Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בהתקנה בתמונות. מאיפה אני משיג סורג קטן כזה שמגן על הטוויטרים בפלסטיק המשולש?

DSC00412.jpg

DSC00417.jpg

DSC004044.jpg

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם
זה אמור לבוא עם הטויטר :| .

 

 

באסה ! אין לי את זה (יש לי קומפוננט מורל טמפו 6)....איך אני משיג "בית טוויטר" כזה :

סטריאו לרכב  רמקולים לרכב  MOREL TEMPO  פומפה  POMPA - Mozilla Firefox_2012-12-29_20-18-46.jpg

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם
אתה יכול לבנות בעצמך! :D

 

ועכשיו ברצינות...איפה אפשר להשיג? שהם "ערומים" אין לי איפה לשים אותם....

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

בשיא הרצינות, תעשה חור במשולש של הדלת, תבנה טבעת עץ קטנה, שהטויטר ישב עליה טוב, תמקם אותה עם חתיכת עץ איפה שאתה רוצה, פייברגלאס, צביעה, ויש לך את זה מושלם!

JL Audio

פורסם
בשיא הרצינות, תעשה חור במשולש של הדלת, תבנה טבעת עץ קטנה, שהטויטר ישב עליה טוב, תמקם אותה עם חתיכת עץ איפה שאתה רוצה, פייברגלאס, צביעה, ויש לך את זה מושלם!

 

תודה. אבל אני בכל זאת רוצה מעטה גריל שייגן על זה. למישהו יש אולי גרילים של טמפו מורל והוא לא צריך? האם למתקין

יש בד"כ ציוד כזה? (הכוונה למתקין הפשוט בעיר הקרובה למקום מגוריי ולא המאסטרים אי שם)

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם
האם למתקין יש בד"כ ציוד כזה? (הכוונה למתקין הפשוט בעיר הקרובה למקום מגוריי ולא המאסטרים אי שם)

 

אולי, ואולי לא.

אתה לא יכול לצפות שאנשים כאן ידעו מה מלאי החלפים של המתקין שקרוב לאיזור מגוריך.

 

תקפוץ.

תבדוק.

במקרה הגרוע לא תמצא.

מתחדשת*

פורסם

תמצא מתקין שעובד עם ניפון שהם המשווק הבלעדי של מוראל בישראל לחנויות ומתקינים - עד כמה שידוע לי



 

ותבדוק איתו אם אפשר לרכוש עבורך את המיתקונים הדרושים.

 

ניפון? ניופן? המממ - אני לא זוכר :?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תמצא מתקין שעובד עם ניפון שהם המשווק הבלעדי של מוראל בישראל לחנויות ומתקינים - עד כמה שידוע לי



 

ותבדוק איתו אם אפשר לרכוש עבורך את המיתקונים הדרושים.

 

ניפון? ניופן? המממ - אני לא זוכר :?

 

הממ....היום קפצתי לשני מקומות...כמו שחשבתי אין לאף אחד פיתרון בשבילי....

מחר אני בת"א חשבתי אולי לקפוץ ל-"עוזי רדיו" אולי יש סיכוי שם?

 

היום גיליתי בעייה נוספת. קניתי רדיו דיסק פיוניר יד 2 והמתקין הסב את תשומת ליבי שחסר צמת חוטים שיוצא

מהפיוניר. האם RCA יספיק או שצריך את הצמה הזו...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם
צמת חוטים היא חובה (מן הסתם יש לך שם +, - ו+ אחרי סוויץ', השאר זה מגבר פנימי שקיים ברדיו).

 

 

עכשיו שאלתי בעוזי רדיו לגבי צמת חוטים לרדיו דיסק פיוניר.

זה יכול לעלות גם 170 ש"ח (!!!) בשביל כמה חוטים...

איפה אפשר להשיג ובזול?

נראה לי אכלתי אותה קצת...

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

פורסם

זה הולך ונהיה טוב יותר מרגע לרגע

:-)

 

טוויטר בלי בית

HU בלי צמה

 

רק צריך שתקנה סאב בלי תיבה ומגבר בלי טרמינלים והמערכת שלך היא הראשונה שיצא לנו לראות מסוגה בפורום :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה הולך ונהיה טוב יותר מרגע לרגע

:-)

 

טוויטר בלי בית

HU בלי צמה

 

רק צריך שתקנה סאב בלי תיבה ומגבר בלי טרמינלים והמערכת שלך היא הראשונה שיצא לנו לראות מסוגה בפורום :-P

כן הא?

זה ההימור בקנייה מיד 2 ועוד בלי ידע בסיסי בתחום. אבל לומדים כל יום משהו חדש. :-P

HU-Pioneer 4250SD, Comp- Morel Tempo 6, Sub- ES200, AMP- Hertz HE4

×
×
  • תוכן חדש...