Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

בתאריך 17.11.2023 בשעה 14:55, EliC25 כתב:

אחי היקר עבר אתמול תאונת דרכים על האופנוע שלו (תלת גלגלי ימאהה tricity).

כמה נקודות:

א. הוא יהיה בסדר, עבר ניתוח בלילה ומצבו יציב - שברים בעצם הירך.

ב. המזל שלו - שהציל אותו מגורל רע יותר כפי שרואים בצילום מהאופנוע, זה שהוא מיד עזב את האופנוע ובעקבות זאת עף לעבר המדרכה בשולי הצומת. לולא היה עושה זאת - היה ממשיך להיגרר יחד עם המזדה לאורך 100 מטרים.

ג. דוגמא טובה למה צריך להישאר עוד שניה - שניה וחצי בצומת לפני מעבר ירוק, למרות שלא מדובר פה במצב קלאסי של 'שריפת כתום\אדום' אלא במצב של חולמנות של נהגת מבוגרת (77) שחצתה באדום מלא, ונכנסה לצומת כ-5 שניות לאחר חילוף הרמזור.

ד. כוחות הרפואה והשיטור הגיעו תוך דקות ספורות, יאמר לזכותם. אני קיבלתי שיחת טלפון כ-4 דקות לאחר האירוע, אני גר 5 דקות נסיעה משם, כך שהגעתי רבע שעה לאחר התאונה עצמה וכבר דלתות האמבולנס נסגרו והוא היה בדרך לבית חולים. הצוות החוקר מטעם המשטרה גם היה מאוד אדיב ומסביר פנים. וכמובן התקשרו אליי אחר כך גם לדרוש בשלומו.

ה. תאונות קורות - ולצערנו במצב של אופנועים, אתה יכול להיות הכי בסדר בעולם, אבל בסוף אם הנהג לידך לא מספיק עירני - אתה זה שיאכל אותה.

WhatsApp Image 2023-11-17 at 12.40.13 PM.jpeg

 

כאב לי ממש לראות את זה

שמח שנגמר (יחסית) בשלום, ושהיתה לו התושיה להרפות מהכלי

 

רפואה שלימה!

  • רעיון טוב! 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.11.2023 בשעה 04:43, kompy כתב:

למה להמשיך ל״הילחם״ בנהג המסחרית?

למה להמשיך בנסיעה על השול?

האט, תן לו להמשיך בהשתלבות והמשך בנסיעה אחריו.

נתקלים בגישה הזו בכביש ובחיים סתם בכללי וזה פשוט משגע אותי כל פעם מחדש.
למה תמיד נותנים ביקורת (גם אם מוסוות) על הקורבן?
למה לא שואלים (לגבי הסירטון הזה, למשל): למה נהג המסחרית לא עירני? למה הוא לא נותן זכות? למה הוא סוטה מנתיב עם איתות אחד בלבד?
אמנם הנפגע פה בשביל לענות (ונהג המסחרית לא שם זי!) אבל למה הגישה הזו של האשמה של הנפגע?

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למצבים מעין אלו יש שני תורמים.

1. נהג הגורם למצב.

2. נהג המסלים את המצב.

ענית לעצמך. הראשון לא כאן כדי לענות, בעוד השני נוכח.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.11.2023 בשעה 20:16, aviaviavi כתב:

כנראה המחשבה היא שכשיש מלחמה אין אכיפה.. תחנת משטרת ראשון לציון היא פחות מ-100 מטר משם

 

 

ובנוסף אם תשימו לב בדיוק בפניה ימינה שני טילים מיירטים בדרכם לעבודה

 

 

 

וואו איזה מצלמה מטורפת 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, kompy כתב:

למצבים מעין אלו יש שני תורמים.

1. נהג הגורם למצב.

2. נהג המסלים את המצב.

ענית לעצמך. הראשון לא כאן כדי לענות, בעוד השני נוכח.

איך בדיוק הוא מסלים את המצב?
האם הוא צועק עליו?
בולם דווקא?
מתבריין?
או שמסיבה לא מובנת (גם בעולם) אוהבים להאשים את הקורבן?
הגישה של תמיד תיתן / תמיד תוותר / תוריד את הראש / אל תגיד כלום וכל שאר הוויתורים, מביאה אותנו למצב שהבריונות והבריונים שולטים.
בארץ לפחות, זה ממש בוטה וקיצוני.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבט ראשון, ללא ההסבר של מעלה הסרטון, נראה שהמצלם מסלים את המצב כשהוא ממשיך בנסיעה על השול כדי לצאת גבר אל מול ההדחפות של המסחרית.

למרות ההאטה הראשונית של המצלם, ניתן להמשיך אותה ולתת למסחרית להמשיך בדרכה.

אנחנו לא יודעים, האם ההדחפות היתה פעולה בריונית או שמא נעשתה בשגגה?

