Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :wink:

אני אמנם חדש בפורום אבל אני קורא פה ושם כבר הרבה זמן בלי להרשם.

 

יש לי שאלה שאולי תוכלו לעזור לי בה. לפני כחודש קניתי פיאט פונטו שנת 2006.

ברכב דלקה נורית בדוק מנוע אך המוכר טען שהיה טיפול שהרכב עבר והיה בעיה עם החיישן למבדה שתוקנה.

לקחתי את הרכב לבדיקה במכון בדיקה שלא אציין את שמו והבודק אמר שצריך לשים תוסף וזה מסתדר.

בטופס הבדיקה שקיבלתי כתוב מערכת פליטה ללא בעיות כלל.

ביקשתי מהמוכר שיאפס את נורית "בדוק מנוע" בשביל לוודא שהיא אכן מתאפסת ואין בעיות.

 

לפני שבועיים במהלך נסיעה נדלקה לי הנורית ומאז היא דלוקה. בלוח השעונים מופיע Engine Faliure.

שבוע שעבר עשיתי טיפול לרכב לפני טסט. המוסכניק התחבר עם צב"ד והראה לי שהבעיה היא עם הממיר הקטליטי שיש צורך להחליף אותו בעלות של כ-1200 ש"ח. הסיבה שלטענתו יש תקלה היא מכיוון ששני החיישנים (לפני הממיר ואחרי הממיר) מראים את אותה הקריאה.

 

השאלה שלי היא האם (ממה שאפשר לשער בלי לראות את האוטו כמובן) ייתכן שמקור הבעיה הוא אחר?

 

ושאלה נוספת האם האחריות המשפטית של מכון הבדיקה תופסת במקרה הזה?

 

מודה לכם מאוד!

פורסם

תדרוש ממכון הבדיקה את עלות התיקון,

הם נדרשים לתת אחריות של 3 חודשים לחלפים שניבדקו אצלהם ואושרו.

(דרך אגב בגלל זה כל מכוני הבדיקה מכסתחים על עצמם ורושמים שמנוע וגיר פגומים)

 

שי.

×
×
  • תוכן חדש...