Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קניתי לאחרונה מערכת רדיו דיסק לרכב LG LCF800ON

ו2 רמקולים 6X9 400 וואט של פיוניר.

+ ה2 רמקולים בדלתות מובנות

ועוד 2 רמקולים על הדשבורד שהמתקים ניתק לי כי אין לי מגבר

 

יש לי טויוטה יאריס 2004

 

אז חשבתי לשפר קצת את הסאונד כי לא שומעים להיט גם הבאס לא איכותי.

יש לציין שאני לא מעוניין בסאבופר

אני פשוט רוצה סאונד נקי

רק כדי לתת פרופוצריות יש לאבא שלי יונדאי I25 המערכת המובנת שלו עם הרמקולים כזה סאונד יכול להספיק לי

 

 

לסיכום הייתי רוצה המלצה למגבר טוב +זוג קומפוננטים

 

תקציב= עד 700 שח

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא רוצה להטעות אותך אבל משהו ״טוב״ ב-700 שקל ( מגבר + קומפוננט)

לא חושב שאפשר למצוא .

אני יכול להמליץ לך על הקומפוננט שיש לי כרגע והוא נחמד מאוד רק שעולה יותר .

Alfa romeo 147 , 1.6 , 120 hp .

פורסם
לא רוצה להטעות אותך אבל משהו ״טוב״ ב-700 שקל ( מגבר + קומפוננט)

לא חושב שאפשר למצוא .

אני יכול להמליץ לך על הקומפוננט שיש לי כרגע והוא נחמד מאוד רק שעולה יותר .

 

 

ספר לכולנו איזה קומפוננט יש לך? - באמת שסיקרנת אותנו.

 

ב700 ש"ח באמת יהיה קשה להשיג סט קידמי ומגבר, אם אתה מוכן לרכיבים יד שניה אפשר להצליח אולי עם מתיחה קלה בתקציב.

 

פורסם
שלום לכולם

קניתי לאחרונה מערכת רדיו דיסק לרכב LG LCF800ON

ו2 רמקולים 6X9 400 וואט של פיוניר.

+ ה2 רמקולים בדלתות מובנות

ועוד 2 רמקולים על הדשבורד שהמתקים ניתק לי כי אין לי מגבר

 

יש לי טויוטה יאריס 2004

 

אז חשבתי לשפר קצת את הסאונד כי לא שומעים להיט גם הבאס לא איכותי.

יש לציין שאני לא מעוניין בסאבופר

אני פשוט רוצה סאונד נקי

רק כדי לתת פרופוצריות יש לאבא שלי יונדאי I25 המערכת המובנת שלו עם הרמקולים כזה סאונד יכול להספיק לי

 

 

לסיכום הייתי רוצה המלצה למגבר טוב +זוג קומפוננטים

 

תקציב= עד 700 שח

 

עקב מגבלות תקציב, אתה מוגבל או לזבל סיני מפורש וא לציוד משומש.

מגבר אפשר להסיג גם פו בפורום 4CH ב~ 400.

קומפוננט היתי ממליץ ללכת לכיון Morel שהו מוצר ישראלי ומאוד נגיש בארץ, Tempo-maximo אפשר להסיג משומש בכ 300

שזה התקציב בול.

תבדוק פו:

http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=40

פורסם
ספר לכולנו איזה קומפוננט יש לך? - באמת שסיקרנת אותנו.

 

ב700 ש"ח באמת יהיה קשה להשיג סט קידמי ומגבר, אם אתה מוכן לרכיבים יד שניה אפשר להצליח אולי עם מתיחה קלה בתקציב.

 

Focal ps 165 :)

Alfa romeo 147 , 1.6 , 120 hp .

פורסם

הבנתי JBL טובים ..יש דגם ספיצפי?

 

ואם אני ישים את כל התקציב רק על קומפוננט או מגבר אני יוכל להנות מצליל יפה ואיכותי?

×
×
  • תוכן חדש...