Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול פתאום שמתי לה שהאור של הגיר במאזדה 3 שלי לא עובד.

לפי דעתי אין לו פיוז אישי רק לאור ושאר האורות עובדים כראים.

יש למישהוא מושג אם יש לו פיוז משלו ?

ואם אין לו פיוז ונשרפה המנורה מאיפה אני קונה חדשה ואיזה סוג צריך ?

 

תודה ושנה אזרחית חדשה מוצלחת

פורסם

שלום, קודם פרק את הפאנל שמסביב, ואז תראה שהקונקטורים של הנורות מחוברים כראוי, ועל הדרך גם תוכל לראות איזה נורות אתה צריך, אפשר להוציא נורה אחת ולגשת לאחד ממרכזי השירות או לכל חנות של אביזרי רכב ולקנות או להזמין מאיביי.

תנסה גם לבדוק אם מגיע לנורות זרם בעזרת רב מודד או מברג בדיקה (עם המינוס תתחבר למשהו מתכתי גדול, והקצה של המברג שים על הפלוס של הנורה\קונקטור ותראה אם מגיע זרם).

בהצלחה.

פורסם
שלום, קודם פרק את הפאנל שמסביב, ואז תראה שהקונקטורים של הנורות מחוברים כראוי, ועל הדרך גם תוכל לראות איזה נורות אתה צריך, אפשר להוציא נורה אחת ולגשת לאחד ממרכזי השירות או לכל חנות של אביזרי רכב ולקנות או להזמין מאיביי.

תנסה גם לבדוק אם מגיע לנורות זרם בעזרת רב מודד או מברג בדיקה (עם המינוס תתחבר למשהו מתכתי גדול, והקצה של המברג שים על הפלוס של הנורה\קונקטור ותראה אם מגיע זרם).

בהצלחה.

 

אל תלך רחוק מדי , בדרך כלל התאורה של ההילוכים מאוחד עם אורות הקונסולה והמצת, תבדוק האם הכל דולק ואם לא, מה הנקודות התקולות.

 

פתח ספר רכב, או את מכסה הפיוזים (בדרך כלל במכסה מאחור יש רשימה מפורטת לפי מיקום הפיוזים) , עבור אחד אחד, אם שרוף, החלף,

 

במידה ורק התאורה הספציפית לא עובדת, לא נורא - זה קורה בכל רכב. יש להחליף נורה אצל כל חשמלאי רכב. לא סיפור יקר.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

כן ודאי הכול עובד תקין זה כנראה הLED שנשרף אני מבין בחשמל [כיתה יד מערכות הספק] פשוט חשבתי שאולי יש איזה משו לפני הקו של האור גיר בכל מקרה אני יחליף את זה

למישו יש מושג איזה נורה אני מחבר שם ?

פורסם
כן ודאי הכול עובד תקין זה כנראה הLED שנשרף אני מבין בחשמל [כיתה יד מערכות הספק] פשוט חשבתי שאולי יש איזה משו לפני הקו של האור גיר בכל מקרה אני יחליף את זה

למישו יש מושג איזה נורה אני מחבר שם ?

 

בדרך כלל זו מנורה מסוג w5w. שים לב אם במקורית יש קונדום ירוק או כל צבע אחר, לדאוג להעבירו לנורה החדשה בטרם ההרכבה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

בסוף החלפתי בעוד מקומות שלא ידעתי שיש בהם נורות בכלל :roll:

 

והקטע עם הקונדום באמת חשוב להחליף בישביל שיתן את אוטו האור.

סתם שאלה אם הוא נקרע מאיפה קונים כזה ???

פורסם

הקונדום נותן את האור שהיה , שינוי גוון וגם מפזר לך את התאורה שלא תהיה ממוקדת, אם נקרע - בדוק אצל חשמלאי רכב (למרות שאני סקפטי לגבי קיום כאלו אצלו) , אם לא - וחשוב לך, חפש באיביי או פרוקיות.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

×
×
  • תוכן חדש...