Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט #3 - מערכת SPL דיילי\תחרותית ברובר 620 טורבו


ReZ0
שימו לב! השרשור הזה בן 3913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לחברי הפורום.

אז כאן מתחיל פרוייקט מספר 3 שלי - ברובר 620TI שנת 99 שקניתי לא מזמן.

למי שלא יודע הייתה לי לנציה דדרה שעברו עליה כבר שתי בניות, הראשונה עם סאב 18" שבניתי לבד והשניה עם סאב 18" של חברת PSI.

הייתי מאוד מרוצה מהביצועים והתוצאות של המערכות האלו אך הגיע הזמן לשדרג רכב.

 

אז נתחיל עם הרכב.

רובר 620TI, שנת 99. צבע כחול שרוט, סלון עור, סאנרוף, מנוע 2000 טורבו ידני. יד שלישית.

הרכב המצב מאוד טוב מבחינת פנים ומכאנית אך הצבע של הרכב כבר דיי מותש. אבל לא נורא

85C5EA2D-83A5-48A7-961D-E213EB22B845-6519-00000359009A6ACC_zps4e39f14d.jpg

 

מיד עם קבלת הרכב החדש התחלתי בפירוק של הלנציה, ננצל את ההזדמנות להודות למקס קומה על העזרה.

A82E7E7C-2763-4EE8-B694-7A05C3C0DBC7-6519-00000358D4869BC7_zps7a1619cf.jpg

 

לאחר מכן הרכבתי את הרדיו דיסק שקניתי לפני כחודשיים, הפיוניר 80PRS החדש. אחלה מכשיר עם המון פונקציות וכמובן מאוד נוח לשימוש.

ADBC35A1-82F4-4046-83B4-D6F55CB774B5-6519-000003584FE679DB_zps1e9e6137.jpg

 

שלב הבא היה העברת מצבר מהלנציה לרובר. בלנציה יש לי כמצבר קדמי D6500 של XS POWER.

C484C3ED-999F-4FD2-BBBE-36A2D5AE674A-6519-000003589BA6AEA8_zps34d695c9.jpg

פירקתי את המצבר וניסיתי להכניס לרובר, לצערי זה היה גדול מידי.

66CEDA28-F9F9-4A00-9386-D6C4899FB433-6519-00000358A72C8593_zpsa7b2e2bd.jpg

המצבר ישב על הכנף, מיכל מים של הווישרים ועל צנרת גדישה. הבנתי שזה פשוט היה בלתי אפשרי להתקין אותו ברובר.

באותו הרגע הרמתי טלפון לשלומי ויני והצעתי לו החלפה ראש בראש עם הD3400 שלו, שטיפה יותר קטן ואמור לשבת אצלי בול.

B48CE8F8-6719-4830-80B5-3B5B34D502D4-6519-00000358BB8AD864_zps1dbcb49e.jpg

אז כמובן ששלומי הגיע במאית השניה והתחלנו לבצע את ההחלפה. ה6500 אצלו בוולוו, ה3400 אצלי ברובר.

F8B12012-3726-4245-9479-CEBBBF9B13A8-6519-00000358B15A830E_zps444833cc.jpg

על הדרך גם שידרגנו את שלושת הגדולים עם כבל 2 גייג'.

 

הלאה לתכנון ההתקנה.

 

אז כידוע לכם יש לי סאב 18", אך אני לא רוצה סטאפ TRUNK שוב פעם שמצריך המון בידוד כדי לשתיק את רעשי הפח, וכדי להוסיף אני גם לא מנצל את כל עוצמת הסאב כשהתיבה יושבת בתוך התא מטען.

אז החלטתי ללכת על סטאפ SEALED OFF TRUNK WALL - עקרונית זה קיר בין התא מטען לקבינה, כשהתיבה יושבת בבגאז' והסאב והפורט מופנים לקבינה. זה גם נותן בוסט בעוצמה, וגם מונע הרבה רעשי לוואי של הבגאז'.

הבעיה היחידה, שה18 לא יכנס שם בגובה.

אז החלטתי לרדת לסאב 15" - פירוק של ה18, הבאתי באסקט טיטניום חדש של חברת TC SOUNDS עם ריקון מחוזק של PSI. סליל 83ממ, שלישיית ספיידרים 10" עם ספייסר, שישה חוטים מובילים לכל סליל וחוטים ישירים 8 גייג' של XS POWER.

ממברנה כחולה ודאסטקאפ לבן - רק כדי שיתפוס את העין קצת.

החלקים אמורים להגיע בעוד שבועיים.

 

הדמיה של התיבה, שוב תודות לשלומי ששירטת את התיבה בגוגל סקטצ'.

E66111EC-AE48-4585-8C0D-D998BD5A1F7B-6519-00000358789F91EC_zps542c1ee7.jpg

נפח משתנה בין 4.4 ל3.8 קיוביק פיט, עם טיונינג משתנה בין 40\35\30 הרץ על ידי חסימת פורטים.

 

התיבה תשב בדיוק מאחורי המושב עם הבאפל חסימה כדי לאטום את שתי התאים

AE06C6A3-8B4E-4C8D-90CD-1E55895910C4-6519-00000358E546E0E2_zps1f0c5313.jpg

 

והפתח של המשענת יד תיפתח כדי לשמור על מראה פחות מושך לעין ביום יום וכמובן שיאפשר ללחץ לעבור לקבינה

מה שגם יהפוך את המחיצה לסוג של באנדפאס מסדר שישי ואף אולי יתן עוד בוסט בעוצמה. נחכה ונראה.

