Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו בדק. הרכב נכנס בדממה - יצא ברעש


menyspeyer
שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ליפני שאני מתחיל גילוי נאות אני מכונאי במוסך המדובר .

יש כמה עובדות שלא רשמת ויכולות לשנות את התמונה והם :

1 האוטו נקנה מחברת השכרה

2 היסטוירית הטיפולים באוטו היא לא מושלמת וב104000 קמ בוצעו שני טיפולים ברשת 15.000 ו90.000

3 למרות שהאוטו גמר את תקופת האחריות הוגשה בקשה ליצרן לרצון טוב ולא אושרה עקב היסטוריות טיפולים לקויה

4 המצמדים הוחלפו ללא עלות למרות שהאוטו גמר אחריות .

5 יש לציין שהאוטו נכנס למוסך עם רעש הרעש לא ניגרם כתוצאה מעבודת המוסך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ליפני שאני מתחיל גילוי נאות אני מכונאי במוסך המדובר .

יש כמה עובדות שלא רשמת ויכולות לשנות את התמונה והם :

1 האוטו נקנה מחברת השכרה

2 היסטוירית הטיפולים באוטו היא לא מושלמת וב104000 קמ בוצעו שני טיפולים ברשת 15.000 ו90.000

3 למרות שהאוטו גמר את תקופת האחריות הוגשה בקשה ליצרן לרצון טוב ולא אושרה עקב היסטוריות טיפולים לקויה

4 המצמדים הוחלפו ללא עלות למרות שהאוטו גמר אחריות .

5 יש לציין שהאוטו נכנס למוסך עם רעש הרעש לא ניגרם כתוצאה מעבודת המוסך

 

1. האוטו נקנה מליסינג שלמה סיקסט והיה בשימוש של אדם אחד לפני, ציינתי בפוסט שהרכב שלי רק שנה.

2. "היסטוריה לא מושלמת?" הטיפולים בוצעו בעיתם ובזמנם במוסכים מורשים - ראה מסמכים מצורפים.

3. כנראה שלא שמעתם על ה TSB 15D8

4. ציינתי בפוסט שהמצמדים הוחלפו חינם, תודה רבה

5. זה לא נכון בעליל.

SCAN0026.jpg

SCAN0027.jpg

SCAN0028.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליפני שאני מתחיל גילוי נאות אני מכונאי במוסך המדובר .

יש כמה עובדות שלא רשמת ויכולות לשנות את התמונה והם :

1 האוטו נקנה מחברת השכרה

2 היסטוירית הטיפולים באוטו היא לא מושלמת וב104000 קמ בוצעו שני טיפולים ברשת 15.000 ו90.000

3 למרות שהאוטו גמר את תקופת האחריות הוגשה בקשה ליצרן לרצון טוב ולא אושרה עקב היסטוריות טיפולים לקויה

4 המצמדים הוחלפו ללא עלות למרות שהאוטו גמר אחריות .

5 יש לציין שהאוטו נכנס למוסך עם רעש הרעש לא ניגרם כתוצאה מעבודת המוסך

 

שלום למכונאי היקר.

אשמח שתספר לי מה הקשר בין התרופפות שרשרת הטיימינג לבין זה שהטיפולים לא בוצעו ברשת הרשלנית שלכם?

החוק במדינת ישראל - שכל קשר בינו להתנהלות כפי שמסופרת כאן מקרי בהחלט - מאפשר לאדם לטפל היכן שבא לו.

1. יש 5 שנים אחריות על מצמדי גיר ה-DSG - לא בגלל רצון טוב אלא בגלל ייצור כושל. למעשה היה צריך גם לשלם פיצויים על עוגמת הנפש ואובדן הזמן בגלל התקלה, ככה שאתם לא עושים טובה או רצון טוב לאף אחד.

2. גם שרשרת התזמון הזאת כושלת עקב תכנון לקוי - אז אין לזה קשר לרצון טוב או טיפולים בזמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו נקנה מליסינג שלמה סיקסט

רק אני שמתי לב לטוויסט בעלילה?

