Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו בדק. הרכב נכנס בדממה - יצא ברעש


menyspeyer
שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שברור זה ש:

1. הרעש החלש לא קשור כלל לשרשרת טיימינג.

2. הרעש החזק נגרם בטיפול כתוצאה מרשלנות כלשהי, הם ידעו טוב מאוד איך לתקן אותו ואכן תקנו אותו אתמול.

 

היהירות של מוסכים שלפני הטיפול יודעים בדיוק מה כל רעש ואחר כך מתחילים בכל מיני תרוצים מוכרת לכל אחד מאיתנו.

לאור זאת הטעות שלך היא שסיפרת להם על הרעש הקטן וכך סיפקת מקור לתירוצים. על תקלה מספרים למוסך רק אם באים לתקן אותה וגם זה בזהירות. עצוב אבל זאת המציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בדיוק, לא הבנתי את הוויכוח, ואת ה"עזרה" של מנהל המוסך בנשיאת "חלק" מן העלות - אם יש TSB (או איך שזה נקרא), למה לברבר בכלל?

 

למה? כדי שפותח השרשור יישלם על התיקון, היבואן (או המוסך) יגישו בקשה ליצרן להחזר על הוצאות התיקון (שכמובן בוצע במסגרת הTSB כביכול) ויקבל כסף פעמיים על תיקון שבוצע פעם אחת בלבד.

כמו שאמר baer מעליי: עצוב אבל זאת המציאות.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

** התפתחות 'מרעישה' **

 

ובכן, ניגשתי היום (שישי) לאוטו-בדק לקחת את הרכב אחרי החלפת השרשרת, (עדיין לא ברור אם הם לוקחים אחריות או לא) הנעתי, והמנוע אכן חזר להיות שקט כמו ביום שהבאתי אותו.

אבל...

הרעש המקורי, זה שהתחיל את כל הסאגה, זה שתיארתי אותו כסאונד מטריד שבא בטורים נמוכים ונעלם עם לחיצה על הגז או הדלקת המזגן, זה שאיש השירות תיאר כשהכנסתי את הרכב למוסך כמפתחות בתא-כפפות, זה שהוסבר לי אין סוף פעמים שהוא הוא המבשר והסימן לשרשרת הפגומה - הרעש הזה עדיין קיים עכשיו לאחר החלפת השרשרת.

 

אתם מבינים לבד את משמעות הדברים, אין צורך שאכתוב פה מגילה. כל מה שאומר זה שאני זועם.

 

**nburrack, אני לא יודע לגבי מק"ט אבל המצמדים החדשים נהדרים, המעבר בין סרק-1-2 מרגיש הרבה יותר נורמלי עכשיו. ובמילים אחרות, אני מרוצה מהחלפת המצמד באוטו-בדק.

 

**Nakamichi, אכן זה מקומם ביותר שמתנערים מליקוי תכנוני, יחד עם העובדה המוזרה שכשהכנסתי את הרכב למוסך הוא היה ללא שום רעש מעבר לרשרוש שעדיין שומעים עכשיו, ונסע מצויין, ולהוכיח: בכל הביקורים בחודשים האחרונים במוסכי היבואן סבנה ואוטובדק, אף אחד לא אמר אף מילה לגבי רעש מוזר או שרשרת טיימינג בעייתית (למרות הTSB)

 

אין לי מושג אם באמת ישבתי על פצצה מתקתקת, אבל מה שברור עכשיו, זה שהפצצה תיקתקה מאד בשקט לפני שהיא נכנסה לטיפול.

 

אעדכן הלאה ביום ראשון, כי... שבת

מנקה את הראש שלי עכשיו מכל הסיפור הזה, לא שווה את המתח הנפשי.

שבת שלום לכולם

המק"ט לא חשוב יותר חשוב האם קיבלת אסמכתא כלשהיא ומהי?

בנוגע לתיקתוקים זה קיים גם באוקטביה שלנו ואובחן שזה פשוט צינור דלק שמיתחכך בקיר אש. תעשה ניסוי תבקש ממישהו שיחזיר את הצינורות באיזור של התא כפפות כלומר מאחוריו ותראה אם שמישהו מחזיק אותם עדיין יש את הרעש

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המק"ט לא חשוב יותר חשוב האם קיבלת אסמכתא כלשהיא ומהי?

