Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו נוסע פעם פעמיים בחודש , צריך הרבה סטרטרים כדי להניע . לאחר שמניע הוא מניע בנגיעה , אחרי יומיים שלוש אותו סיפור מתקשה להניע.

לדעתי יש בעיה באספקת הדלק , אני רוצה להוסיף משאבה חשמלית על הקו של הדלק ואני יפעיל אותה רק מתי שאני ירצה , למשל לאחר שהאוטו עמד זמן רב .

אשמח לייעוץ איזה לחץ צריך להיות ואיזה משאבה אפשר להתקין ?אולי משהו מפירוק כמו סובארו?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף שתקנה משאבה נורמלית ולא קומבינה מסובארו.

המשאבה היא משאבה שיושבת על קו הדלק ומחליפה את המשאבה המכאנית לחלוטין ולא בנוסף אליה צריך להוציא את המשאבה המכאנית ושמים פחית יעודית לסתום את החור בבלוק.

כנס לSummit ותראה את האפשרויות, אני בפיירבירד שמתי משאבה של Carter ואני מאוד מרוצה.

 

בדרך כלל הלחץ הרצוי על הקו עם המשאבה החשמלית זה 6-8 PSI.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

יש משאבות חשמליות תחליפיות שאתה יכול לשים בטור,למשאבה שלך,

מה שאתה צריך לבדוק לפני שאתה מרכיב,אם יש מעבר חופשי מצד הכניסה

לצד היציאה ע"י נשיפה עם הפה כשהמשאבה החשמלית אצלך ביד.

כך המשאבה החשמלית תהיה רק לתחל,לפני התנעה,כל

זאת בתנאי שהרכב הוא רכב עם קרבורטור.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

זה מנוע ישן 6 צילינדר טורי בנפח 4100.

אשמח לקישורים לאיביי..

סאמיט ממה שאני זוכר די שוחטים במחירי המשלוח...

משיטוט קצר באיבי אני רואה שכל משאבה אוניברסלית מגיעה ל50 דולר כולל משלוח.. זה יקר .

באיזה רכבים היו משאבות דלק חשמליות לקרבורטור?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אני לא בטוח כי האבחנה שלך היא נכונה

האם אתה בטוח שהמשאבת דלק היא הבעייה?

יותר נראה כמו בעייה שקשורה לצוק, לא?

האם במאמץ גבוה וממושך הרכב מגמגם?

האם בדקת לחץ דלק?

זה מזכיר את הבחור עם הבעייה בגולף לא מזמן שהחליף משאבה ובסוף הבעייה היתה בקרבורטור מלוכלך...

פורסם

רכב העומד שבועיים,הדלק מהקרבורטור מתאדה,לכן טוב ורצוי

להתקין משאבת דלק חשמלית כדי לא להעמיס על הסטרטר

עבודה מיותרת למלוי הקרבורטור.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

פורסם

בדיוק לאחר שהמנוע מניע הוא עובד יפה עם הצוק. כל הבעיה זה שאין דלק בקרבורטור. אם אני מניע יום יומיים למחרת מניע בנגיעה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

משאבה של סובארו (לא יודע למה קוראים לה סובארו כשמוטבע עליה סמל של מיצובישי) בטור. אפשר עם מתח אחרי סוויץ ואפשר עם לחצן יעודי.

כשהתיקתוקים מאטים ונפסקים התנע וסע לשלום. עובד אצלי ככה שנים יחד עם משאבה מיכנית.

פורסם

תוכל לתת קישור למשאבה כזאת? על איזה רכבים יש כאלו אני יחפש בחנויות חלפים או פירוקיות.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שלום

 

הדלק חוזר למיכל הדלק על פי חוק כלים שלובים כי אין אטימה טובה בשסטומים שבתוך משאבת הדלק.

בהחלט מומלץ להוסיף משאבת דלק חשמלית. לא צריך איביי משאבה סינית זולה מספיקה בהחלט למטרה הנעלה כי היא רק תשמש למשיכת דלק ראשונית . לך על זה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום

 

הדלק חוזר למיכל הדלק על פי חוק כלים שלובים כי אין אטימה טובה בשסטומים שבתוך משאבת הדלק.

בהחלט מומלץ להוסיף משאבת דלק חשמלית. לא צריך איביי משאבה סינית זולה מספיקה בהחלט למטרה הנעלה כי היא רק תשמש למשיכת דלק ראשונית . לך על זה.

 

 

בברכה בני ל.

 

10

 

קובי קליין

פורסם

אני פשוט הולך לחנות ומבקש משאבה 6-8psi? כמה היא אמורה לעלות והאם למקם לפני או אחרי המשאבה המכאנית?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

שוב בפעם העשירית, המשאבה המכאנית והגומיות שלה לא מתוכננות שיהיה לחץ בקו הדלק לפני המשאבה אם תשים משאבה חשמלית לפניה בשלב זה או אחר היא תנזל ותאבד לחץ אין שום צורך במשאבה מכאנית שיש חשמלית.

המשאבה המכאנית יושבת על הבלוק ולכן ב99.9 אחוז מהמקרים המשאבת דלק החשמלית שיושבת ליד המיכל דלק נמצאת לפני המיקום של המשאבה המכאנית.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
אני פשוט הולך לחנות ומבקש משאבה 6-8psi? כמה היא אמורה לעלות והאם למקם לפני או אחרי המשאבה המכאנית?

 

לא חושב שתמצא משאבה בספיקות האלו בארץ

ואני בספק אם ידעו לתת לך פרטים

 

יש את המשאבה הזו

http://www.summitracing.com/parts/MRG-12S/

 

ל 6 צילינדר היא מספיקה

 

אני לא הייתי מחבר משאבה בטור

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

טוב אני יחשוב מה לעשות .. בכל מקרה אני לא סומך על משאבה חשמלית בגלל הלחץ .. הקרבורטור שלי זה רוצסטר כנראה מקורי .. שופץ לפני כמעט 4 שנים .

אני יברר אם יש בארץ בחנויות משאבות ,האמת שהלחץ לא מטריד מקסימום אני מפעיל יחד עם הסטרטר ואז על המכאנית אין שום לחץ פשוט היא לא תשאב אוויר .

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74


×
×
  • תוכן חדש...