Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

More Mopars. הCharger היתה המכונית הטובה ביותר במפגש - 1 הייתי לוקח אותה הביתה איתי אם הייתי יכול:twisted:

IMGP3510.JPG

IMGP3561.JPG

IMGP3476.JPG

IMGP3477.JPG

IMGP3478.JPG

IMGP3481.JPG

IMGP3479.JPG

IMGP3452.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם
More Mopars. הCharger היתה המכונית הטובה ביותר במפגש - 1 הייתי לוקח אותה הביתה איתי אם הייתי יכול:twisted:

 

במחשבה שנייה, הייתי לוקח גם אותה הביתה:)

IMGP3495.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

שימוש בסמים יכול לגרום לכל מיני תופעות לוואי

IMGP3583.JPG

IMGP3584.JPG

IMGP3563.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

פינת הנפילות:)

 

דעה אישית שלי אז בבקשה לא להיעלב. במקרה שמישהו שואל את עצמו, גם המכונית הנוראית שלי נמצאת שם:shock:

IMGP3507.JPG

IMGP3509.JPG

IMGP3550.JPG

IMGP3564.JPG

IMGP3570.JPG

IMGP3567.JPG

IMGP3530.JPG

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

איזה רמת השקעה במכוניות המשופצות ,ככה כשאין בירוקרטיה ביבוא חלקים .

אני אתקן אותך ,לא ראיתי בתמונות dodge charger כנראה התקוונת ל plymouth gtx האדומה .

מפגש מדהים ,אוכלוסיה בגודל של ישראל אבל איזה הבדל מבחינת היצע מכוניות ורמת שיפוץ .

פורסם
איזה רמת השקעה במכוניות המשופצות ,ככה כשאין בירוקרטיה ביבוא חלקים .

אני אתקן אותך ,לא ראיתי בתמונות dodge charger כנראה התקוונת ל plymouth gtx האדומה .

מפגש מדהים ,אוכלוסיה בגודל של ישראל אבל איזה הבדל מבחינת היצע מכוניות ורמת שיפוץ .

 

יש גם כאן תקנות/בירוקרטיה אך הן לא פסיכוטיות כמו בישראל.

 

GTX, נכון.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

פורסם

יפה לך, חיים עשית.

 

זאת הבחירה שלי, ולו בגלל המוזנחות החיצונית (במכוון או שלא):

 

attachment.php?attachmentid=291425&d=1339236457

 

אבל רציתי גם לציין את זה; תראו איזה יופי הוא נראה בלי המדבקות המתבקשות, ורק הגלגלים נותנים טון אחר. בארץ בדרך כלל הולכים לכיוון המקורי, ופה יש נקודה למחשבה:

 

attachment.php?attachmentid=291411&d=1339235952

פורסם

 

זאת הבחירה שלי, ולו בגלל המוזנחות החיצונית (במכוון או שלא):

 

 

תציע לו מחיר:)

 

הוא ייקח פחות מהמחיר המבוקש, אני לא חושב שזה קל למכור את המכונית הזאת...

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף


×
×
  • תוכן חדש...