Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4998 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב.

 

אני מבקש עזרה, קבלתי לפני שבועים רכב רנו לוגאן חדשה מסכנות רנו הרכב נסע 600 ק"מ עד היום.

ביום שישי הינו אמורים לצאת לנסיעה מחוץ לעיר.

איסוף של הילדים מהגנים בתוך השכונה חזרה הביתה כי שכחנו דבר מסיום , אני יורד מהרכב ואני שומע רעש של מעין מסב תקוע מעין חריקה. , פלסטיק חורק או דומה לו

פותח מכסה מנוע , אין חגורות מחליקת ,הרעש לא מגיע מכיון המדחס מאורור הרכב נדלק יחד עם המזגן ולא מרעיש נע גם על הציר

בסדר ולא נוגע בכלום . הרעש מגיע ממרכז המנוע . הוא לא קבוע אלא הולך וחוזר

בלי קשר למזגן עובד או לא .

בשיחת טלפון עם מרכז חירום רנו מבקשים להגיע עם הרכב למוסך שירות , אני מתעקש ומזמנים גרר למחר .

אני צריך עזרה בכול ההתנהלות מול המוסך בהנחה שכל האופציות למן תקלה קטנה עד בעיה קשה

בקיצור אני צריך עזרה במיוחד אייך לא ליפול מול היבאון בכל הקשור למימש אחריות ואו החלפת הרכב בכלל. מה שנקרא " עשה ואל תעשה "

פורסם

99% שגם אם תתעקש לא יחליפו את הרכב,אלא יתקנו אותו.צריך להחליף מנוע ? יחליפו מנוע.

צריך לתקן כל דבר אחר ? יתקנו כי בשביל זה קיימת האחריות על הרכב.

פעלת נכון כאשר התעקשת על גרר למען הסר ספק,כדי שלא יטענו שגרמת נזק לרכב ותהיה להם סיבה לנסות את שיטת מצליח ולהתנער מהאחריות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התשובה

התכנן כשקנינו את הרכב היה להחזיק אותו כמה שנים

 

מבחינת תקלות מה נחשב כמשבר (פתחית ראש וכ,,)

ומה יכול להחשב כי זניח , מבחינת רמת הנזק

איזה מיכלול הוא קריטי

 

בתודה ברקי

פורסם

אני סבור שכדאי להמתין עוד קצת, עד שיבדקו ותדע מה הבעייה בדיוק. אולי זה בכל זאת משהו מינורי ?

נכון שזה לא נעים ומלחיץ שיש תקלה ברכב חדש-דנדש, אבל לפעמים זה קורה.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...