Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

קולגה מעוניין לרכוש את הרכב הנ"ל, בעיקר בשל חוויית מחיר הרכישה הזול.

 

על מנת לוודא שהבור שהוא הולך ליפול אליו, לא מאוד עמוק, רציתי לוודא האם ברכב הזה מהשנים 2009-2010

מגיע גיר ה AL4 הידוע לשמצה או שרנו שמו משהו אחר ?

 

 

תודה

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1707

לפי המדובר בנושא זה מדובר על תיבת הילוכים רציפה:

"חטיבת ההנעה של ניסאן משנאת את הקולאוס נמרצות בצמתים. זו לא מכונית ספורט אבל הזריזות ראויה לציון בשביל מכונית די כבדה, 1,600 קילוגרם ויותר ריקה. מנוע הבנזין בנפח 2.5 ליטרים מעביר את 170 כוחות הסוס שלו דרך תיבה רציפה עם רצועה, גם היא מבית ניסאן ".

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בשנות הייצור המאוחרות יותר של ה AL4 עשו מספר שינויים בתוכנה ובגיר, הגורמים לגיר לשרוד זמן רב יותר.

פורסם
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=1707

לפי המדובר בנושא זה מדובר על תיבת הילוכים רציפה:

"חטיבת ההנעה של ניסאן משנאת את הקולאוס נמרצות בצמתים. זו לא מכונית ספורט אבל הזריזות ראויה לציון בשביל מכונית די כבדה, 1,600 קילוגרם ויותר ריקה. מנוע הבנזין בנפח 2.5 ליטרים מעביר את 170 כוחות הסוס שלו דרך תיבה רציפה עם רצועה, גם היא מבית ניסאן ".

 

תודה על העזרה,קראתי את הכתבה הזו אתמול.

אך התכוונתי לגרסת ה2X4 הפשוטה שככל הנראה מבוססת על הסניק ושות' לכן קשה לי להאמין שאלו אותם מכלולים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תודה על העזרה,קראתי את הכתבה הזו אתמול.

אך התכוונתי לגרסת ה2X4 הפשוטה שככל הנראה מבוססת על הסניק ושות' לכן קשה לי להאמין שאלו אותם מכלולים.

גם גרסת ה-2X4 הבסיסית משתמשת בגיר אוטומטי-רציף ובמנוע 2 ליטר שמקורם בקשקאי. אתה יכול להיות רגוע מהבחינה הזאת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
גם גרסת ה-2X4 הבסיסית משתמשת בגיר אוטומטי-רציף ובמנוע 2 ליטר שמקורם בקשקאי. אתה יכול להיות רגוע מהבחינה הזאת.

 

לא קשקאי אלא אקסטרייל מנוע 2.5

אותו הגיר ואותו המנוע עם שינויי התאמה למרכב קלים מאוד

פורסם

תודה על המידע,

מסתבר שהמוניטין של רנו כ"כ גרוע והשאיר כוויות אצל הלקוחות כך שאפילו לא היה צריך אותי כדי להוריד אותו מהרכישה.

 

הוא בא בגלל המחיר וברח בגלל שנזכר בינתיים כמה בילתה המגאן II שהיתה לו במוסך (נרכשה מהחברה והוחזקה 3 שנים) וזה שהמכלולים הם של ניסאן כבר לא שינה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...