Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מתלבט בין) טנדר טויוטה או די-מקס של איסוזו 2012


iec
שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עומד לפני קניה של אחד הרכבים הרשומים בכותרת (חדש).גיר ידני בלבד.

 

טויוטה רוצים על ההיילקס ויגו 223500 ש"ח לא שום תוספות..על כל התוספות שאני מקבל באיסוזו ורשומות למטה אני צריך להוסיף עוד כ-16000 ש"ח.

 

איסוזו נמכרת ב-214900 עם איתוראן+מרים שמשות+מגן גחון מלא (מברזל)+וו גרירה משולב+אמבטיה+רדיו דיסק.

 

את הטויוטה יש במלאי ואילו לאיסוזו צריך להמתין לנובמבר. (רוצה רק צבע לבן)

 

 

 

האם הטויוטה שווה את ההפרש הגדול מאוד? האם האיסוזו נחשב לטנדר טוב כמו הטויוטה מבחינת אמינות ?

יש פה מישהו שבחן לעומק את שני הרכבים ויכול לומר כמה דברים על ההבדל בניהם?

 

הרכב לא אמור לשמש כג'יפ ולא אמור לעמוד בטיולי שטח בעלי אופי עבירות קשה...יותר כרכב משפחה .

 

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע על ויגו שנת 2006 אמנם אוטומט ומחווית המכירה שהיתה לי אני יכול להגיד לך שהיילקס בכלל וטויוטה ויגו בפרט הוא המלך הבלתי מעורער של הטנדרים בישראל ,המחיר היקר הינו נגזרת של המדד הנ"ל בדיוק כמו שמחיר דירה נקבע ע"י הציבור הרוכש ולא ע"י סטטיסטיקה אחרת.

 

לי היה שנת 2006 עם 100000 ק"מ בלבד מכרתי אותו תוך מספר ימים ב-11000 ש"ח מעל המחירון!!

 

איסוזו גם רכב מצויין אבל תיכנס ביד 2 תיראה כמה איסוזו למכירה ותשווה כמה היילקס יש למכירה באותם שנתונים

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים הם סוסי עבודה 0 תקלות ,האיסוזו קיבל דגם חדש לפני כמה חודשים עם מנוע חדש טורבו כפול, שהיום נחשב לטנדר הכי חזק מבין כל הטנדרים,

הטויוטה נמכר מעל המחירון בגלל שיש כמה פראיירים שהם שמעו פעם שמועות וסתימגות שהטויוטה באמת שווה ואז הם ממשיכים לקנות ולמכור מעל המחירון-לא מוצדק-

מבחינת ביצועים על הכביש ויכולת העמסה ונוחות גם בזמן גרירה האיסוזו הוא המנצח,

 

אם אתה קונה חדש אז כדאי לך גם להתעניין בשברולט סילבראדו חדש, המחיר שלו דומה למחיר של DMAX חדש, תבדוק ב UMI .

 

לגבי האיסוזו על איזהדגם קיבלתה הצעה?

והטויוטה הלכתה על 3.0 או 2.5 העגלה?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים הם סוסי עבודה 0 תקלות ,האיסוזו קיבל דגם חדש לפני כמה חודשים עם מנוע חדש טורבו כפול, שהיום נחשב לטנדר הכי חזק מבין כל הטנדרים,

הטויוטה נמכר מעל המחירון בגלל שיש כמה פראיירים שהם שמעו פעם שמועות וסתימגות שהטויוטה באמת שווה ואז הם ממשיכים לקנות ולמכור מעל המחירון-לא מוצדק-

מבחינת ביצועים על הכביש ויכולת העמסה ונוחות גם בזמן גרירה האיסוזו הוא המנצח,

 

אם אתה קונה חדש אז כדאי לך גם להתעניין בשברולט סילבראדו חדש, המחיר שלו דומה למחיר של DMAX חדש, תבדוק ב UMI .

 

לגבי האיסוזו על איזהדגם קיבלתה הצעה?

והטויוטה הלכתה על 3.0 או 2.5 העגלה?

 

סילבראדו לא מעניין למרות ההטבה במס מכיוון ש:

א.אין גיר רגיל

ב.זו משאית והיא לא מתאימה לצרכיי 8)

 

את ההצעות קיבלתי רק על דגמי גיר רגיל 4X4 .

