Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(התלבטות) הונדה ג'אז או טויוטה ספייס וורסו?


Yulz
שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים,

 

אני מעוניין להתייעץ איתכם בנוגע לקניית רכב חדש.

כאמור, ההתלבטות היא בין הונדה ג'אז וטיוטה ספייס וורסו.

 

להלן כמה עובדות חשובות:

 

 

  • הרכב מיועד לזוג אנשים מבוגרים (בני 60+-)
  • הרכב מיועד לעשות בערך 16,000 קלימוטר בשנה.
  • חשוב שיהיה חסכוני בדלק
  • אמינות חשובה גם כן
  • תא מטען שיכול להכיל עגלת תינוק לפחות

אשמח גם לדעת מדוע בחרתם דווקא באופציה הספציפית.

תודה וגמר חתימה טובה לכולם,

מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

שני הרכבים מתאימים לדרישות במידה דומה (אולי אפילו זהה), חסכוניים ומרווחים.

בעבר הלא רחוק נפתחו כמה נושאים דומים, עם התלבטות דומה. אתה מוזמן לערוך חיפוש.

הדבר הכי חשוב, במיוחד לאנשים מבוגרים, זה נסיעת מבחן על שני הרכבים.

אני מאמין שאחרי שתי נסיעות מבחן לא תהיה התלבטות.

 

טויוטה מגרישה יותר מרווחת (מיקרו וואן).

הונדה מרגישה פחות מיושנת.

לטויוטה יש יתרון במחיר. כנראה גם הביטוחים והטיפולים יהיו יותר זולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה מעניינת, שבדקנו לא מזמן במסגרת מגזין הרכב של האתר.

אנחנו בחרנו בספייס ורסו בגלל שהיא מרווחת יותר ותא המטען שלה גדול יותר בהשוואה לזה של הג'אז ההיברידית.

 

אגב, לא ציינת אם אתה מעוניין בג'אז האוטומטית הרגילה או בג'אז ההיברידית. אני מניח שמדובר בהיברידית כי היא זולה יותר, אבל לך תדע. בכל מקרה, דע שתא המטען של ההיברידית קטן מאוד ולא מספיק לעגלת תינוק. מצד שני היא מאוד חסכונית בדלק, יותר מהספייס ורסו. נתוני צריכת דלק אמיתיים תוכל לקרוא בקישור שצירפתי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספייס ורסו זולה בהרבה מג'אז אוטומטית לא היברידית. (להיברידית תא המטען של 300 ליטר לעומת 399 ליטר בלא היברידית)

אמנם מחיר המחירון של הטויוטה התייקר ממש לאחרונה ב-7000 ש"ח (!) אבל כמובן שאפשר להתייחס אליו כהמלצה בלבד...

רק לפני חודשים אחדים טויוטה מכרו את הדגם המאובזר ב-105 אלף בלבד! (ששיקף הנחה של 5000 ש"ח מהמחירון דאז)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון העיקרי בבחירת ההונדה ג'אז דגם TREND (לא היברידי) נעוץ בעובדה שניתן לקבל אותה בתוכנית מימון 50/50.

לעומת זאת, על תוכנית מימון דומה בטויטה מבקשים הצמדה לריבית.

 

מה דעתכם על תוכניות המימון האלו באופן כללי?

האם זה באמת כדאי כמו שזה נשמע או שיש פה אולי איזה שהוא קאצ' מסתתר לו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'אז טרנד מתחתחילה יקרה יותר מהספייס ורסו, כך שלאחר הנחת המימון שאתה מקבל בהונדה המחירים יוצאים פחות או יותר זהים.

 

אם אתה הולך לכיוון של מימון אז כדאי שתבדוק גם אופציות מימון אחרות מלבד אלו שמוצעות לך אצל היבואן. להרץ למשל יש תוכנית ליסינג פרטי שגם היא יכולה לתת לך מימון 50/50 לשנתיים וחצי בתנאים טובים. סביר להניח שהם יוכלו לארגן לך גם ג'אז וגם ספייס ורסו. כנ"ל לגבי אלדן, שלמה (ישרא-CAR, מיזם משותף שלהם עם ישראכארט) וכו'.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוריה של אישתי, גם כן בשנות ה- 60, רכשו לאחרונה את הג׳אז ההיברידית.

 

עגלת תינוק נכנסת בדיוק בתא המטען. כמו כן יש תאים נוספים מתחת לרצפת תא המטען.

 

לפני כן הייתה להם מאזדה 3 והם מאד מרוצים מהג׳אז ובייחוד מהמרחב הפנימי שלה שלא נופל מהמאזדה.

 

מבדיקה שאני ערכתי לגבי הגאז והספייס ורסו, הציקה לי במיוחד הקונסולה המרכזית בספייס ורסו שמפריעה לרגל ימין של הנהג. בגאז אין בעיה כזו. זו כשלעצמה סיבה בשבילי לפסול רכב.

 

העיצוב הפנימי של הגאז מודרני יותר ותנוחת הנהיגה טובה יותר לדעתי.

 

המרחב הפנימי בספייס ורסו יותר גדול במקצת וכמובן תא המטען גדול יותר. לשני אנשים אני חושב שהבדלים בפרמטרים הללו הם פחות מהותיים.

 

מצד שני ההבדל בצריכת הדלק לטובת הגאז גם לא מהותי במיוחד ומאידך בבדיקת קרינה של המשרד להגנת הסביבה נמצא כי דגמי הונדה ההיברידיים (לא הגאז אבל דגמים בעלי אותה מערכת היברידית כמו הגאז) פולטים קרינה יחסית גבוהה (הרבה יותר גבוהה מהטויוטה פריוס למשל).

 

בסופו של דבר יש לקחת נסיעת מבחן ולהחליט, הבחירה לא פשוטה.

 

מבצעי המימון של הונדה הם בהחלט לא פיקציה.

 

תשלום של 50 אחוז ממחיר הרכב רק בעוד 3 שנים משמעותו חסכון תשלום ריבית בהלוואה שהיית לוקח על סכום זה או לחילופין אפשרות להשקיע סכום זה, אם יש אותו ברשותך ולקבל תשואה. מדובר על סכום של כ- 60 אלף שח ומדובר על הטבה כספית בסדר גודל של כ- 3,000 שח אם היית לוקח הלוואה בהחזרים חודשיים, בריבית של פריים מינוס חצי שנהוגה בהלוואות לרכישת רכב, או לסך של כ- 6,000 שח בהלוואת בלון בהחזר יחיד בסוף התקופה או בהשקעת כספך במידה ויש לך אותו כאמור, בפיקדון שקלי בריבית של כ- 2.5 אחוז שנתי שאפשר לקבל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...