Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש של רכבים מוגדשי טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול להגיד לי מה קובע את הרעש שנשמע מרכבים מוגדשי טורבו?

האם זה האגזוז? המגדש או המנוע עצמו?

 

למשל באימפרזה, מה נותן לה את היחוד בצליל שלה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מישהו יכול להגיד לי מה קובע את הרעש שנשמע מרכבים מוגדשי טורבו?

האם זה האגזוז? המגדש או המנוע עצמו?

 

למשל באימפרזה, מה נותן לה את היחוד בצליל שלה?

 

 

אין הרבה ייחוד למנועים מוגדשי טורבו מול מנועים אטמוספריים - ההבדל היחידי הוא צנרת אחרת שהבעלים הספציפיים לאוטו החליפו . צנרת שונה, דוד אחורי שונה, הסרת ממיר וכולי, ישנו את הרעש שבוקע מהאגזוז.

 

האימפרזה באמת עם רעש יפה, בגלל סיבה אחת, ואת זה יגיד לך כל אלפיסט גאה - בוקסר נשמע הרבה יותר טוב ממנוע טורי... פשוט מדובר בסוג מנוע שונה, גרגרי ובשרני, שבאימפרזה גם יש לו שיני כריש (טוב נו הגזמתי בדימויים אבל שיהיה)

וגם עד כמה שידוע לי, באימפרזה הרכבים באים כבר עם אגזוז עם צנרת די מאסיבית ומה שמגביל את הרעש שלהם לפני שהבעלים עושים להם דוד אחורי עם יציאת הביוב של גוש דן, זה באמת הדוד האחורי, זה מה שידוע לי, אבל זה כבר באמת עם ידע מוגבל - אז נחכה למומחים.

 

בקיצור ולעניין (אני יודע שהרחבתי הרבה יותר בתשובה שלי אבל...) אין שום קשר בין מגדש טורבו לבין צליל האגזוז.

מגדש טורבו פשוט דוחס אויר לתוך הבוכנה ואין שום סיבה שזה ישנה משהו בצליל האגזוז....

Race Smart

פורסם

קשה להבין לאיזה רעש אתה מתכוון שיוצא ממנוע מוגדש.

 

אם זה הצליל כמו שיש לאימפרזה גם בהילוך סרק בלי שהנהג לוחץ על הגז אז יותם הסביר זאת.

 

אם אתה מדבר על השריקה שבוקע ממנועים של רוב מכוניות הדיזל בארץ שבוקע רק בעת לחיצה על הגז אז זה הרעש של המגדש. השריקה נובעת מהזרמת ודחיסת אויר במהירות גבוהה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הטורבינה של הטורבו מסתובבת בסל"ד מאד גבוה, ומכאן השריקה.

 

אפשר לשמוע שריקה די חזקה מסקודה אוקטביה (כל פעם שאני נוסע ליד מונית כזאת, שומעים את השריקה).

 

:lol:

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

פורסם

אני מדבר על הרעש בכל מצב

כמו שלמשל אפשר להגיד שברוב האמריקאיות יש רעש גרגרני מאוד

 

אז אני שואל מה הגורם לרעש

האם זה מערת הפלטה? האם זה בכלל המנוע? או האם זה דבר אחר שלא העלתי פה?

 

לכל המכוניות עם הספקים גבוהים אפשר להגיד שיש רעש גרגרני

 

אז השאלה שלי מה הגורם לכך

אם אני רוצה לעשות את זה במזדה שיהיה רעש כזה נגיד מה צריך לעשות אם זה בכלל אפשרי?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אני מדבר על הרעש בכל מצב

כמו שלמשל אפשר להגיד שברוב האמריקאיות יש רעש גרגרני מאוד

 

אז אני שואל מה הגורם לרעש

האם זה מערת הפלטה? האם זה בכלל המנוע? או האם זה דבר אחר שלא העלתי פה?

 

לכל המכוניות עם הספקים גבוהים אפשר להגיד שיש רעש גרגרני

 

אז השאלה שלי מה הגורם לכך

אם אני רוצה לעשות את זה במזדה שיהיה רעש כזה נגיד מה צריך לעשות אם זה בכלל אפשרי?

 

תראה, תקשיב פעם אחת לאיזו פיאט אונו/הונדה סיויק עם אגזוז לחץ (תת-לחץ למהדרין).

 

ככה בערך תשמע המאזדה.

 

אפילו שלפי דעתי במנועים של המאזדה לאנטיס האחרונות יש איזה שהוא טיקטוק או לא יודע לקרוא לזה... שנורא נורא מעצבן אותי..

