Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאי אפשר להעביר כבר RCA איפה שאתה רוצה

רק את זה כולם יודעים

 

פרוייקט של carpc הוא גם אינו בלתי אפשרי

רק צריך מישהו שעשה זאת בעבר

 

אני ראיתי 2 carpc בארץ

 

אחד היה אצל אייל ונשלט ע"י Palm

השני אצל עופר KICKER...

 

**עריכה - אני רואה שעופר הגיב עד שאני כותב :)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה על התגובות :)

 

אז בקרוב תראו CarPC נוסף בסביבה. לקחתי אתמול (שישי) חלק מרכיבי המחשב, כשהכל יגיע אני אתחיל בהרכבה. אני בטוח שיש לפחות כמה עשרות CarPCs אמיתיים ופועלים בארצנו הקטנה, אך את רובם אנו לא מכירים.

 

אגב, אם כבר התחלתם לדבר. הנטייה שלי היא לכיוון Flat עם תוספת בגבוהות (10KHz פלוס).

אני עובד עם מוניטורים אולפניים בבית. כשאני עובד על מוזיקה זה תמיד בצורה "שטוחה", אבל כשאני שומע לעתים קרובות אני מעדיף צלילי קריספי עם תוספת Treble.

 

עם כל הוויכוח על איכות הסאונד וכו', אל תשכחו שני פרטים:

1. אני לא מכוון למערכת High End, המערכת תהיה בהחלטה כיפית להאזנה, אבל שום דבר בכיוון האודיפילי. להזכירכם - התקציב לסאב, קומפוננטים ומגבר הוא בסביבות 5000 ש"ח יחדיו (ללא התקנה).

2. מדובר על 106 ראלי, רכב עם הרבה קרקושים ורשרושים. כל נסיון ליצור סאונד מדהים ברכב, ידרוש השקעה כפולה רק בשביל איטום וחיזוק חלקים ברכב. זה לא הולך לקרות.

 

נ.ב. מצאתי סאב JL Audio W6 12" ב-1800 ש"ח במבצע. נראה לי שאני אלך על זה, הוא נחשב אחד הסאבים התותחים ביותר, וזה מחיר שווה.

את ה-W3 אני יכול להשיג ב-1700, אבל אני חושב שה-W6 שווה עוד 100 ש"ח, לא?

 

הדבר היחיד שמאפיל על זה זה Cerwin Vega VMAX 12" שאני יכול להשיג ב-1500 ש"ח. דעתכם בנושא?

 

---

 

אז ככה... מסתבר שוידיומיט לא יוכלו לעשות את ההתקנה. הם עמוסים מדי ולכן אין להם זמן לפרוייקט מסוג זה. ניסינו :-D

 

כמה אנשים כבר אמרו לי ש-Class A זה אכן קלאסה בפני עצמה, וקלאסה עולה כסף, יותר מדי בשבילי. צטערת...

 

דגמתי את האתר של Soundblasters ואני ממש לא מתרשם מאיכות ההתקנות. סתם דוגמה (אחת מני רבים):

http://www.soundblasters.co.il/images/install/mitsubishi_pajero_king_long_1.jpg

 

לגבי קרייזי סאונד. לא מצאתי אזכור שלהם כלל בפורום זה, בפורומים אחרים, או בכלל באינטרנט. בהינתן מצב כזה לא נראה לי שאלך לבדוק בכלל אצלהם.

 

זה משאיר את:

  1. רדיו מילאנו - דיברתי שם עם בחור בשם ליאור וקיבלתי הצעת מחיר חלקית, יש צורך לחזור לשם ולקבל הצעה סופית על העבודה. יש לציין שאע"פ שהחנות מכובדת התאכזבתי קשות משירות הלקוחות באותו היום.
  2. Car Stereo - דיברתי עם בחור בשם יניב משם, ולדבריו הם יכולים לבצע פרוייקט כזה ואף במחיר צנוע יחסית למילאנו\סאונדסטורם. חייב חוות דעת עליהם, מישהו ביצע אצלהם התקנות?
  3. Soundstorm - דורש בדיקה. לא דיברתי איתם.
  4. Sound f/x - דורש בדיקה. רוטמן - אני מבין שאתה הבנאדם העיקרי עם נסיון בנושא זה בחנות, אשמח לקבל ממך טלפון בה"פ, נדסקס קצת ואולי נקבע להיפגש בחנות.
  5. קארטון סאונד - דיברתי עם יובל מהפורום. אני אמור להיפגש איתו ועם אלי. חייב חוות דעת עליהם. מי התקין אצלהם או מכיר אותם?

אשמח לשמוע אם יש לכם תובנות נוספות. כל פוסט שלכם כאן רק עוזר לי בהחלטה.

מי שלא נעים לו לפרסם מעל דפי הפורום את דעתו (כי בכל זאת יש כאן שיקולים עסקיים של כמה אנשים), אשמח אם ישלח לי ה"פ, מבטיח לשמור על דיסקרטיות.

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

הW6 שהוצע לך זו גירסה ישנה שכבר לא מיוצרת כמה שנים. גם הW3 לא מיוצר בערך שנה ויצאה לו גירסה חדשה.

הW6 נחשב לסאב SQ טוב אבל הוא לא אמור להיות בליגה של הW6V2 הנוכחי. רק שתהיה מודע לעניין.

 

לגבי קארטון, מה אני אגיד לך, רק בגלל שיובל לכלכך בגלוי על חנויות (שלטעמי טובות מהחנות שעליה הוא המליץ ומקושר אליה) לא הייתי הולך לשם. זה דבר מגעיל ומהיום, בגלל שיש לו אינטרס אישי, אני אעקוב טוב יותר אחרי ההודעות שלו שכפי שנראה לא נכתבו בתום לב.

