Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריכוז סרטוני מצלמות רכב של דבילים


יוסי פרנקוס

פוסטים מומלצים

עם כל התיעוב שלי למתנחלים בנתיב הלא ימני, בסיטואציה הזאת אני מסכים עם איתן, סיטואציה כזאת קורית לנהג לפחות פעם ביום, ברוב המקרים אני מניח שזה נפתר מעצמו ואין בעיה, אבל לפעמים צריך למשוך בשמאלי כדי לא להתחיל להתכונן לפניה במרחק ממש קצר שמשם הדרך לתאונה קצרה.

בחישוב גס, 

נניח שהוא נסע כדקה בנתיב השמאלי ש"לא צורך"

הוא נסע ב-70 בערך שזה קצת יותר מקילומטר בנתיב השמאלי, אם נניח שצריך להתארגן לפני שמאלה במהירות של 70 לפחות 150-200 מטר מבלי לגרום לעצירות פתע בנתיב השמאלי. זה אומר משהו כמו 10-15 שניות

מה היה עדיף שהיה יורד ל-50 קמ"ש ועובר לימני ל40-60 שניות ואז נותן קיק דאון כדי להשתלב בשמאלי(שבו נוסעים +70-100) ובוודאות מפריע לתנועה. 

מבחינת זרימת תנועה שלווה, מה הייתם עושים? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי aviaviavi
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה להסתפק רק בקילומטר בנתיב השמאלי? עדיף לתפוס אותו 5 קילומטר מראש, כדי שלא יצטרך חס וחלילה להשתלב לפי התקנות, מה זה כבר משנה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מטרת התקנות היא לאפשר תנועה בטוחה, לנתח מצב מסוים בלי לקחת בחשבון את כל התנאים בשטח אלא רק ע"פ התקנות מפספס את כל המטרה והופך את כל העיניין לאיזה פילפול פסאודו אינטלקטואלי תיאורטי לחלוטין.

 

 

עריכה אחרונה על ידי GKME
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראינו בדיוק כמה בטוח זה שעוקפים אותך מימין 🤣

 

ואם התפיסה הזו הייתה נכונה הרי שלא היו מנפיקים דו"חות אף פעם וכל תקנות התעבורה בערך לא רלוונטיות.

היה מספיק לכתוב "תנהג לפי התנאים בשטח".

אבל העובדה היא שהתקנות אומרות תנהג גם לפי התנאים בשטח (תקנה 21) וגם לפי הגבלות נוספות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהמ אהמ:

 

בתאריך 4.11.2020 בשעה 14:42, m3x7r3m3 כתב:

נניח שבסרטון המלא כבודו עוקף את השיירה (שזה גם לא תקין, אבל נניח), ב-00:24 הוא עוקף באף את הטנדר השחור, ואז 20 שניות שלמות (!) הוא בנתיב השמאלי כי... עד שהוא מגיע להתחיל לעקוף את הספורטאז' הלבן.

יותר ממספיק זמן לעבור לנתיב הנכון, לתת לבחור ההוא לעקוף, ולחזור לשמאלי לקראת הפנייה שמאלה.

גם אז, החל מ-00:47 הוא עקף באף את הספורטאז' הלבן, ואז הוא שוב בשמאלי כי... ממש עד סוף הסרטון כולל בזמן שהמיצובישי עקף אותו.

 

מה זה אם לא התייחסות בדיוק לתנאים בשטח?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ש:

בתאריך 4.11.2020 בשעה 19:13, GKME כתב:

 המרחקים ונקודות הזמן שציינת רק מראים כמה אין לך מושג ואין לך שום יכולת להעריך נכונה את קבלת ההחלטות בקטע הכביש הרלוונטי.

ובנוסף כשאומרים לך:

בתאריך 5.11.2020 בשעה 16:09, sperial כתב:

70 קמ"ש זו המהירות המותרת בקטע, אז זה תקין. השאלה היא מתי צריך לעבור לשמאל כדי לפנות לקניון, בשביל זה צריך לראות גם מה התרחש מאחור, יתכן שהמצלם נזקק לניצול איזה מרווח קטן, לכן קשה לשפוט.

אתה מחזיר:

 

בתאריך 5.11.2020 בשעה 16:47, m3x7r3m3 כתב:

 

מה שקורה מאחורה רלוונטי לכל היותר כדי להגיד "אני נהגתי בשמאלי שלא צורך, אבל לא הייתי לבד" כי מה קורה בנתיב הימני רואים יופי.

 

עריכה אחרונה על ידי GKME
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי ההודעה הראשונה לא רלוונטית, יש סרטון ויש מהירות, ויש חישוב אריתמטי מאוד פשוט למרחקים לפי מהירות וזמן.

ההודעה של ספריאל כמובן לא רלוונטית והסברתי בדיוק למה.

