Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אשמח אם תביעו דעתכם על תוצאות הבדיקה מכיוון שאני לא מבין בזה.

המוכר דורש 45K.

כמה לדעתכם אם בכלל שווה להשקיע ברכב זה.

page_1.jpg

page_4.jpg

page_5.jpg

page_6.jpg

page_7.jpg

page.jpg

פורסם

הרכב עבר תאונה מלפנים, הוחלפו גשר עליון (בברגים, פחות משמעותי) וגשר תחתון (מולחם, יותר רציני).

 

לפגיעה הזו השלכות סחירותיות ופחות בטיחותיות.

 

צריך לבדוק מתי הוחלפה רצועה, יכול להיות שיש דרישה להחליף.

וכמובן לברר את עניין הקומפרסיה במנוע, כבר נתקלתי במקרים שזה נרשם ככסת"ח.

 

נסעת על הרכב? איך הוא מרגיש לך?

פורסם

גש למוסך שמתמחה ברכב שיציץ על המנוע עקב הבדלי הקומפרסיה.

שים לב שהרכב יש מכה בקצה שילדה, אמנם זה לא ישפיע על בטיחות כמו שאמרו מעלי אבל אתה תסבול מזה במכירה של הרכב.

פורסם

אני באמת לא מבין מה להיט במחיר של 45 אלף ש"ח לרכב בן 8 כמעט,

כשאפשר באותו מחיר לרכוש רכב בן 3-4.

 

מה כל כך מלהיב ומרהיב ביאריס? :?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני כבר מאוד מבולבל.

חייב אוטומט(בעיקר בגלל האישה וגם נוחות)

אני לא הכי מוניין בסיריון כי תהיה לי בעיה למכור אותה אחרי זה,

פיאט פונטו גרנדה רק דברים רעים אני שומע על הגיר הרובוטי שלה,

כל רכבי הליסינג האמת מפחידים אותי בגלל הסחירות שלהם לאחר מכן.

אם יש לכם הצעות אחרות אני יותר מאשמח לשמוע.

מה לגבי סקודה רומסטר מפרטי שנת 2009 עם 65K?

אני מכיר את הבעלים מוכן לתת לי ב 50K.

פורסם

כל אוטו קשה היום למכור,

וחוץ מזה מה רע בסיריון?

אתה קונה אשכרה יאריס במחיר ריאלי ועם שנתון מתקדם יותר, מה רע בזה?

 

גרנדה פונטו היא בעלת גיר רובוטי ולא אוטומטי סטנדרטי.

 

דווקא את הרומסטר הייתי שוקל, יכול להיות מעניין, אם הק"מ סביר ומצבו של הרכב טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שלום.

כאחד עם נסיון רב ברכבים,ואחד שמכיר את דייהטסו מקרוב(ראה חתימה)

לך על סיריון -ללא חשש.

נסעתי על YRV 3 שנים והעברתי אותה לביתי ואשתי נוסעת כחודשיים על סיריון ,

הסיריון אוטו מדהים לגודלו ולנפח המנוע שלו.

במחיר של 45 תוכל לקנות מודל 08 עם מעט ק"מ ,וקבלת רכב דומה מאוד ליאריס.

בכל מקרה על הרכב הזה עם התאונה דלג מהר מאוד.

לא תוכל למוכרו ומחירו יצלול הרבה יותר מהר מהסיריון בגלל ההתישנות ובגלל עבר בעייתי. .

(רכבים ממודל מסוים נאמר 10 שנים על הכביש מתרסקים בגלל חוסר ביקוש)

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

יאריס 2005 לאחר תאונה, עם קצה שילדה ובעיות קומפרסיה ב45000 ש"ח?!

יש בתא המטען מטילי זהב? הריפודים עשויים מיהלומים 24 קרט?

אם לא, אז למה לעזאזל לקנות את הרכב הזה כשיש חלופות (כולל מה שכתבת שאתה לא רוצה) הרבה יותר חדשות ובהחלט ראויות, במחיר זהה?

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם
לסיריון וליאריס אותו מנוע.

 

זה לא נכון וכבר הוכח ע"י אחד המשתמשים כאן שמדובר במנוע נחות בהרבה בסיריון.

 

 

בכל מקרה היאריס אוטו מצוין, ב-45K יש חלופות טובות בהרבה, בין היתר הגרנדה פונטו ובתוספת צנועה אפשר גם לקנות פונטו איבו מודל 2011 מהשכרה.

×
×
  • תוכן חדש...