פורסם

אתה יודע אני באמת לא רוצה לריב פה עם אף אחד באיחוד לא עם ההנהל של הפורום

ומה שאמרתי לא בא לפגוע באף אחד וללכלך בדיוק כמו שעופר כתב ( חבר שלך במקרה ? .... כן )

 

עם ההודעה שכתבתי מקודם פגע במישהו אני מצטער מאוד היא לא באה לפגוע ...

זה די מלחמה אבודה בכול מקרה יום טוב ...

 

יובל

פורסם

עופר חבר שלי בדיוק כמו שיש בהרבה חנויות אחרות אנשים שהם חברים שלי. אם תשים לב גם כתבתי כאן בהודעה שאני לא בטוח שSOUND FX ירצו להתעסק בזה או בכלל מתעסקים (ולכן שיפנה וישאל) למרות שיש לי שם שלושה חברים. מבחינת יכולת, אני יודע שיש להם. אם הייתי חושב שאין, לא הייתי כותב עליהם בכלל. אני לא אמליץ על מישהו שיעשה עבודה גרועה כי אז אני סתם פוגע בעצמי.

אם הייתי רוצה להמליץ בצורה אינטרסנטית הייתי פשוט אומר לו שילך אליהם וזהו, אבל אמרתי את מה שאני חושב באובייקטיביות.

עופר בניגוד אלייך לא כתב שום דבר רע על אף חנות ואחר כך בפרטי המליץ על איפה שהוא עובד, אין בכלל מה להשוות בין הדברים שכתבתם. הוא כתב יפה ובצורה אובייקטיבית.

אמרתי שקלאס A יקרים מדי וגם שם יש לי חברים. אמרתי שסאונדסטורם יקר אבל שאולי בכל זאת הוא יצליח להתאים בניה לפי התקציב וגם שם שמעון חבר שלי. עוד אמרתי שיפנה לוידיומיט ששם אין לי ממש חברים אבל אני מכיר את רמת ההתקנה.

 

בקיצור מכל האמרתי הזה אפשר לראות שהמלצתי בצורה אוביקטיבית, אתה לא עשית אותו הדבר. מי שמכיר אותי יודע שאני לא אמכור את היושר שלי בשביל שום מחיר (ובטח לא כשאני לא ארוויח אם ילך או לא ילך- זה לא ממש משנה לי ועובדה שהמלצתי רק אחרי שהוא ביקש תגובות) מההודעה שלך, אני לא בטוח שזה נכון גם לגבייך וחבל.

 

כמו כן אני לא נוהג לכתוב משהו רע על מישהו אפילו אם אני חושב כך. אם אני חושב משהו רע אני בדרך כלל לא מגיב. אני הגבתי משום שאתה הרשת לעצמך לרדת על חנויות אחרות בצורה אינטרסנטית מובהקת.

 

הפורום הזה ישאר אובייקטיבי בכל מחיר, הודעה שחורגת - נמחקת.

פורסם

למרות שאתה לא כל-כך מתלהב, אני ממליץ לך לעשות סיבוב ב SOUNDBLASTERS.



תרים טלפון, תדבר עם אורן ותבקש לבוא לראות התקנה, או לחילופין תראה את אלבום ההתקנות שלו. אחר-כך אתה כבר תחשוב פעמיים.

לפי מה שראיתי העבודה מקצועית, נקייה ולפי טעם הלקוח

פורסם

סטריאו פור סייל, הוא האתר של סאונד בלסטרס.

 

אני קניתי ממנו ר"ד, המחיר היה טוב, ומעל הכל, עושה רושם שהבחור מקצוען.

 

קבל קישור www.stereo4sale.com

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

ובקשר למוניטורים האולפניים, קשה לי להאמין שתמצא סאונד כזה ברכב,

 

כי יש כ"כ הרבה גורמים שעשויים לפגום, וע"מ לנטרל אותם תצטרך להשקיע המון.

אך עם זאת ברמקולי סטנד-מאונט איכותיים, אפילו מיד-אנד, תוכל למצוא סאונד מהמם

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
ובקשר למוניטורים האולפניים, קשה לי להאמין שתמצא סאונד כזה ברכב,

 

כי יש כ"כ הרבה גורמים שעשויים לפגום, וע"מ לנטרל אותם תצטרך להשקיע המון.

אך עם זאת ברמקולי סטנד-מאונט איכותיים, אפילו מיד-אנד, תוכל למצוא סאונד מהמם

 

שלומי

אין לי ספק שאני לא אמצא סאונד כזה.

לשמוע במוניטורים זו חוויה אחת... לשמוע באוזניות מוניטורינג זו חוויה אחרת... ולשמוע מוזיקה ברכב זו בהחלט חוויה שונה.

 

למזלי אני לא מלחין מוזיקה ברכב :)

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

לאייל אתה צודק, זה לא היה במקום מה שאמרתי אני מתנצל עם פגעתי באחת החניות

וגם לעופר

 

אכן יש לי קשר לחנות של אלי ולהבא אני לא ילך בכיוון של תקיפה בכול אופן כול אחת מהחניות המוזכרות בתר'ד הזה בעלת רמה די גבוה ויחס לשאר חלקי הארץ ולכן ליאור אתה צריך לעבור אצל כולם לדעתי ולראות מי באמת יוכל לתת לך את המענה שאתה מחפש לו

 

אני בדקתי ביום שישי את הדשבורד של ה106 יש שם די הרבה עבודת פיבר ולשנות צורה על מנת שזה יענה על צריכה ...

 

יובל


×
×
  • תוכן חדש...