Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברי הפורום שלום.

 

לפני מספר חודשים רכשתי רכב (עלותו כ 45K ש"ח.)

בימים האחרונים התברר לי שהרכב משועבד לחברת ביטוח,

כשרכשתי את הרכב זה לא צויין בפני, אלא הוסתר מפני, בקיצור רימו אותי.

 

אני חושב לפנות לבן אדם ולבקש את כספי חזרה,

במידה וזה לא ילך אני שוקל לפנות למשטרה בתלונה על הונאה ומרמה!

 

שאלתי: האם מומלץ לי לפנות למשטרה במידה והבן אדם לא יחזיר את כספי? האם יש דרך כלשהי שאני יכול לקבל את הכסף חזרה?!

תודה.

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

האם קיים עדיין חוב לחברת הביטוח ? או הוא היה משועבד בזמנו ,החוב כבר נפרע ורק הרישום עצמו לא בוטל?

 

איך התגלה לך לפתע?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האמת אני לא יודע אם עדיין קיים החוב או השיעבוד, זה משוייך לבעלים הקודם של הרכב.

אני בדיוק מחליף חברת ביטוח ולפני טסט, אז התעסקתי והעמקתי בכל הניירת הקשורה לרכב, וגילתי את הדבר הבא ברישון הרכב " הערות: משועבד לביטוח ישיר מקבוצת י' "

 

אם אני הולך למשרד הרישוי הם יכולים לתת לי תשובה האם הרכב עדיין משועבד?

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

הרכב משועבד אז הליכה למשרד הרישוי לא תעזור לך במאומה

 

אתה / הבעלים הקודם צריכים לטפל בכך מול חברת הביטוח.

 

ברשיון הקודם בוודאי גם הייתה הערה הזו?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הערת השיעבוד נמצאת ברישון הרכב הקודם על שמו של המוכר.

אין לי רישיון לרכב על שמי אלא רק את המסמך של העברת הבעלות.

 

אז קיימת אופציה שהבעלים הקודם הסדיר את חובו ואם אני יוציא רשיון לרכב על שמי ההערה כבר לא תופיע?

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

קיימת האופציה הזו גם כן

האם לא קיבלת לחדש את הרשיון כבר.

 

ואיך הסתירו ממך כאשר זה מופיע ברשיון הרכב?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התברר לי גם שקניתי מנוכל סוחר רכב, אני מאמין שהוא גם הראה לי רשיון משוכפל/ מזוייף ובלבל לי תמוח שלא שמתי לב.

 

בכל מקרה מחר אני אלך למשרד הרישוי ואברר.

תודה על המענה ידידי.

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

האם נחתם זכרון דברים למכירת הרכב?

בזכרון דברים "סטנדרטי" המוכר מצהיר כי הרכב נקי משעבוד ועיקול.

 

האם היה ידוע לך בזמן הקניה כי אתה קונה רכב מסוחר?

סוחר רכב מחוייב בחתימה על טופס גילוי נאות.

פורסם

התקשרתי כרגע למשרד הרישוי וסיפרתי לפקידה, היא אמרה לי שאם ביצעתי העברת בעלות בדואר זה אומר שאין שיעבוד, שאלך להוציא רשיון חדש על שמי וזה הכל.

 

האם זה נכון? אם הדואר נתן לבצע העברת בעלות זה אומר שאין שיעבוד?

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

הפקידה מבלבלת את המח.

 

אם בוצעה העברת בעלות בהצלחה זה אומר שאין עיקול.

שעבוד(=משכון) בהחלט יכול להיות.

 

צעדים:

1. בדוק ב"רשם במשכונות" באינטרנט (גוף ממשלתי) אם עדיין קיים שיעבוד. הבדיקה עולה 10 ש"ח.

2. פנה לגוף המשעבד (ביטוח ישיר) ושאל אותם אם החוב עדיין קיים. אם החוב כבר שולם אז זה רק עניין בירוקרטי של העברת בקשה מצידם לרשם המשכונות להסיר את השעבוד. יכול לקחת כמה ימים.

אם החוב לא שולם אז אתה בבעיה. פנה לבעלים הקודם שיסגור את החוב ויסיר את השעבוד. אם הוא מתחמק אז אתה בסכנה במידה והוא לא ישלם את חובו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

עדכון: חזרתי כרגע ממשרד הרישוי ונאמר לי שהרכב אינו משועבד, גם הוציאו לי רשיון רכב חדש ואין הערת שיעבוד. (:

תודה לכולם על המענה והעזרה :oops:

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

פורסם

אחרי ששמחת לך ותבדוק ברשם המשכונות אם גם שם בוטל המישכון . שעבוד זה ברכב של חברה האם זה היה רכב של חברה?

כי אם כן אז אתה צריך לבדוק ברשם החברות אם השעבוד בוטל.

 

מה שקובע זה לא הרישום במשרד הרישוי !! אלא ברשם המשכונות / רשם החברות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
חברי הפורום שלום.

 

לפני מספר חודשים רכשתי רכב (עלותו כ 45K ש"ח.)

בימים האחרונים התברר לי שהרכב משועבד לחברת ביטוח,

כשרכשתי את הרכב זה לא צויין בפני, אלא הוסתר מפני, בקיצור רימו אותי.

 

אני חושב לפנות לבן אדם ולבקש את כספי חזרה,

במידה וזה לא ילך אני שוקל לפנות למשטרה בתלונה על הונאה ומרמה!

 

שאלתי: האם מומלץ לי לפנות למשטרה במידה והבן אדם לא יחזיר את כספי? האם יש דרך כלשהי שאני יכול לקבל את הכסף חזרה?!

תודה.

 

לא עשית העברת בעלות לרכב כשקנית אותו ?

פורסם

דני, כן עשיתי העברות בעלות בדואר.

ישה, תודה אני אבדוק גם שם!

תן לה לשתות לך ת'שוקו בתוך דירה שכורה :oops:

×
×
  • תוכן חדש...