Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

ברשותי מאזדה 3 מנוע 2.0 ליטר.

כמה אמור לעלות טיפול 30,000 הכולל:

החלפת שמן מנוע.

נוזל בלמים.

פילטר למזגן.

פילטר שמן.

 

כמובן שאני מתכוון לחלקים מקוריים בלבד.

בעבר MAZDA 3 SPIRIT

בהווה AUDI A3 1.8

פורסם
לא יותר מ 300 ש"ח. (החלקים בלבד)

 

כמובן שאתה טועה. הוא מדבר על חלקים מקוריים והם יקרים יותר משמעותית.

 

אם הטיפול הוא במוסך מורשה יבואן, צפה לקבל חשבון 4 ספרתי. במוסך מורשה רגיל אפשר בטח לסגור עניין גם ב-800 שקלים בערך, עם חלקים OEM.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא יותר מ 300 ש"ח. (החלקים בלבד)

 

אולי אם החלקים סוג ס'. (סין)

 

במוסך מורשה של דלק מוטורס, עם חלקים מקוריים, עבודה, מע''מ, 900-1000 ש''ח.

פורסם

קיבלתי הצעה 1300 ש"ח יקר מאוד!

זה כולה מאזדה 3.

 

הרכב עדיין באחריות ,האם אני יכול לטפל במוסך מתמחה או שהאחריות תתבטל?

בעבר MAZDA 3 SPIRIT

בהווה AUDI A3 1.8

פורסם

עשיתי פעם במזדה שלי (2007) בעבר במוסך מורשה. טיפול זהה, החלפת שמנים+פילטר אוויר אם אני לא טועה.

והאמת שהלכו לי גם 2 בולמים מקדימה. עלה לי 2300 שקל. שרק הבולמים לבד יצא לי 1100,אחרי הנחה.רצו יותר.אז הטיפול בעצם יצא 1200 בערך...וזה עוד היה טיפול קטן,אין ספק ששוחטים תצורה במוסך מורשה. תלך למוסך רגיל שישים לך שמן איכותי. תצא בזול מאוד. עם כל הכבוד זה מזדה 3 לא קאדילק,לא צריך להשתגע, תקנה את החלקים לבד ולך למוסך (לא מורשה) ככה לא יעבדו עליך.

פורסם
עשיתי פעם במזדה שלי (2007) בעבר במוסך מורשה. טיפול זהה, החלפת שמנים+פילטר אוויר אם אני לא טועה.

והאמת שהלכו לי גם 2 בולמים מקדימה. עלה לי 2300 שקל. שרק הבולמים לבד יצא לי 1100,אחרי הנחה.רצו יותר.אז הטיפול בעצם יצא 1200 בערך...וזה עוד היה טיפול קטן,אין ספק ששוחטים תצורה במוסך מורשה. תלך למוסך רגיל שישים לך שמן איכותי. תצא בזול מאוד. עם כל הכבוד זה מזדה 3 לא קאדילק,לא צריך להשתגע, תקנה את החלקים לבד ולך למוסך (לא מורשה) ככה לא יעבדו עליך.

 

הבעייה היא שהרכב עדיין באחריות , ואחריות מותנית בזה שחייבים לעשות טיפולים במוסך מורשה.

בעבר MAZDA 3 SPIRIT

בהווה AUDI A3 1.8

×
×
  • תוכן חדש...