בנוגע לתיקתוקים זה קיים גם באוקטביה שלנו ואובחן שזה פשוט צינור דלק שמיתחכך בקיר אש. תעשה ניסוי תבקש ממישהו שיחזיר את הצינורות באיזור של התא כפפות כלומר מאחוריו ותראה אם שמישהו מחזיק אותם עדיין יש את הרעש

 

צינור דלק מתחכך היה גם הדיאגנוזה הראשונית של איש השירות. האם תיקנת את זה אצלך? כי האמת שזה די מטריד.

לגבי המצמדים. ברגע זה עדיין לא קיבלתי אסמכתה להחלפה הזאת. אבקש מהם ביום ראשון ואני מניח שזו לא תהיה בעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זוהי אינה שאלה חצופה מידי: מותר לשאול לאיזה סיכום הגעת עם המוסך בנוגע לעלות תיקון התקלה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי דעתי הראש שהיה לך זה, מהמחלה הנפוצה שיש ב1.2(שגם לי היה) של חיכוך צינורת, פיתרון של שניה וקצת ספוג.

ובנוגע לדליפה, לפי דעתי מה שדלף היה הצארגקולר, יותר הגיוני.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם!

תקלה בשרשרת התזמון הינה בעיה מוכרת אצל הייצרן בכל הנוגע לקוד מנוע CBZB 1.2TSI התקלה נובעת מפגם בייצור של השרשרת.

ברוב המקרים הרעש מתגבר לאחר החלפת שמן המנוע במסגרת הטיפול. כך שאין שום מקום לבוא בתלונות למוסך.

אין שום קשר לסוג השמן שממלאים בתקלה זו. כמו שכבר ציינו בשרשור זה השרשרת מתארכת יתר על מידה.

השרשרת החדשה שמסופקת הינה מדגם משופר ומחוזק. בעלת חוליות כפולות.

בהצלחה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לזמזום שאתה שומע בתחילת נסיעה, תבדוק אם המחברים של המכסה האקוסטי במנוע. תבדוק שהם אינם שבורים ושהגומיה בתוכם שלמה.

 

המכסה האקוסטי זה המכסה השחור, שמכסה את המנוע ושמוטבע עליו בד"כ סמל הרכב.

 

הרבה פעמים שמנסים לשלוף אותו לצורך טיפול ברכב, שוברים אותו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לזמזום שאתה שומע בתחילת נסיעה, תבדוק אם המחברים של המכסה האקוסטי במנוע. תבדוק שהם אינם שבורים ושהגומיה בתוכם שלמה.

 

המכסה האקוסטי זה המכסה השחור, שמכסה את המנוע ושמוטבע עליו בד"כ סמל הרכב.

 

הרבה פעמים שמנסים לשלוף אותו לצורך טיפול ברכב, שוברים אותו.

אין כזה במנועי הtsi

how it's like to drive :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמפחיד אותי בכל הנושא של שירשור זה הוא העובדה שסיפור המקרה מאוד דומה למה שאני עובר כרגע באוודי A1 ידנית 1.4 TFSI.

 

האם יש מידע על TSB בעניין של אוודי?

 

 

רק חידוד קטן, המנוע שלך באודי הינו 1.4 TSI , רשום TFSI רק משום צורת מיתוג, לא קיים מנוע 1.4 TFSI !

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שרשור מעניין, מניסיוני הדל בתחום, לצערי מרבית המוסכים שנתקלתי בהם סובלים מחוסר מקצועיות או ממחירים מופקעים למדי. ממה שראיתי רכבך עבר טיפול עם שמן בצמיגות הנכונה אך רוב הסיכוים שאינו איכותי במיוחד. מהניסיון שלי עם מנוע דומה (TFSI), לשמן יש השלכות רבות על רעשי המנוע, משום כך נשמע הגיוני שבהחלפת שמן תזכה לרעשים חדשים במיוחד אם וכאשר במוסכים הקודמים שטיפלת בהם (ושם לא מצויין היסטורית טיפולים) אולי שמו שמן לא איכותי בצמיגות גובהה יותר (רק השערה) על מנת להקטין רעשים שהיו.

 

עכשיו משהו מתוך סקרנות, בטיפול באוטו בדק רשמו שהחליפו אטם סעפת, ומצנן מגדש (קולר) מדוע?

 

בהצלחה שיהיה ושבת שלום

*** לקחת את רשמיי בערבון מוגבל ***

*** הנעה קידמית עם הרבה הנאה ***

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה נזילה משם הוא ציין, רק שהתבלבל עם מצנן שמן.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...