 

זה שההסברים לתקנות והתקנות עצמן לא מתאימים לאג'נדה שלכם זה בסדר, אבל אל תפילו את זה עליי

 

אני אשמח לשמוע טענה לגיטימית, או לכל הפחות כזו שמבוססת על משהו חוץ מאשר התחושות האישיות שלכם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הניתוח כאן מאד בעייתי - כיוון שאין לנו סרטון ממצלמה אחורית. בכל זאת, הנה ההתרשמות שלי מהסרטון המלא (בן דקה, שפורסם לפני 2 עמודים.

 

כאשר מסתכלים על הסרטון המלא יש שני קטעים בהם איתן היה עשוי לעבור לימין, ובשניהם יש לו בעיה: הראשון הוא בשניה 30, כאשר שני רכבים יחסית איטיים פונים לגשר לנאות פרס. אבל יש שם עוד רכב איטי בימני, והרכב בשמאלי מבצע תמרון מסוכן של סלאלום לימין וחזרה לשמאל. אז איתן עוקף את הרכב הלבן ולכאורה יכול לעבור לימין (שניה 45) - אבל בשניה 55 הג'יפ עוקף אותו. האמת הייא שאם הוא הבחין בג'יפ דוהר וסוטה לימני אוי לו אם היה עובר לימין כי זה היה נגמר בתאונה. 

 

מניסיוני אני נתקל הרבה מאד פעמים במצבים בהם אני רוצה לחזור לימני בסיום עקיפה, אבל מישהו מאחורי מאיץ בימני או עובר אליו ולא מאפשר לי זאת. נראה לי שזה גם מה שקרה כאן.

  • אהבתי 4
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4 עמודים אבל מי סופר כשנהנים?

 

מההתחלה ועד ל-00:08 אין אף אחד בימני, החל מ-00:08 ניתן לראות צל של רכב בצד ימין:

image.thumb.png.e233c03c03ec3872c4f9960fc01320dc.png

 

בשנייה 00:23 הוא כמעט מסיים את העקיפה שלו על השיירה

image.thumb.png.7b93fed3eee17ceb5394febf4955ad45.png

 

אני לארג' ואומר שמהצילום הקודם עד שהוא יכול לעבור בצורה בטיחותית לימני יעברו עוד 4 שניות:

image.thumb.png.d64a2eda5852830acfd2cee2f5f8f872.png

 

רואים כאן קטע אספלט פנוי לחלוטין בצד ימין, כזה שמספיק לפחות ל-2 מכוניות, המכונית של איתן עצמו ושל הניסאן שלפניו. כולל שמירת מרחק מלאה של שניהם.

 

כאן שני הרכבים המדוברים (שחלילה לא יעכבו את איתן שלנו):

image.thumb.png.a7922f236c9e417bafce66607cc622b4.png

איך לומר בעדינות? איתן במרחק מה מהרכב הכחול, והכחול כבר בנתיב ההאטה.

והנה מעט קדימה בסרטון:

image.thumb.png.80b3c289205fe0bf0b4c0ed2647e49ba.png

הרכב הכחול כבר כולו בנתיב האטה לפנייה, ואיתן עדיין לא הגיע אליו, מה זה אומר במילים פשוטות? שגם אילו איתן היה בנתיב הימני, אותם רכבים לא היו מאטים אותו, אפילו לא בטיפה.

 

מיד לאחר שנתיב ההאטה נפרד סופית אנחנו רואים את התמונה הבאה, כמה הנתיב הימני ריק:

image.thumb.png.f199c2a79bb7fee8a234f10cf6e3d895.png

 

ושוב קצת Fast Forward קצת יותר מ-10 שניות קדימה, עד שהוא מגיע לספורטאז' הלבן:

image.thumb.png.9896d87a55dbe9d8bfbd31628fcfae53.png

 

ב-00:46 הוא מתחיל לעבור את הספורטאז' (שבמבט נוסף יש סיכוי שהוא בכלל תכף עובר לנתיב האטה):

image.thumb.png.75f70ee42e818403e7d927958e93d7e1.png

 

נפנק אותו בעוד 4 שניות שלוקח לו לעקוף את הספוטראז':

image.thumb.png.a978bc669af4437705f0dd717128bb46.png

 

ומפה עד הסוף זה אותו הדבר

 

וזה ידידי, נקרא ניתוח

  • אהבתי 2
  • מצחיק 2
  • מעניין 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החולה מלכתחילה היה מת, @yogev20 הכריז על מוות כבר לפני 4 עמודים, הניתוח במקרה הזה הוא נתיחה שלאחר המוות

  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שנקרא אפקט העדר

 

  

בתאריך 2.10.2018 בשעה 21:25, GTI33 כתב:

אל תתרגש מ0-100, זה כ''כ לא מעניין, מה שחשוב זה החיוך שנמרח לך על הפרצוף שאתה נוהג ברכב ושאתה צועד בדרך אליו או מסתובב להגניב בו עוד מבט מאוהב שאתה יוצא ועוזב אותו.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...