 

 

נורא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פורסם
אני מדבר על הרעש בכל מצב

כמו שלמשל אפשר להגיד שברוב האמריקאיות יש רעש גרגרני מאוד

 

אז אני שואל מה הגורם לרעש

האם זה מערת הפלטה? האם זה בכלל המנוע? או האם זה דבר אחר שלא העלתי פה?

 

לכל המכוניות עם הספקים גבוהים אפשר להגיד שיש רעש גרגרני

 

אז השאלה שלי מה הגורם לכך

אם אני רוצה לעשות את זה במזדה שיהיה רעש כזה נגיד מה צריך לעשות אם זה בכלל אפשרי?

 

גרגור בשרני כמו שיש לאימפרזה, וגם לאמריקאיות זה פשוט תצורת מנוע, בוקסר זאת אומרת מנוע V רק ב90 מעלות זוית, לאמריקאיות יש מנועי V8 V6 וכולי ולאימפרזה מנוע בוקסר 4 צילינדרים. הרעש הוא פשוט צינור פליטה ישר ועבה שמאפשר מעבר יותר טוב של הגז הנפלט וכך נותר יותר רעש.

 

אתה רוצה במזדה שלך ככה? ככה לא תקבל. תקבל רעש עצבני, אפילו בלי הרבה עבודה. לך ושים לך איזה אגזוז FREE FLOW , ותקבל אותה תוצאה, רק הרבה פחות עם צליל יפה, אלא צליל סתם פוזתי ומעצבן. שום שיפור לא תשיג מזה.

Race Smart

פורסם

ההבדלים נובעים מכמה סיבות,

כמו שיותם כתב ישנו הצליל כתוצאה מהחלפת מערכת הפליטה, אבל למעשה,

החלפת מערכת הפליטה רק נותנת ליותר צליל אמיתי לצאת החוצה.

למעשה מה שעושה את ההבדלים הין המנועים זה התצורה שלהם,

כלומר, מנוע בתוצרת V ישמע אחרת מבוקסר שישמע אחרת ממנוע טורי

(מנועי V ובוקסר, אכן נשמעים יותר באסיים ממנוע טורי).

הבדל נוסף שנגרם בצליל הוא מספר הצילינדרים שיש במנוע.

והבדל נוסף, הוא נפח המנוע, כלומר מנוע בעל 4 צילינדרים לדוגמה בנפח גדול

ישמע בשרני יותר ממנוע בנפח קטן יותר.

כמו כן, ישנם הבדלים בצליל גם בין היצרנים, מאחר ולכן יצרן יש ראש מנוע אחר,

ובניית תא שריפה אחר במנוע, וכו'.

בקיצור, זה נובע מהרבה סיבות, אבל העיקריות הן תצורת המנוע.

פורסם

בנוגע למנוע האימפרזה - רבים יסכימו איתי שלאימפרזה טורבו סטנדרטית יש צליל של מכונת תפירה.

 

בהחלפת אגזוז - הרעש משתפר פלאים.

 

ועוד משהו שמשנה את הצלילים שבוקעים ממכוניות מוגדשות הוא שסתום הפריקה, שמתעטש בעזיבות גז וכולי :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא יודע מה אתכם , אבל כל פעם שעוברת ליידי איזה אימפרזה ב 150 קמ"ש ככה עושה לי "פפפטטטטטטשששששששש" כזה אני כולי רטט והנאה :)

 

זה שסתום פריקה . . .

אתם לא תאמינו לאיזה רמות זה הגיע, יש שסתומי פריקה עם קונוס בקצה (כמו מגאפון כזה) בשביל להגביר את הרעש . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני לא יודע מה אתכם , אבל כל פעם שעוברת ליידי איזה אימפרזה ב 150 קמ"ש ככה עושה לי "פפפטטטטטטשששששששש" כזה אני כולי רטט והנאה :)

 

זה שסתום פריקה . . .

אתם לא תאמינו לאיזה רמות זה הגיע, יש שסתומי פריקה עם קונוס בקצה (כמו מגאפון כזה) בשביל להגביר את הרעש . . .

 

לא מאמין'ך!!

 

:p

 

 

:wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא יודע מה אתכם , אבל כל פעם שעוברת ליידי איזה אימפרזה ב 150 קמ"ש ככה עושה לי "פפפטטטטטטשששששששש" כזה אני כולי רטט והנאה :)

 

זה שסתום פריקה . . .

אתם לא תאמינו לאיזה רמות זה הגיע, יש שסתומי פריקה עם קונוס בקצה (כמו מגאפון כזה) בשביל להגביר את הרעש . . .

 

לא מאמין'ך!!

 

:p

 

 

:wink:

 

רוני

 

אני מתחיל לחפש את הקישור רק בגללך . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...