2A590CBF-7622-4A5A-8590-1CF7CF931D07-6519-00000358EFEF6E47_zps1bc0aa05.jpg

 

מבחינת שאל הרכיבים לא הרבה ישנתה.

רדיו דיסק נשאר ה80PRS

מגבר לבמה קדמית סלסטרה 475

מונו לסאב גראונד זירו GZNA1.2500DXII

מידבאסים - זוג קרסנדו 6.5" פרו מידים ותכנון לבניית דאבל בעתיד הקרוב

טוויטרים - עדיין לא סגור אבל רוב הסיכויים שמדובר בטוויטרים של הרץ XL.

מצברים - D3400 מקדימה וזוג D2700 מאחורה.

חיווט 0 גייג', כבל 2.5 ממ למידבאסים, 1.4ממ לטוויטרים. RCA של אודיסון.

 

 

שאר העדכונים יגיעו בהמשך. כל דבר בזמנו.

 

חג פסח שמח וכשר לכולם.

 

דיוויד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מזל טוב על היציאה לדרך דיוויד



 

חבל - היתה רובר נחמדה :-D

 

טוב שאתה שומר על הרכב הזה עם פרקטיקה מלאה של הסלון שלו - תשמור על ריפודי העור ותדאג לתחזק ולנקות אותם כל כמה חודשים - הסלון נראה במצב נהדר.

 

לגבי הצבע - לא נראה רע כל כך בתמונות ולעומת זאת הרכב צריך להיות כיפי מאוד לנהיגה.

 

קרסנדו - וואו! חבל שאתה לא הולך על הטוויטרים יד שניה שלהם שמוכרים כאן אבל אני מבין מה המגבלות שלך בהתקנה - לפחות כאן אתה נשאר שפוי.

 

לדעתי - עם כזה יחס בין הסאב וופר לסט הקדמי, כדאי שתביא מגבר חזק יותר לסט הקדמי -> אולי אפילו קלאס D פול ריינג' בכדי לחסוך קצת צריכת חשמל :-D

 

 

עכשיו - תיקח בחשבון שהחלפת מטנק, לרכב שנוסע כמו חיה :-P

 

תבדוק איך הרכב מתנהג לאחר שתוסיף לו את התיבה ואת כל המשקל הזה - שלא תמצא את עצמך זורק זנב.

 

תתחדש! חג שמח!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חתיכת פרוייקט

בהצלחה

 

מה אם האלטרנטור?

אני בודק אופציות עדיין לגבי אלטרנטור. שיפור אלטרנטור לרכבים אירופאים זה קצת בעייתי אצל חברות אמריקאיות.

אני בטוח שמייק סינגר יוכל לארגן לי איזה משהו. ובמחיר שפוי כמובן.

220-270 אמפר אמור להספיק לי לעת עתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמח לדעת מאיפה ?

שלחתי איימל לחבורות שרשמתה לי .[באחד הדיון שלי]

הבעייה שמכונאי אמר לי צריך לבדוק, שאלטרנטור יכול לעבוד אם מחשב הרכב.

זה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם ביטול PCM

בעיקרון זה נועד כי לחסוך עוד קצת בצריכת דלק. כשהאלטרנטור אינו מטעין הוא לא מהוו עומס על המנוע. זה לא הכי טוב למערכות שמע ולכן מציעים אפשרות ביטול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה כל הכבוד לשלומי ודוויד אחלה תמונות

Head Unit: Pioneer DEH5450SD amp1: sierra f250.4 amp2: dc audio monoblock 2.0k alternator: 120amp Battery deep discharge: xs power 6500 Wiring: 0 gage knu consept

VW Golf MK3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש אח יקר.

 

כיף לראות את החידושים והיוזמות שלך.

 

על הרכב אני ואתה כבר דיברנו אז נותר לי לאחל לך רק המון הנאה והצלחה בפרוייקט. מקווה להיות מעורב

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על הפרגונים דודי מאור ואלון!

 

אז קצת עדכונים, החלקים של הסאב בדרך.

בנוסף התחלתתי להתעמק בנושא האלטרנטור. דיברתי עם מייק סינגר לגבי שדרוג האלטרנטור אצלי.

התשובות לא היו מספקות. את המקורי הוא יכול לשפר עד 160-170 אמפר מקסימום, מה שלא מספיק לאפליקציה שלי.

לכן החלטנו לפנות לאלטרנטיבה. התאמת אלטרנטור של GM דגם DR44.

הוא יכול לבנות לי בשלושה גדלים.

250 אמפר עם הספק של 160 אמפר בסרק

275 אמפר עם הספק של 170 אמפר בסרק

350 אמפר עם הספק של 200 אמפר בסרק

 

המחירים מאוד סבירים.

אך עדיין צריך לבנות תושבת חדשה לאלטרנטור.

אז הוחלט לשלוח לי מארז של האלטרנטור, ללא תשלום כדי שאתחיל בבניית תושבת. אם אצליח, יגיע גם אלטרנטור.

 

אז תחזיקו לי אצבעות ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3913 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...