Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7970 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדבר היחיד שיהיה גדול זה החור בכיס שלי :-D

 

ובוודאי שאני אביא תמונות, אני מהמשוגעים, צילמתי אפילו את הרכיבי מחשב ואת הצג כמו שקיבלתי אותם.

- - -------[Fireball]------ - -

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואי שכחתי לגמרי,

תסתכלו מערכות מושקעות מבחנת התקנה זה דבר מרשים לכל הדיעות

אבל הרבה פעמים יוצא להסתכל על התקנה מרשימה ולהגיד "ראית אחת, ראית את כולם"

אני אישית מתפלא שאף אחד לא שמע ולא דיבר פה על רדיו השרון, בזמנו לפני כשנה וחצי בערך, היתי אצל הבחור

הבחור פשוט נשמה, באמת. מנסה לעזור מכל הלב .. בין אם זה להמליץ לך על מתקין מסויים, או בין אם זה פיזית לראות איפה הבעיה שלך.(גם כשלא מדובר בעבודה שלו בכלל, של "המתחרים")

בכל אופן, ראיתי עבודות שלו פיזית, ראיתי מה הוא מסוגל לעשות לרכב משנת 82 אחרי טוטאל לוסט.

ראיתי מה הוא מסוגל לעשות ל MR2, אחת ההתקנות הכי מושקעות שראיתי בחיים שלי,אם לא הכי מושקעת.. בערך חודש עבדו עליו שמה

בכל אופן, החנות ממוקמת באיזור תעשיה בכפרסבא, "רדיו השרון"

הבן אדם נותן את אותו היחס, בין אם זה אדם שבא עם צק פתוח, או ילד בן 17 שיבוא עם האופניים דו מושביים שלו.

וזה ההתרון שבולט אצלו, זאת כבר סיבה בפני עצמה לבדוק את המקום, מעבר לזה אתה כבר תראה מה הידיים שלו מסוגלות לעשות.... ותחליט לבד.

בהצלחה!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

טוב. לאחר מחקר מעמיק ויומיים של הסתובבות בין חנויות ובירורים, להלן ההחלטה.

העבודה תיעשה אצל עופר (ידידנו Kicker) מ-sound fx.

 

עברתי דרך כמה וכמה חנויות, חייב להגיד שכולם אנשים נחמדים, הראו רצון טוב והעלו רעיונות מעניינים. בסופו של דבר פגשתי כל מיני אנשים, חלקם מוכשרים יותר וחלקם פחות, חלקם ממש תותחים בבניות (לדוג' שמעון מסאונדסטורם), אבל היה חסר להם הידע במחשבים והנסיון ע"מ להרים פרוייקט כזה מורכב.

יש לזכור שלא מדובר סתם על בניה יפה, אלא על הרבה פקטורים טכניים (חיווט, מתחים, הפרעות, חום, רעידות), שיקבעו האם הפרוייקט ירוץ ויפעל, או לחילופין ייכשל.

 

יש כבר סכימה להתקנה, המסך יהיה שקוע בתוך הפאנל מעל המזגן, עם גימור שיראה (כמעט) אורגינל. המחשב יהיה בבגאז' בייחד עם המגבר והסאב, תהיה פלטת עץ, יהיו פיוזים, יהיה כיף.

רוב רכיבי המחשב כבר הגיעו אלי, המארז והלוח אמורים להגיע סופ"ש הזה או תחילת שבוע הבא, ברגע שאני אסיים את בניית המחשב ובדיקתו אצלי בבית אני אקח את הרכב כדי שיתחילו בבניה.

 

זהו, עכשיו אתם מוזמנים להפזיג בשאלות (אותי או את עופר).

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

שיהיה בהצלחה. רק אציין שכשהמלצתי על החנויות שהמלצתי עשיתי זאת מבחינת התקנה. אני ממש לא יודע מי מהם מבין במחשבים יותר או פחות, בזה אתה אמור להבין (היצירה שלך אחרי הכל). אם עופר מבין בזה אז מה טוב, אחרי הכל היה לו תכנון דומה לרכב שלו.

 

שיהיה בהצלחה ולא לשכוח לצלם :)


×
×
  • תוכן חדש...