Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא טוב להיות בסלד גבוהה בניוטרל ?


stav-bd
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אין שום קשר בין אם אתה בהילוך או לא, אני מניח שהכוונה היתה שלא טוב להיות בסל"ד גבוה נייח. וגם זה לא מדוייק כי למעט שרפת דלק מיותרת אין שום נזק מהותי שנגרם, כל עוד כמובן המנוע לא מתחמם.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שנגרם נזק.

הנזק הוא זיהום אוויר וזיהום רעש, מיותרים לחלוטין.

 

 

במערכות ניהול מודרניות (לפחות בחלק מהרכבים) יש הגבלה לכ 4000 סל"ד בבנזין וכ 2500 בדיזל כשהרכב לא בתנועה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה טוב אבל רשמו בפורום שזה לא טוב ורציתי לדעת למה.. מה ההבדל בין להיות ב5K טורים בהילוך שלישי לבין 5K טורים בלי הילוך משולב [חוץ מזה שאין עומס מהגלגלים]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אמרתי שזה טוב אבל רשמו בפורום שזה לא טוב ורציתי לדעת למה.. מה ההבדל בין להיות ב5K טורים בהילוך שלישי לבין 5K טורים בלי הילוך משולב [חוץ מזה שאין עומס מהגלגלים]

 

 

אתה יכול לנסוע ב-5K בהילוך שלישי, כשאתה עומד במקום תוך 10 דקות (אם לא פחות) המנוע יתחיל להתחמם.

יש גבול לכמות האוויר שהמאוורר של הרדיאטור יכול לדחוף, הוא לא נועד לעומס חום שכזה.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהבעיה היא חימום. להבנתי, ותקנו אותי אם אני טועה, נגרם בלאי מוגבר למיסבים ולשסתומים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיפוש קצר ברשת ראיתי טענה שכשאין פריקה של העומס על המכלולים כתוצאה משחרור האנרגיה על מנת להזיז את הרכב, הבלאי הוא מוגבר. אני לא מכונאי אז אין לי מושג אם זה נכון או לא. מישהו יודע?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כשאין עומס על המנוע, קצב עליית הסל"ד (האצה שלו) מהיר יותר, מכאן שיש מכלולים מסויימים שמופעל עליהם עומס גבוה מזה שבזמן נסיעה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לשמור את המנוע ב 5000 סל"ד בעמידה נדרשת לחיצה קלה הרבה יותר על הגז, לעומת אותו מצב בנסיעה.

 

לדעתי בעמידה העומס על המייסבים יהיה קטן, כמות הדלק שתשרף גם כן קטנה, ואני מניח שמערכת הקירור תצליח להתמודד עם זה.

 

בלאי למייסבים הוא פונקציה של סל"ד וגם של העומס על המנוע.

 

5000 סל"ד בסרק עם 20% פתיחת מצערת לא שווים ל 5000 סל"ד בהאצה חזקה עם מצערת מלאה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע לא הגיוני בעליל. צריך לתת יותר גז בשביל לשמור על סל"ד מסוים בנסיעה מאשר בסרק, דיינו יותר דלק, כלומר יותר אנרגיה, כלומר יותר עומס.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...