Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו בדק. הרכב נכנס בדממה - יצא ברעש


menyspeyer
שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כלומר שסך הכל יצא לי בערך 1000 ש"ח עבור השרשרת והעבודה.

 

שילמת 1000 ש"ח על משהו שהיית אמור לקבל בחינם - אם היצרן הכיר בחלק כחלק שהתכנון שלו היה פגום ואמור להיות מוחלף על חשבונו, אני לא מבין למה אתה אמור לשאת ולו בשקל אחד מהעלות.

 

מאוד מטרידה אותי ההתנהלות הזו של היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בהמשך לרעשים אצלי ברכב (Audi A1 1.4) ששיכתי אותם לאותה בהעיה במנוע ה 1.2 אז הבעיה נפתרה תוך שירות אדיב מאוד שקיבלתי במוסך פליקס בת"א.

ראשית, להלן תזכורת הרעשים (יש להגביר את עוצמת השמע במחשב):

 

1.

2.

3.

 

אז כאמור, התייעצתי עם מוסך פליקס שהמליץ להיכנס אליו לבדיקה, תיאמתי כניסה למוסך (שירות SMS ותזכורת בטלפון חלק מהשירות שהם מעניקים לא טרוויאלי בעולם השירות הישראלי המצוי).

אילן מנהל השירות של רכבי אוודי קיבל אותי מיידית והחל לשמוע את סיפור המקרה בסבלנות נדירה.

ניתן לומר שהוא "עלה" על הבעיה בצורה די מרשימה וסיכם את סיפור המקרה מדוייק יותר מכפי שאני עצמי תיארתי (אין כבעל נסיון).

הוא מצא לנכון להרגיע אותי בכך שטען ובצדק לבעיה ידועה של צינורות הדלק בתחתית המרכב ולא של מותחני שרשרת התזמון ושקיים פתרון טיפול מצד היצרן, יחד עם זאת, השאיר את האופצייה שייתכן שהאנמנזה לא תפגע ובמקרה שהרעשים לא יעלמו נחזור ונבדוק אם מדובר בבעיה רחבה יותר.

 

מאחר שנשארתי בחדר ההמתנה הוזמנתי לראות את הרכב בזמן העבודה וקיבלתי הסבר מקיף על מה נעשה ובאלו חומרים משתמשים.

תוך שעתיים מרגע קליטת הרכב הוא היה אחרי הטיפול (ויתרתי על ניקוי הרכב שגם הוא במסגרת השירות של מוסך זה).

מיותר לומר שהבחור "קלע בול"- הרעשים נעלמו כלא היו.

 

כמובן שלא חוייבתי על הטיפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב את הביקור הראשון במוסך, הוא תמיד מאוד אדיב, שירותי, ובחינם?

שלא יעבדו עליכם, הביקורים הבאים הם ייתנו את הציון האמיתי של המוסך, הביקורים עם התקלות שכן עולות כסף!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב את הביקור הראשון במוסך, הוא תמיד מאוד אדיב, שירותי, ובחינם?

שלא יעבדו עליכם, הביקורים הבאים הם ייתנו את הציון האמיתי של המוסך, הביקורים עם התקלות שכן עולות כסף!

 

אתה בהחלט צודק, גישה שלילית היא הסוד לחיים טובים יותר. רק מה, פה אני מציין כניסה שלישית עם הרכב לאותו המוסך שאחת מהן היתה תקלה שלא באחריות ומומנה במלואה על חשבוני.

אבל, ניחא... בעמי אני חיי וכמובן הגישה השלילית הינה הגישה המעדפת על כולם ולכן אתיישר על פי כל...:?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אני אוהב את הביקור הראשון במוסך, הוא תמיד מאוד אדיב, שירותי, ובחינם?

שלא יעבדו עליכם, הביקורים הבאים הם ייתנו את הציון האמיתי של המוסך, הביקורים עם התקלות שכן עולות כסף!

 

מה נולדת אתמול

כל תיקון עולה כסף ואף אחד מוסך או מתקן מכונות קפה או כבישה לא עובד בחינם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DaveM - מזל טוב, יש לך מוסך מצויין, מקווה שהשירות המצויין שאתה מקבל ישאר ככה,

 

Dan-idin - הכוונה שלי הייתה שהטיפול הראשון תמיד במחיר "מינימום" כזה שקונה את הלקוח, גורם לו לחזור, וכשמגיעות התקלות הגדולות אוהבים להתעלק עליהן עם עוד תקלות או בכלל הדיאגנוסטיקה לא נכונה ולא משנה מה יהיה, הלקוח יהיה אחראי לשלם, גם אם המוסך עשה טעות.

ברור שאני לא מכליל את כל המוסכים, אני מכליל לפחות חצי מהם ואולי שלושת רבעים.

 

*הבחינם שאמרתי היה ציניות והיווה משמעות למחיר נמוך לעומת הטיפולים שיבואו אחריו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תכליל בכלל כי אתה לא יודע על מה אתה מדבר כי ברבה מקרים לקוח וותיק יקבל הנחות גבוהות מאשר יקבל הלקוח המזדמן בטח כאשר מדובר בתיקון יקר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...