 

אגב, איזה היגיון יש בלטפל ב-VAG במוסך של טויוטה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקשר בין השרשרת לשמן ולאיכות שלו הוא ברור ומוחלט מכיון שהשרשרת מקבלת שימון והמותח פועל על לחץ שמן .

אז החלפות לא בזמן או שמן לא תקן של היצרן יגרום לבלאי מואץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה בדיוק הטוויסט שעליו אני מדבר: שהרי צי הרכב של חברת שלמה סיקסט ידוע באיכותם הבלתי מתפשרת של הטיפולים שהוא עובר. או שלא.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

 

אגב, איזה היגיון יש בלטפל ב-VAG במוסך של טויוטה?

בטח זה היה זול יותר, מה שגם האחריות לא נפגעת אם מדובר במוסך מורשה משרד התחבורה. ככה חברות ליסינג מוכרות מכוניות "עם אחריות יצרן שטופלו במוסכים מורשים"...

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי שאני מכיר את ההסבר הזה מצוין. הסיבה ששאלתי את זה היתה לגרום לפותח השרשור לחשוב על ההיסטוריה של הרכב שלו ובעיקר על החברה ממנה הוא רכש אותו.

זה שהרכב עבר טיפול במוסך מורשה משרד התחבורה זה טוב ויפה, אלא שלפחות מהניסיון שלי עם שלמה סיקסט, אני יודע שאת כל החלפים והחומרים שמשתמשים בהם במהלך הטיפול רוכשת שלמה סיקסט במרוכז ומחלקת למוסכי ההסדר שלה.

יש לי עוד מה להגיד בנושא, אבל אני עלול להסתכן בלשון הרע אז אעצור פה. מי שרוצה, מוזמן למצוא הודעה שכתבתי פעם על רשמיי מטיפול של שלמה סיקסט ברכב הצמוד שקיבלתי מהעבודה דרכם ויסיק בעצמו את המסקנות.

 

מאיך שאני מבין את הסיפור הזה עד כה, מוסך אוטו בדק נהג כשורה וביושר ואילו הלקוח התמים (ולא בציניות) פשוט טרם הבין לאיזה בור הוא נפל, שלא באשמתו.

תנחומיי הכנים לכל הצדדים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
זאת בדיוק הסיבה למה אני בחיים לא משאיר את הרכב שלי רגע לבד ולא מסתכל מה המכונאי עושה צעד אחרי צעד.

הרכב לא היה שלו אז, הוא היה בבעלות הליסינג.

חוץ מזה במוסכי יבואן לא נותנים לך לראות את האוטו בטיפול.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואו נדבר רגע על העובדות:

  1. הרכב עבר טיפולים כאשר היה בבעלות חברת שלמה סיקסט, ועל כך אין עוררין.
  2. הטיפולים הללו כלל לא התבצעו במוסכי צ'מפיון, אלא במוסך מורשה משרד התחבורה שהתמחותו המוצהרת היא דגמי טויוטה.
  3. היצרן פרסם TSB עבור סוג המנוע שמותקן ברכבו של פותח השרשור.

הנעלמים, לפחות מבחינתי, הם משך הבעלות של פותח השרשור על הרכב (לאחר שישיב על שאלה זאת אסביר מדוע זה רלבנטי) וסוג החלפים שהותקנו ברכבו במסגרת אותם טיפולים. למיטב הבנתי, לנעלמים הללו יש חשיבות מכרעת למציאת גורם הבעיה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד שאלה אחת, הפעם לגיא המכונאי מאוטו בדק, שבאופן אישי אני שמח מאוד שבחר להגיב בשרשור הזה: האם המכונאי שביצע את הטיפול האחרון ברכב, זה שבעקבותיו החלה כל הסאגה הזאת, זוכר איזה מסנן שמן היה מותקן בו? האם זה היה מסנן מקורי של פולקסווגן, תחליפי OEM או משהו אחר?

בהנחה שהוא זוכר, אני כבר לבד מנחש מה תהיה תשובתו, אבל בואו לא נרתום את העגלה לפני הסוסים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4085 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...