 

הטויוטה בא רק בנפח 2.5 והאיסוזו הינו דגם S

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני הרכבים הם סוסי עבודה 0 תקלות ,האיסוזו קיבל דגם חדש לפני כמה חודשים עם מנוע חדש טורבו כפול, שהיום נחשב לטנדר הכי חזק מבין כל הטנדרים,

הטויוטה נמכר מעל המחירון בגלל שיש כמה פראיירים שהם שמעו פעם שמועות וסתימגות שהטויוטה באמת שווה ואז הם ממשיכים לקנות ולמכור מעל המחירון-לא מוצדק-

מבחינת ביצועים על הכביש ויכולת העמסה ונוחות גם בזמן גרירה האיסוזו הוא המנצח,

 

אם אתה קונה חדש אז כדאי לך גם להתעניין בשברולט סילבראדו חדש, המחיר שלו דומה למחיר של DMAX חדש, תבדוק ב UMI .

 

לגבי האיסוזו על איזהדגם קיבלתה הצעה?

והטויוטה הלכתה על 3.0 או 2.5 העגלה?

 

ה2.5 בדגמים שהחל מ2011 זכה לתוספת מומנט של כ10 קג"מ, לכ35 קג"מ. עגלה לא הייתי קורא לו.

לגבי ההתלבטות - בשעתו התלבטנו בין היילקס 2.5 4X4 לדימקס דומה.

העדפנו את הטויוטה מפאת העובדה שהיא נמכרת לרוב מעל המחירון (בתקופתי היא נמכרה ב20K מעל.) ומכך שהיא הייתה נראית מרשימה בהרבה מבחינה עיצובית (תוספות מפה עד לאלסקה שמייפים את הרכב ברמות). בנוסף, המושבים בה היו נוחים בהרבה, בעיקר מאחור והעיצוב בתא הנוסעים היה לטעמי עדיף.

כיום, עם הדימקס החדש, ייתכן ומאזן הכוחות השתנה. מובן כבר שנים שמבחינת כוח אין על הדימקס. אך כחבילה אני נשאר נאמן לטויוטה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה2.5 בדגמים שהחל מ2011 זכה לתוספת מומנט של כ10 קג"מ, לכ35 קג"מ. עגלה לא הייתי קורא לו.

לגבי ההתלבטות - בשעתו התלבטנו בין היילקס 2.5 4X4 לדימקס דומה.

העדפנו את הטויוטה מפאת העובדה שהיא נמכרת לרוב מעל המחירון (בתקופתי היא נמכרה ב20K מעל.) ומכך שהיא הייתה נראית מרשימה בהרבה מבחינה עיצובית (תוספות מפה עד לאלסקה שמייפים את הרכב ברמות). בנוסף, המושבים בה היו נוחים בהרבה, בעיקר מאחור והעיצוב בתא הנוסעים היה לטעמי עדיף.

כיום, עם הדימקס החדש, ייתכן ומאזן הכוחות השתנה. מובן כבר שנים שמבחינת כוח אין על הדימקס. אך כחבילה אני נשאר נאמן לטויוטה.

 

תודה על התשובה!

אחד השיקולים שאני רוכש את הרכב הוא שינוע טרקטורון ספורט בארגז. יש לך ניסיון עם זה? יצא לך לקחת עליך טרקטורון? השאלה מבחינת מקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע מבחינת צורה ויופי זה כל אחד והטעם שלו אין מה לעשות,

אני למשל כבר 5 שנים עם דימקס וזה כבר הדימקס השני שלי ואני אוהב את הצורה שלו גם חיצוני וגם פנימי ולא סבלתי את הצורה של ההילקס,

אבל כל אחד יבחר את הטעם שלו.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש די מקס עובד וסוחב עגלה 2005 שעבר כבר 660K ק"מ (טפו טפו טפו...) חוץ מגיר אוטומת ששופץ, אמינות מעולה (הרכב מטופל לפי השעון)!

לגבי המנוע החדש אין לי מושג על אמינותו אבל אני מבסוט על הרכב.

עומר

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש די מקס עובד וסוחב עגלה 2005 שעבר כבר 660K ק"מ (טפו טפו טפו...) חוץ מגיר אוטומת ששופץ, אמינות מעולה (הרכב מטופל לפי השעון)!

לגבי המנוע החדש אין לי מושג על אמינותו אבל אני מבסוט על הרכב.

 

שמעת משהו על הגיר הרגיל של הדי-מקס? האם הוא אמין ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה!

אחד השיקולים שאני רוכש את הרכב הוא שינוע טרקטורון ספורט בארגז. יש לך ניסיון עם זה? יצא לך לקחת עליך טרקטורון? השאלה מבחינת מקום.

 

הטנדר סגור (ראה תמונה) כך שלא יצא לי.

מבחינת כוח - יהיה מעולה. גררתי איתו 1.5 טון (ארגז מלא + עגלה)

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4095 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...