מצב כזה יכול בקלות להסלים ולהתדרדר.

המשפט - בכביש תהיה חכם ואל תהיה צודק, מתאים כמו כפפה ליד למקרה הנ״ל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וזה הסיכום של החברה שלנו - תהיה חכם.
הבעיה הראשונה - ״תהיה חכם״ זה לטווח קצר וזה הדבר הכי רע שאפשר לעשות בייחוד במדינה כמו ישראל.
הבעיה השניה - שהאימרה הזו מצדיקה את כל העבריינים באשר הם ועוזרת להבין למה אין אכיפה וככל הנראה גם לא תהיה.
נמשיך לחיות במדינה שכולם כאילו חכמים אבל ההידרדרות של חוסר התרבות בכביש רק מחריף עם השנים בגלל הסלחנות הזו.

הבריונות נעשתה ממוסדת ע״י האזרחים והשלטונות.

  • אהבתי 4
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא ניקרא לזה פירצה קוראת לגנב. אבל זה סיפור של האכיפה שלא אוכפת את כולם ללא יוצא מין הכלל עם מצלמות כמו בנתץ. 

אבל ברגע שמישו חתך אותך אם אתה ניכנס למישפט שדה אתה יכול ליגרום נזק לעצמך לו ולשאר החפים מפשע ברגע. 

לכן אומרים לנהג המקופח אל תידלק ואל תיתעסק בחרא הזה ביכלל  ואנחנו מצדיקים אותך ומישתתפים איתך בהרגשת הקיפוח ובסלידה מהנהג שקיפח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, דובצע כתב:

ואנחנו מצדיקים אותך ומישתתפים איתך בהרגשת הקיפוח ובסלידה מהנהג שקיפח

אבל בפועל קורה פה בדיוק ההפך.
דפדף אחורה ותיווכח שכמעט תמיד וכמעט כולם ״יורדים״ על הנהג שחטף התנהגות בריונית.
אתה לא צריך ככה, ואתה היית צריך ככה ללא שום סימפטיה לקורבן אלא קבלה של הביריון וכניעה מוחלטת לבריונות.
פשוט חבל כי הפעולות האלו פשוט מקבעות את הבריונות.
בינתיים, בכבישי הארץ, רוב הנהגים אינם כמו הגולשים בקארס פורום, לא לומדים איך להתנהג אלא לומדים איך להיות בריונים.
חבל.

עריכה אחרונה על ידי bigfoot7375nadav
הוספה
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע בו אתה נגרר, ממשיך ומסלים את המצב, הנך מוסיף חטא על פשע.

בו ברגע, הנך הופך מקורבן לבריון.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנה 2 סרטונים מאתמול במהלך נסיעה של ידידים.

1. הגעתי למקום אחרי התהפכות משאית זבל (6 רכבים לפני), למזלי וצערי לא תפסתי את האירוע על חם.

 

2. פקק בכביש 6 בגלל תאונה. נהג חותח אותי (כשמימיני יש ניידת משטרה שלא רואים בצילום), וזה בסדר- כי אני מבין שמישהו צריך להיות בוגר יותר. אבל אחרי זה גם לחסום וגם לחתוך את התנועה ע"י עקיבה של האמבולנס- נראה לי לא בסדר.

 

  • אהבתי 1
  • מבאס 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וספציפית, ע"פ תקנת תעבורה 93:

חובת עוברי דרך לגבי רכב בטחון תק' (מס' 3)  תש"ל-1970

93.

(א)  היה רכב הבטחון מתקרב, ינהגו עוברי הדרך שבה הוא עובר או עומד לעבור לפי הוראות אלה:

(1)  נוהגי רכב ומוליכי בעלי-חיים - יתנו זכות קדימה לרכב הבטחון ויטו מיד את כלי רכבם או את בעל החיים למקום קרוב ככל האפשר לשפת הכביש הימנית ורחוק מצומת ויעצרו שם עד שרכב הבטחון יעבור;

(2)   הולכי רגל הנמצאים בכביש - יפנו אותו מיד עד שיעבור רכב הבטחון.

(ב)  לא ינהג אדם רכב בעקבות רכב בטחון אלא בריווח של לפחות מאה מטר ממנו; אין הוראה זו חלה על נוהג רכב בטחון אחר או רכב הקשור באותה שעה בתפקידי רכב הבטחון.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, Tom_22 כתב:

(ב)  לא ינהג אדם רכב בעקבות רכב בטחון אלא בריווח של לפחות מאה מטר ממנו;

גם בסרטון רואים שנהג נתן זכות לאמבולנס בישביל לרדוף אחריו.

וזה קורה הרבה, כאילו: חוק זה רק לכיסוי רכב ביטחון במקרה של "תאונה מאחורה"..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...