Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואם זה לא אתה ליד שוק נתניה' date=' אז אולי יהיה לנו בקרוב עוד חבר PSI עם ראלי אדומה?[/quote']

 

אני מסופק אם אחרי הביקור שלו בשוק עדיין יש לו ראלי... :twisted:

 

מה לעשות, מיוחדים הנתנייתים... ואת זה אמר אשכנזי... :wink:

 

עזוב אותך הראלי ,

אני מסופק אם הוא עדיין אתנו ...

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ואם זה לא אתה ליד שוק נתניה' date=' אז אולי יהיה לנו בקרוב עוד חבר PSI עם ראלי אדומה?[/quote']

 

אני מסופק אם אחרי הביקור שלו בשוק עדיין יש לו ראלי... :twisted:

 

מה לעשות, מיוחדים הנתנייתים... ואת זה אמר אשכנזי... :wink:

 

עזוב אותך הראלי ,

אני מסופק אם הוא עדיין אתנו ...

 

אכן, כמו שאמרתי... מיוחדים... :mad:

 

אה, ושכחתי, תתחדש על ההונדה!

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

פורסם
ואם זה לא אתה ליד שוק נתניה' date=' אז אולי יהיה לנו בקרוב עוד חבר PSI עם ראלי אדומה?[/quote']

 

אני מסופק אם אחרי הביקור שלו בשוק עדיין יש לו ראלי... :twisted:

 

מה לעשות, מיוחדים הנתנייתים... ואת זה אמר אשכנזי... :wink:

 

עזוב אותך הראלי ,

אני מסופק אם הוא עדיין אתנו ...

 

אכן, כמו שאמרתי... מיוחדים. :mad

 

אה, ושכחתי, תתחדש על ההונדה!

 

תודה ,

היא עוד בהפלגה וצפוייה להגיע סוף החודש רק ...


×
×
  • תוכן חדש...