחירים כי אני משלם על הכל ביחד אבל לדעתי לא יותר מעשרה שקלים לשניהם יחד.

הלחץ אוויר חופשי. כשאתה מנקה את השטיחים, שים לב שאתה מכוון את המכונה לסוג הניקוי (עם מים, בלי מים) בהתאם לשטיחים שברשותך.

 

כשאתה נכנס לילו לשלם, ליד הקופה יש סטנד מכובד עם מגוון יפה של עצי ריח, 2 ב-10. תתפרע :)

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

רגע משלמים בילו לזמן מסויים על השואבים ואז הולכים אליהם ושמים את האסימונים או מה שזה לא יהיה ?

ושאני אומר לחץ אוויר אני מדבר על צינור שמוציא לחץ אוויר לשימוש כללי לא לניפוח אוויר

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

העלת נושא מעניין.

אני חייב לציין שבתקופת מגורי באיטליה נתקלתי בהמון מכונים לשטיפת רכבים עצמאית.

בזמנו זה היה נראה לי מוזר מאוד, המוני אנשים עומדים בשבת בבוקר במכונים האלו ומנקים את הרכבים שלהם בעצמם.

המכונים האלו מכילים בין 5 עמדות [למכון קטן] ועד למכוני ענק עם עשרות רבות של עמדות [נתקלתי באחד כזה לפני חודש ליד מילאנו], ובאופן מדהים בסופ"ש הם מפוצצים.

מיותר לציין כי מכון באיטליה נראה כמו בית מרקחת ומאובזר בכל טוב [שואב אבק, גרניק, מכונות לניקוי שטיחים, ריפודים, ועוד] וגם המחירים לא בשמיים.

 

רק תעשו חיפוש למילים autolavaggio self service ותמצאו דוגמאות כמו זו: http://www.jollycars.com/file//0048.jpg

וזאת http://www.micowash.com/ita/images/render_impianto.jpg

 

היום אני מבין את הצורך ואכן חבל שבארצנו זה לא ממש מקובל.

פורסם

וואלה לא ידעתי שזה קיים, האמת שכבר כמה חודשים יש לי רעיון לעשות דבר כזה אבל משהו יותר קטן ומקצועי, לא שטיפה במכונה (שכידוע שורטת את הרכב) אלא שאתה מגיע ושוטף את הרכב, יש לך את כל הדברים, חשבתי אפילו ליצור קשר עם VIX שאולי יכולים לתת סיוע מקצועי (שיהיה במקום איש מקצוע או שמישהו יעביר מידי פעם הדרכות בנושאים שונים) ושהיו חומרים שלהם שם שאפשר יהיה להשתמש בהם ולא תצטרף לקנות בקבוק שלם ולגלות שהוא לא מתאים לך וכו'.

אני מקווה שאני אוכל להוציא את זה לפועל מתישהו (יש לי עוד כמה שנים עד אז) אבל זה כרגע די בגדר חלום.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

rupni,

 

אתה מגיע לשטיפה, נכנס לילו, משלם, מקבל אסימונים והולך לעמדה.

הבנתי לאיזה לחץ אוויר אתה מתכוון, אנחנו מדברים על אותו דבר.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...