Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

80 שקל לשלישיית תחתונים זה הרבה!

קניתי 4 תחתונים ב-5 שקלים בשוק, התברר שהן חד-פעמיות...

אחרי זה למדתי את הלקח, קניתי 4 ב-20 בשוק, מחזיקות לי כבר 3 שנים...like a boss...:wink:

 

השרשור הזה הזכיר לי את המורה לספורט שלנו בבית הספר.

היה עולה חדש מאיפשהו ותמיד לבש מכנס קצר ממש של שנות ה-60 וקבוע ביצבצה לה ביצה אחת בחוץ, טראומה לכל החיים...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

תסלחו לי אבל אם הביצים שלכם נשפכות החוצה כשאתם עם בוקסר הבעיה היא לא בבוקסר.

אם מר בחור מציץ מלמטה, אז זו כבר בכלל לא בעיה. ;-)

למרות שאני מטיל ספק באמינות הסעיף השני, אני חושב שאפילו לרון ג'רמי אין בעיה עם בוקסר סטנדרטי ותקין.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

PROXIMA

 

אני כבר תקופה ארוכה (כמה שנים טובות) לובש את הבוקסרים של מצ'טונים, ארוכים וצמודים.

 

מאז שהתוודתי אליהם, אני לא לובש שום דבר אחר, כי זה פשוט לא נוח. הבוקסרים הללו יקרים, בסביבות 55-65 ש''ח, תלוי איפה

 

אתה קונה. אבל אם אתה אומר שבורח לך מהצדדים, כדי להשקיע בבוקסר זה, אולי בפעם הבאה שיברח לא תצליח לתפוס...

 

מוכרים אותם ברשת דלטא.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

פורסם
תסלחו לי אבל אם הביצים שלכם נשפכות החוצה כשאתם עם בוקסר הבעיה היא לא בבוקסר.

אם מר בחור מציץ מלמטה, אז זו כבר בכלל לא בעיה. ;-)

למרות שאני מטיל ספק באמינות הסעיף השני, אני חושב שאפילו לרון ג'רמי אין בעיה עם בוקסר סטנדרטי ותקין.

 

תראה, קניתי וצילמתי את הדלורית הזו כקנה מידה שתמחיש לך את הבעיה אצלי.

 

di-7YX8.jpg

פורסם

יש ב-H&O תחתונים תחתונים שהם לא בדיוק צמודים אבל גם לא חופשיים מידי ולא מאפשרים לאף איבר להתאוורר שלא בכוונה.

בנוסף לאושר שזה נותן הם גם די זולים.

 

הבעיה היחידה איתם שאם אתה המלך לרוץ או מתאמן, יומיים אחר כך אתה עוד תסבול.

×
×
  • תוכן חדש...