Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כריס באנגל עבר לHONDA (או הונדה FR-V)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן מדובר על אותו המנוע שנמצא באקורד.

 

לגבי היחס אינני יודע (ואני אתעצל לבדוק :-P) אך קח בחשבון שישנם גורמים שונים שמשפיעים על תצרוכת הדלק של הרכב כגון משקל הרכב, אופן הנהיגה וכו'.

פורסם
אכן מדובר על אותו המנוע שנמצא באקורד.

 

לגבי היחס אינני יודע (ואני אתעצל לבדוק :-P) אך קח בחשבון שישנם גורמים שונים שמשפיעים על תצרוכת הדלק של הרכב כגון משקל הרכב, אופן הנהיגה וכו'.

ברור... אבל לפי מה שקראתי - הבדיקה התבצעה בתנאי שטח רגילים (הם פשוט נסעו בכבישים...) ולא בתנאי מעבדה...

 

לא רע בשביל מנוע דיזל ראשון.

פורסם
ברור... אבל לפי מה שקראתי - הבדיקה התבצעה בתנאי שטח רגילים (הם פשוט נסעו בכבישים...) ולא בתנאי מעבדה...

 

לא רע בשביל מנוע דיזל ראשון.

לא ממש הבנתי אותך

מה ז''א מנוע דיזל ראשון

אתה רוצה להגיד שבשנת 2004 הונדה הרכיבו את המנוע דיזל הראשון שלהם

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
לא ממש הבנתי אותך

מה ז''א מנוע דיזל ראשון

אתה רוצה להגיד שבשנת 2004 הונדה הרכיבו את המנוע דיזל הראשון שלהם

לפי הכתבה שקראתי על ההונדה אקורד מדובר על המנוע טורבו-דיזל הראשון שלהם.

פורסם

נכון, זהו מנוע לוגם הסולר הראשון שלהם ועל פניו ממה ששמעתי/קראתי הוא זוכה לשבחים מכאן ועד להודעה חדשה (לא שמעתי אף דבר ביקורת לרעה).

פורסם
אני לא אהבתי תעיצוב תעיצוב = את העיצוב

 

חוץ מהמוט הילוכים:wink:

קהל היעד של המכונית הזאת היא:

אנשים באמצע החיים עם עבודה והכי חשוב משפחה

ואותם אנשים כבר לא מיסתכלים על העיצוב

מובן שנער בן 18+ לא יבקש מההורים שלו מכונית כזאת

ולפי איך שאתה כותב (שזה מראה על הגיל) ואתה לא בקהל היעד של המכונית הזאת, ואתה באמת לא אמור לאהוב את העיצוב

 

יש לי אגב שאלה למה דווקא את המוט הילוכים אהבת:wink: (אל תיקח את זה אישי רק הומור)

לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

×
×
  • תוכן חדש...