Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז אני לירן טל מקרית גת

אם אתם רוצים אני מוכן להכין לכם סמל גרפי שיהיה מתחת להודעה שלכם (חתימה)

בינתים זה הכל...מקווה לעזור ולקבל עזרה ! :roll:

מעצב גרפי - לירן טל

לשירותכם

[email protected]

פורסם

אחלה לוגו

 

וברוך הבא לפורום...

:lol::lol::lol:

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

ברוך הבא, ההצעה שלך נחמדה, אבל אני חושש שתמונה בחתימה היא דבר מיותר.

 

תאר לך שלכל אחד יהיה תמונה בחתימה, לא גדולה, משהו סדר גודל של 10K .

 

בדף עם 15 הודעות יהיו 15 תמונות שישקלו ביחד עוד 150K .

 

במודם ביתי, 150 K זה המון בשביל לראות דף, שלא לדבר על 15 תמונות ששוקלות 30K כמו התמונה שלך, אז הדף החביב ישמין בחצי מגה.

 

לכן, תמונה בחתימה זה דבר לא הכרחי בעליל.

פורסם
ברוך הבא, ההצעה שלך נחמדה, אבל אני חושש שתמונה בחתימה היא דבר מיותר.

 

תאר לך שלכל אחד יהיה תמונה בחתימה, לא גדולה, משהו סדר גודל של 10K .

 

בדף עם 15 הודעות יהיו 15 תמונות שישקלו ביחד עוד 150K .

 

במודם ביתי, 150 K זה המון בשביל לראות דף, שלא לדבר על 15 תמונות ששוקלות 30K כמו התמונה שלך, אז הדף החביב ישמין בחצי מגה.

 

לכן, תמונה בחתימה זה דבר לא הכרחי בעליל.

 

אתה צודק...אבל לא במאה אחוז...

חתימה נטענת וכמו שאמרת נניח שהיא תשקול 10 ואני מגזים הפעם 50 קילובייט

ברגע שאתה טוען אותה היא תישמר לך בזיכרון הזמני של הדפדפן..

ופעם הבאה שהיא תופיע בדף כלשהו היא פשוט תעלה מתוך הזיכרון של המחשב...

אני משתתף בהמון פורומים וזה פשוט מוסיף המון יופי...

וחוצמזה ברגע שיש לך חתימה ככה אנשים זוכרים אותך

אובייקט הרבה יותר קל לזכור מאשר שם...תחשוב על זה.

: )

מעצב גרפי - לירן טל

לשירותכם

[email protected]

פורסם
קודם כל ברוך הבא,

דבר שני, יש לבחור נקודה :)

דבר שלישי אהלן :)

אחי...לא הבנתי את הדבר השני...הסבר יתקבל בשמחה... :roll:

זה בסדר, לירן...

יש אנשים בפורום שחושבים שהם יודעים אנגלית.

על משקל : He has a point :shock:

 

נכתב בצחוק, אורן :wink:

 

דניאל

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...